סיגל קליין (צילום: פרטי)
סיגל קליין (צילום: פרטי)

זהירות, סיגל קליין נוהגת על מכונית מרוץ

המיקום: כביש ירושלים נס הרים. הרכב: מרצדס ספורט 1.8 טורבו. אדרנלין, פחד וצרחות

פורסם בתאריך: 23.9.17 19:25

לחצתי על הדוושה ולרגע לא הבנתי מה קורה, צליל ה-רררררר… הרועש של המנוע הדליק אותי וכמה שניות לאחר מכן כבר הייתי על 140 קמ"ש, מרגישה ממש 'פאן' – ראשי תיבות של פחד, אימה ו"נו, מתי זה ייגמר?". אבל איפה הכיף? חשבתי לעצמי. נהג המרוצים שישב לצדי בתור מדריך הטיסה, סליחה בתור מדריך חווית הנהיגה הספורטיבית, צחק ואמר 'חכי חכי'. 'עזוב', אמרתי לו, 'בוא נצטלם ליד המרצדס עם הגג הפתוח ובזה נסיים את ההרפתקה'. שוב נעניתי בקול צחוק, 'תשכחי מזה, באת לפה ואת נוהגת, קדימה תני גז!'. ההמשך היה ערבוביה של אדרנלין בגוף, פחד וקצת צווחות, וכל זה כשהגג פתוח והשיער מתנופפף לכל עבר, כולל זה שיושב לצדי שהגיע כדוגמן ויצא עם פריזורה של פודל אחרי מלחמה עם בולדוג. הרגשתי ממש כמו שחקנית בסרט "תלמה ולואיז".

'רגע אנחנו נתהפך', זעקתי ברכב כשהגענו לסיבוב חד. 'לא לדאוג', חייך אלירן המדריך, 'ברכב הזה לא יקרה לך כלום'. מדובר במרצדס ספורט 1.8 טורבו, עם כל השדרוגים המתאימים לרכב מרוצים. רק המחשבה שאני נוהגת על רכב בשווי כ־650,000 שקלים הכניסה אותי למתח שמא אפגע ביהלום היוקרה הזה. מדריך הנהיגה הסביר שהמכונית יציבה וגם אם ארצה אין סיכוי שנתהפך, בטח לא במהירות בה אני נוהגת…

על מה בדיוק אני מדברת? על 'iDREAM' – שמציעה אופציה מדהימה ומקורית של מתנה לגבר או לאשה, אם כי הרוב המוחלט שמגיע הם גברים.


סיגל קליין (צילום: פרטי)

סיגל קליין במכונית המרוץ (צילום: פרטי)

 


יש מבחר מכוניות ספורט ויוקרה אקזוטיות שאפשר לנהוג עליהן, הנהיגה מתבצעת בכבישים רגילים לגמרי בסביבות ירושלים, כמו כביש רמת רזיאל נס הרים בו נהגתי, בדרכים מפותלות ומאתגרות, שמתהפך בהן הלב, אבל נודה שלא נהגתי מהר ממש. לצד הנהג תמיד יושב נהג מרוצים מקצועי בתור מדריך, במקרה שלי זה היה אלירן, הוא מסביר מתי לבלום ואיך, מתי להאיץ, כניסה לסיבוב ואיך משפיעה על הכל ההנעה האחורית, ועוד הרבה טיפים מקצועיים שהופכים את הכל למרגש וסוער.

לחיצה קטנה על הגז והנה אני כמעט עפה אל תוך הגדר, אבל גם הברקס פה רגיש והוא בולם בשנייה את המרצדס ומחזיר קצת צבע לפניו של אלירן, שהחוויר לרגע.


סיגל קליין (צילום: פרטי)

סיגל קליין במכונית המרוץ (צילום: פרטי)

 


בעל העסק הוא יוסי ביטון, עם רזומה של עשרות שנות ניסיון בענף, שהחליט להדליק את הישראלים ולהגיש להם את האדרנלין הזה לשעה עד ארבע שעות של חוויה מטורפת, שאפשר להציע כמתנה מדהימה למי שאוהבים. הבן שלו, אלירן, נהג מרוצים מדופלם בעצמו וגם דוגמן לעת מצוא, עובד אף הוא בעסק.


סיגל קליין (צילום: פרטי)

סיגל קליין במכונית המרוץ (צילום: פרטי)

 


"אני לא רוצה צעיר פזיז – מעדיפה אותך כמבוגר האחראי", אני אומרת ליוסי שמגיב בצחוק גדול ואומר: "יקירתי אני הפזיז פה, תאמיני לי שלא כדאי לך איתי. את בידיים טובות". ובאמת, הבחור הצעיר הזה מדהים, עם סבלנות, המון טכניקה, ריכוז ודיוק, לצד חוש הומור וזוג עיניים תכולות משגעות. אה… זה לא ממש קשור.

סיגל קליין (צילום: פרטי)

סיגל קליין במכונית המרוץ (צילום: פרטי)

הרעיון הוא להשתחרר מהנהיגה השגרתית היומיומית ולסמוך ב־200 אחוז על המדריך. כשהוא אמר – 'בואי נתחלף, ואראה לך מה אפשר לעשות', נעניתי מיד. ופתאום חריקות על הכביש, סיבובים חדים שמעיפים אותי, האצה בעיקולים, והחלקה נשלטת של החלק האחורי של המכונית, ריגוש אמיתי. את הצווחות שלי שמעו עד השמיים.

אין ספק שמדובר בחוויה משחררת, מעיפה את הראש ואת האדרנלין למקומות אחרים, שגרמה לי להרגיש סיגל חדשה וחזקה, שמחתי שהרשיתי לעצמי להיסחף. עכשיו אכנס לניסן מיקרה האדומה שלי ואחזור לאט-לאט למציאות.

iDREAM – חווית נהיגה ספורטיבית. טל' 054-7255555. www.idream.co.il.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר