(צילום: שרון רביבו)
(צילום: שרון רביבו)

מסעדת "המוציא" של השף אבי לוי עברה דירה

איפה אפשר לחגוג כך מכל הלב?

פורסם בתאריך: 19.8.17 21:22

"אני לא מצליח לישון בלילה כבר כמה שבועות מרוב התרגשות", אומר השבוע השף אבי לוי, "פתיחה של מסעדה חדשה היא כמו לידה של תינוק במשפחה, היא מביאה איתה שמחה, התרגשות, חשש וציפייה. אחרי 6 שנים במסעדה הקודמת, אני מרגיש בשל להעניק לאורחים שלי חוויה חדשה שנולדה בעקבות מסעות ארוכים במרוקו ובאלג'יר".

 

לאחר כשש שנים מאז שפתח את מסעדתו הראשונה – "המוציא" ברחוב משיח בורכוב בירושלים, השף אבי לוי (זוכה התכנית "מאסטר שף") משיק מחדש את "המוציא" ברחוב יפו בירושלים, סמוך לשוק מחנה יהודה.

 

(צילום: שרון רביבו)

(צילום: שרון רביבו)

 

(צילום: דן לב)

(צילום: דן לב)

 

כמו ה"טאפאס-בר" של הספרדים, ה"איזקאיה" של היפנים והפאב של האירים, המרוקאים מבלים ב"לה גוטה"; שף אבי לוי החליט לפתוח את "המוציא" בלוקיישן חדש וגדול יותר, המתפרס על שתי קומות ומכיל כ-150 מקומות ישיבה. מעבר למיקום, "המוציא" החדשה מציעה תפריט עם מנות חדשות עם טביעת האצבע של לוי וקונספט ייחודי, אשר נקרא: "לה גוטה", בהשראת מסעותיו של אבי במרוקו ובאלג'יר. "לה גוטה" היא חוויית בילוי לשעות הלילה, הכוללת את מטעמי המטבח האותנטיים, תפריט אלכוהול עשיר ומוזיקה מרוקאית.

 

 

"הגיעו אל 'המוציא' אנשים מכל רחבי הארץ והעולם, אבל כיוון שהמסעדה הייתה קטנה יחסית, לא תמיד היה מקום לכולם, לצערי", לדברי השף אבי לוי. "כאדם שמאוד אוהב לארח, חשוב לי מצד אחד שהאורחים ייהנו ויקבלו את המנות שבשבילן הגיעו, ומצד שני – אני רוצה לחדש ולהעצים את החוויה במסעדה, כך שהאורחים שלי יסיימו את הערב בתחושת התרגשות שהם עדיין לא חוו".

 

שף אבי לוי (צילום-שרית גופן)

שף אבי לוי (צילום-שרית גופן)

 

המוציא

יפו 113, ירושלים

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 12:00-1:00, ימי שישי 11:30-16:30

02-6310050

www.hamotzi.co.il

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר