מארז יוקרה (צילום: יח"צ)
מארז יוקרה (צילום: יח"צ)

מתנה ליום ירושלים: סיגל קליין ממליצה על מארז ורדים יוקרתי

בין אתם רגשניים וסנטימנטליים ובין אם לאו, המארז היוקרתי מבית "montresor", הוא משהו שלבטח תשמחו לקבל או לתת

פורסם בתאריך: 14.5.17 16:57

בין אם אתם רומנטיקנים בדם ובין אם אתם מאלה שמביאים משהו רק לאחר איומים – פרחים, ובמיוחד ורדים, הם מתנה נפלאה שכל אחד ישמח לקבל. ניתן להתאים אותם כמעט לכל אירוע, ובנוסף אפשר להביע בעזרתם מנעד שלם של רגשות.
וכך, לרגל יום ירושלים, כירושלמית מיום לידתי ששומרת אמונים לעיר הקסומה הזו, זכיתי לקבל הוקרה בדמות ורדים, שתמיד יהיו באופנה ללא מתחרים. נכון שיש לנו, הירושלמים, את גן הוורדים היפהפה מול הכנסת, וזה הרגע להמליץ על טיול בגן כי הכל פורח וריחני בעונה זו, אבל כשמדובר במחווה אישית זה לא מספיק. כך שההפתעה היתה גדולה, כשבמקום הזר הנדוש הגיעו ורדים בסגנון יוקרתי יותר, מרגש יותר ואישי יותר. הדור הבא בעולם הלייף סטייל והפרחים מציע קונספט בלעדי וייחודי שמאפשר לבטא רגשות בצורה מיוחדת שטרם נראתה – מארז יוקרתי מבית "montresor" (בעברית: אוצר שלי).

 

(צילום:אירה סימונוב)

(צילום:אירה סימונוב)

תהליך פתיחת התיבה הוא מרגש ומעורר התפעלות, והמראה, בו הוורדים מסודרים בשתי שורות, ולצידם שוקולדים איכותיים, הוא מרהיב. הדגם הבסיסי נקרא ״Be Unique" והוא מכיל בתוכו 10 ורדים טריים עם מבחנה אישית לכל ורד, שקית ויטמינים (לשימור חיי הפרח), מארז של 8 פרלינים משובחים וכרטיס ברכה מהודר. הכל בתיבה גדולה, יוקרתית וייחודית.
את הרעיון המקסים הזה הגה אנטוניו צחור, בחור צעיר שרצה להעניק לחברתו מתנה בלתי שגרתית, ויצר תיבה חלומית לאישה. לימים נפרדו השניים, אולם הרעיון התבשל במוחו וקרם עור וגידים, והיום הוא כולל קולקציה שלמה. ויש גם תוכניות לעתיד: תיבות משודרגות עם שמפניה ואולי גם תכשיט, הכל בייצור מקומי כחול/לבן.
לפני שאתם שולחים את המארז, יש כמה דברים שכדאי לדעת. כי פרחים הם לא רק זר וגמרנו, אלא טומנים בתוכם שפה שלמה של משמעויות. את הוורדים בתיבה ניתן לקבל בצבעים שונים: בשפת הוורדים הוורד האדום מסמל אהבה, הסגול הוא סמל לנאמנות, והלבן כמובן טוהר והתחדשות, וישנם צבעים נוספים.

(צילום: נועם קליין)

(צילום: נועם קליין)

מעבר לכך, קיימת משמעות גם למספר הוורדים שאנו בוחרים להעניק. כך למשל ורד בודד מתאר נאמנות לאדם אחד, שלושה ורדים הם "אני אוהב אותך", 13 ורדים מביעים מסתוריות, זה בעצם הזר של מעריץ אלמוני, ואילו 24 ורדים הם כנגד 24 שעות ביממה, מה שאומר: חושב עליך כל היום. ואם תכניסו את כל אלה לתוך תיבה יוקרתית תעניקו ביחד סיפור חוויתי מושלם.
על בסיס אותו הקונספט ניתן להעניק מארז לפי בחירה אישית. לחנוכת הבית מצטרפת חמסה או מזוזה, ליולדת סידור קטן מעוצב או דובי, כמו לדוגמא – שיתוף פעולה שנעשה לאחרונה באמצעות היח"צניות עליזה ומאיה זאנה, לרגל מסיבת אביב שארגנה חברת התכשיטים JB כמייצגת של מותג Chopard בארץ. התיבה שימשה כדרך מקורית להזמנה לאירוע, עם ורדים כמובן, ולצדם בקבוקון של וודקה גרייגוס, ושי קטן. כך ניתן לייצר תיבה מותאמת למטרה עסקית, מתנה ללקוחות או לעובדים. בהחלט מתנה מושלמת, אלגנטית ומפתיעה.
www.montresor.co.il. מחיר: החל מ־390 שקל לדגם הבסיסי (10 ורדים) ועד 450 שקל לדגם הפרימיום (15 ורדים). טלפון להזמנות (יומיים מראש): אנטוניו 050-5808599.

 

אולי יעניין אותך לקרוא – סיגל קליין מספרת על פסטיבל אוכל כפרי במטה יהודה. 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר