פסטיבל הבירה בירושלים 2016 (צילום: נתנאל טוביאס)
פסטיבל הבירה בירושלים 2016 (צילום: נתנאל טוביאס)

פסטיבל הבירה בגן העצמאות: יומיים של חגיגות

כ-120 סוגים של בירה ומוזיקה טובה עד אור הבוקר

פורסם בתאריך: 20.8.17 09:57

פסטיבל הבירה ירושלים מציין את השנה ה- 13 ומארח את כנסיית השכל, היהודים, מוקי ונצ'י נצ'. לא חייבים להיות חובבי בירה מושבעים כדי לבלות בפסטיבל, גם טועמים ומתנסים חדשים מתקבלים בברכה.

כמו כל קיץ, גם השנה, תוכלו לטעום 120 טעמי בירה שונים, ייחודיים ומיוחדים, דוכני מזון, מתחם אקססוריז ובגדים וכמובן הופעות חיות שוות במיוחד. ביום רביעי 23 באוגוסט, להקת 'כנסיית השכל' תארח את 'היהודים' על הבמה המרכזית ואחריהם תסגור את הערב הדיג'יי עפרה ברעם. ביום חמישי 24 באוגוסט, יארח מוקי את הראפר העולה נצ'י נצ' להופעה בלתי נשכחת ובסיומה, יעלו Rising Dust, צמד הטראנס הירושלמי שסוחף את העולם. בנוסף, כמיטב המסורת, רזדינט הפסטיבל הדיג'יי בן דויד יגיע מניו יורק וידאג לאווירה מתחילת הערב.

גם השנה עם סיום האירוע יתקיים 'מיני-פסט' אל תוך הלילה. הנחות ומבצעים מיוחדים יינתנו לבאי הפסטיבל במבחר מסעדות וברים ברחבי בעיר, כך שהחגיגה תימשך אל תוך הלילה. לצד האירועים המסורתיים יתווספו שפע פעילויות חדשות, יושקו מותגי וטעמי בירה חדשים ועוד הפתעות רבות שהפקת הפסטיבל מתכננת.

 

 

 פסטיבל הבירה בירושלים נוסד בשנת 2004 ומאז הפך למסורת ירושלמית. הפסטיבל מציע טעימות ממגוון רחב של מותגים מוכרים בינלאומיים וכן את המספר הגדול ביותר של מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות.

 (צילום: נתנאל טוביאס)

(צילום: נתנאל טוביאס)

הפקת הפסטיבל בחרה לתת דגש מיוחד לבירות בוטיק ישראליות, איכותיות וטעימות, כאלה שלא תמצאו בבר המקומי, ובפסטיבל ישתתפו השנה מספר שיא של מבשלות כחול לבן. למשל, מבשלת 'בירו' שמייצרת את בירה 'שיקסע' בירת חיטה מעוננת בסגנון Weissbier טרייה, זורמת וקיצית. עם טעמים קלאסיים של בננה ופירות יער. מבשלת 'ברזל' תשיק אצלנו טעם חדש 'Ruby Wheat' בירת חיטה ייחודית בסגנון גרמני עם תוספת של לתת מקורמל. מבשלת 'סוּף' תעלה לירושלים בפעם הראשונה מאילת הרחוקה עם שישה טעמי בירות בהן 'דארק ברי', בירה המשלבת טעמים של דובדבנים וסילאן. בנוסף, השנה יתארחו בפסטיבל 'מבשלת ללה' שיגישו את 'ללה תמרים' בירה ללא גלוטן המבוססת על תמר מג'הול מעמק הירדן, בירה עשירה בטעמים ובעלת מרירות עדינה. כמו כן, חברת 'רדקס' תגיע עם הבירה החדשה שלהם; 'שושנע', בירת חיטה עם נגיעות נענע שהותאמה לקיץ ולחך הישראלי במיוחד. אלו הן רק חלק משלל הבירות שיוגשו בימי הפסטיבל.

 

 (צילום: נתנאל טוביאס)

(צילום: נתנאל טוביאס)

אלי גלעדי, בעלים וממפיקי הפסטיבל מסר "אני שמח לומר כי השנה הגענו אל מספר שיא של בירות בוטיק ישראליות שישתתפו בפסטיבל, אנו מרגישים את התפתחות שוק צרכני הבירה בישראל ואת צמיחת תעשיית הבירה המקומית והבינלאומית בהתאם. הגעתי אל הפסטיבל הזה לפני יותר מעשור בתור חובב בירה, ורצון לחשוף את הקהל בירושלים  למותגים וטעמים חדשים מהארץ ומחו"ל, לשמחתי כל שנה מצטרפים אלינו מציגים חדשים והפסטיבל ממשיך את המסורת כל שנה מחדש ומספק לקהל את חווית פסטיבל הבירה המושלמת".

הפסטיבל יחל בשעה 18:00, בגן העצמאות במרכז ירושלים, המקום האידיאלי לשבת על הדשא, לשתות בירה וליהנות מהופעה טובה!

ימים רביעי וחמישי 23-24 באוגוסט. גן העצמאות, ירושלים.

מחיר: 45 ש"ח (כרטיס בהנחה 40 ש"ח)

כרטיסים במכירה מוקדמת ניתן לרכוש באתר.

כניסה, מכירה והגשה למבוגרים מעל גיל 18.

אין כניסה עם נשק למתח.

האירוע נגיש לבעלי מוגבלויות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר