אילוסטרציה מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)

בית שמש: נער בן 14 חשוד בפריצה לשבעה בתי עסק בלילה אחד בעיר

הנער, תושב בית שמש, נעצר על ידי המשטרה לאחר שלפי החשד הוא ביצע בלילה מסע פריצות וגניבות לשבעה בתי עסק

פורסם בתאריך: 29.3.21 07:11

שוטרי משטרת בית שמש עצרו נער בן 14, תושב בית שמש, בחשד לפריצה לשבעה בתי עסק וצימרים בלילה אחד, בהם נגנב כסף מזומן ו-7 פלאפונים .

מהמשטרה נמסר כי "בתאריך 19.3 בשעה 20:20 התקבל דיווח למוקד 100, על חשוד שפורץ למחסן שצמוד לתחנת הדלק במירון. מרגע קבלת הארוע שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום במהירות , במהלך סריקות שביצעו במקום, עצרו קטין בן 14, מבית שמש, שעונה לתאור המצלמות בסמוך לתחנת הדלק".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בחיפוש שנערך על גופו נמצאו בין השאר, כסף מזומן בסך של כ-10,000 אלף שקלים, 7 טלפונים, טבעת זהב, אגרות חוב וחומר החשוד כסם.

במשטרת בית שמש מדגישים כי "במהלך תקופת החגים קיים פוטנציאל גבוה מהרגיל לפריצות לבתים עקב היעדרות המשפחות שייצאו לחגוג את החגים מחוץ לביתם", וממליצים, "לכל מי שיוצא מביתו לתקופה ממושכת במהלך ימי החג, לנקוט במספר פעולות מניעה", כמו למשל, להשאיר אור דולק בתוך הבית ולהשאיר תאורת גינה דולקת בשעות החשיכה, לא להשאיר מפתחות במקומות "מוכרים" כגון: ארון חשמל, עציץ או מתחת לשטיח הכניסה לבית, רצוי להשאיר רדיו דולק בתוך הבית המדמה נוכחות אנשים.

עוד ממליצה המשטרה, כי במקרה של נסיעה ממושכת – מומלץ לעדכן שכנים קרובים בדבר שהייתכם הארוכה מחוץ לבית ע״מ שיפקחו עין ודרכי התקשרות במידת הצורך, כדאי להסתייע בשכן קרוב שיאסוף מכתבים/עיתונים הנערמים בכניסת הבית ועלולים להעיד על היעדרותכם הממושכת, אם בחרתם לשתף באופן פומבי ברשתות החברתיות בדבר החוויות והתמונות בנופש בזמן אמת, מומלץ להגדיר את יכולות הצפייה בשיתופים אלו רק לחברים, ובכל אופן להימנע מהכרזה פומבית אודות היעדרות ממושכת מהבית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר