מורל לוי (צילום: פרטי)
מורל לוי (צילום: פרטי)

"האהבה שלי לירושלים תמיד תישאר"

מורל לוי, אושייה ירושלמית, מספרת ל"כל העיר" על המעבר לאזור המרכז, על העבודה הנוכחית ועל הקשר המיוחד עם ירושלים למרות עזיבתה; בשבוע הבא היא תקיים הרצאה בוועידה לאדריכלות ולעיצוב של מרכז הבנייה באילת

פורסם בתאריך: 6.12.18 20:23

לפני למעלה משנה זה קרה: מורל לוי, אושייה ירושלמית לכל דבר ועניין, עשתה מעשה, ארזה את כל מטלטליה ואת שלושת ילדיה – ועברה להתגורר במרכז. בראשון לציון, ליתר דיוק. כפי שפורסם ב"כל העיר", אשת יחסי הציבור והשיווק (שתציין 36 חורפים החודש) החליטה לעזוב את העיר בקיץ שעבר, בעקבות הצעת עבודה שקיבלה מחברת 'עוז קרמיקה'. בשבוע הבא – 13.12-11.12, היא תקיים הרצאה בוועידה לאדריכלות ולעיצוב של מרכז הבנייה, שתתקיים באילת.

בשיחה עם "כל העיר" מספרת לוי כי על העסק שפתחה ביפו, MORALITY, ועל שיתוף הפעולה עם מרכז הבנייה הישראלי, שלו היא מעניקה את שירותיה.



"כשנכנסתי לענף ראיתי שהנושא הדיגיטלי והטכנולוגי לגבי פרסום במדיות החברתיות ושיווק מוצרים מאוד חסר. כיום העסק שלי מעניק הכשרה ולימודים בשיווק ובניהול פרויקטים לעצמאיים, למנהלי שיווק וליזמים. נוסף על כך, אני מבצעת שיתופי פעולה עם מרכז הבנייה הישראלי, ומשווקת את ועידת אילת לאדריכלות ולעיצוב 2018".

עוד מציינת לוי כי העסק שפתחה משווק את כל חידושי הבנייה לציבור הירושלמי, היישר מהמרכז. "יש לי זיקה מיוחדת לירושלים, עם כל האדריכלות והארכיטקטורה שיש לבירה להציע. יש לי הרבה לקוחות ירושלמים שמגיעים אליי, ואני מדריכה אותם איך לשווק את עצמם".


מורל לוי (צילום: פרטי)

מורל לוי (צילום: פרטי)


"אני עוסקת בייעוץ שיווקי ומלמדת את כל מנהלי השיווק. מגיעים אליי אנשי מקצוע מכל רחבי הארץ. כך אני מביאה חידושים מהמרכז לירושלים: אני משווקת לבירה דברים חדשים המתחילים מהבנייה עצמה. יש הרבה פטנטים שנכנסים לענף ועוד לא הגיעו לירושלים, וזה חבל מאוד. לכן אני רואה עצמי כגוף מקשר: אני מחברת את הלקוח לספקים ויכולה לעזור לו בהורדת מחירים – ומדובר בסכומים לא מבוטלים. כל נושא הבנייה מרהיב בעיני".

את מבצעת שיתופי פעולה בין אזור ירושלים לבין המרכז?

"אני מבצעת כל הזמן שיתופי פעולה בין ירושלים והמרכז, זה נמצא אצלי במערכת. לדוגמה: אחד האנשים הכי מפורסמים בירושלים ביקש ממני ללוות אותו לאורך כל הפרויקט שהוא מבצע. קישרתי לו אדריכל ירושלמי, ואני מקשרת ומעדכנת את האדריכל בדברים החדשים שקורים בענף. אני רוצה שירושלמים יקבלו עבודה. הבעיה היא שהחומרים שעובדים איתם במרכז לא קיימים בירושלים, ונוסף על כך, האדריכל בקשר איתי על מנת ללמוד איך לייצר עבודה בעצמו".

ואת לא מתגעגעת לירושלים?

"האהבה שלי לעיר הבירה תמיד תישאר", מסכמת לוי. "כשאני אומרת ללקוחות שגדלתי בירושלים והתגוררתי בה עד לא מזמן, אני מקבלת המון תגובות מתלהבות ומפרגנות. הם ממש מתלהבים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא ירושלמית…אבל מההכירות שלי עם מורל מתל אביב
    אין ספק שהיא הפכה להיות אחת האושיות החזקות בתחום
    אלופה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר