(צילום: בתיה דורון)
(צילום: בתיה דורון)

רוצה להמשיך לחייך: סיגל קליין נלחמת בקמטוטי הצחוק

אפשר לתת לגיל לעשות את שלו ואפשר גם לגשת לטיפול פנים בקניון מלחה או במרכז העיר

פורסם בתאריך: 14.8.17 10:27

קמטוטי הצחוק הללו, שקיבלתי במתנה לרגל יום ההולדת לפני מספר שנים, לא מביאים לי חשק לצחוק בכלל. מה גם שהם לא בדיוק קמטוטים אלא יותר כמו אחד מעשרות הניירות המקומטים הנזרקים לסל במערכת.

כנראה שהטיפול הטוב ביותר נגדם הוא הימנעות מחיוכים, אבל אין סיכוי שאוותר על אחד הדברים היפים בחיים, ולכן במקום זאת, מצוידת באומץ לב, יצאתי מחושלת לקרב. ולמה צריך אומץ לב כדי למרוח קרם? משום שהקרמים והטיפולים היום כוללים שלל זוועות ועינויים על גבול ההזוי, אבל נעמוד בסבל בעוצמה כדי למגר את הקמטוטים ולהחזיר לפנים את ימי הזוהר.

(צילום: בתיה דורון)

(צילום: בתיה דורון)

אז חיפשתי את הטרנדים הלוהטים בטיפולי הפנים. טיפול רגוע יחסית, אם כי “ריחני” משהו, כולל מריחת שתן על הפנים. מדובר בשתן הבוקר הראשון בלבד, אשר לפי מומחי ביוטי יעניק לנו עור פנים בוהק; ישנו גם “טיפול ערפד” – מדובר בהזרקה של דם מגוף המטופלת אל מתחת לעור הפנים, סוג של סצנה מסרט אימה, שצובר לאחרונה פופולאריות בארצות הברית; הבשורה האחרונה בטיפולי האנטי-אייג’ינג היא מסכה המורכבת ברובה מלשלשת ציפורים, זה שמלכלך את הרכב ואמור להביא מזל. מדובר בלשלשת הזמיר, מהאי היפני קיושו, אותה מייבשים ומערבבים עם חומרים נוספים כמסכה לעור; לסיום נקנח בטיפול שפופולארי במיוחד בבריטניה. פשוט מניחים לחלזונות לשוטט על עור הפנים ולהפריש ריר שמגביר את הלחות.

 

(צילום: אסף לב)

(צילום: אסף לב)

אם כל אלה מעלים בכם בעיקר גועל – אספר שבירושלים נפתחו לאחרונה שתי חנויות טיפוח, הרחק מהביזאר. האחת היא “Kiehls” בקניון מלחה, שמבטיחה לנשות העיר טיפוח בסגנון ניו-יורק מבית לוריאל. הנציגים בחנות לובשים חלוק לבן בדיוק כמו בבית מרקחת, ועמוסים בידע מדעי על יכולתם של הקרמים. החנות מאורגנת לפי נושאים עם שילוט ברור למטרות השונות, והכי כיף – המוטו הוא חלוקה נדיבה של דוגמיות. לרגל ט”ו באב מציעים בחנות גם בושם בניחוח עדין שמהווה תמיד מתנה נפלאה.

 

(צילום: אסף לב)

(צילום: אסף לב)

החנות הנוספת מרתקת. זוהי חנות מבית מותג מוצרי השמן והטיפוח “Olea essence” שאחרי שנים של עבודה בגולן פתחה סניף גם כאן בעיר. בנוסף לשמני הזית הפופולאריים, המותג “olea essence” מכיל שורה ארוכה של מוצרי טיפוח המבוססים על הסגולות של שמן הזית ומשתמשים בכל חלקיו של הזית כולם: מוצרי טיפוח לגוף, לפנים, אנטי אייג’ינג, מוצרים לאישה ולגבר, מארזי מתנה ועוד.

ובאשר אלי, אני שואפת למותגי יוקרה כראוי לבת מלוכה. השאיפה היא להגיע לקרם מיוחד במינו הנהוג בסלוני היופי בפלורידה. קרם העשוי זהב 24 קראט שמכסים בו את כל הגוף ולא רק את הפנים, ויודעי דבר לוחשים כי הוא יכול לסייע להיפטר מצלוליטיס ולמנוע הזדקנות. עד אז – אחרי שהצטיידתי בקרם משתי החנויות החדשות אני יכולה להמשיך לחייך ולצבור קמטוטים.

"Kiehls". קניון עזריאלי ירושלים (מלחה). טל’ 02-9412074.
"Olea essence". מדרחוב בן יהודה 5. טל’ 050-9403930.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר