עיריית בית שמש, סגן ראש העיר משה שטרית (צילומים: s.t, מיכאל קריספל)
עיריית בית שמש, סגן ראש העיר משה שטרית (צילומים: s.t, מיכאל קריספל)

בית שמש: היוזמה החדשה של סגן ראש העיר משה שטרית לפתח את חיי הלילה

סגן ראש עיריית בית שמש משה שטרית רוצה להפוך את בית שמש למוקד בילוי לצעירים: "בחודשים הקרובים צפוי להיפתח פאב חברתי ראשון ביוזמת העירייה; יש לנו הרבה מאוד פוטנציאל לא ממומש בתחום הזה"

פורסם בתאריך: 1.4.21 07:32

אחרי שנת משבר כלכלי קשה, עקב התפרצות הקורונה, אחד הענפים שספג מהלומה קטלנית הוא חיי הלילה. סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, מחזיק תיקי העסקים, האירועים, הספורט, הצעירים והמתנ"סים בעירייה מספר ל"כל העיר בית שמש" על המהלכים לסיוע ולחיזוק העסקים בעיר: "אחד הדברים שאני שוקד עליהם, ולמעשה היו צריכים לצאת עוד לפני פרוץ משבר הקורונה, זה קידום ענף חיי הלילה בעיר", מציין שטרית, "לבוא ולסייע לבעלי עסקים וליזמים חדשים שרוצים לפתוח מקומות בילוי, ברים".

"בחודשים הקרובים צפוי להיפתח פאב חברתי ביוזמת העירייה ברחוב השבועה", מספר שטרית, "הפאב הראשון בבית שמש, אבל אני לא רוצה להסתפק בזה, ניהלתי כבר שיחות עם מספר יזמים ובדיקות מול מרכזי קניות שיכולים להפוך בלילות למשהו אחר לגמרי. בנוסף, פניתי למבשלות בירה הקיימות והודעתי להם שנסייע ככל הניתן על מנת שתוכלו להוציא את הסחורה שלהם החוצה ולאפשר הגעה של מבלים לאותם מקומות, יש לנו הרבה מאוד פוטנציאל לא ממומש בתחום הזה".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עם פרוץ משבר הקורונה, וירידת המסך על ענף התרבות וההופעות, מספר שטרית על התעקשותו לקיים אירועים והופעות שתוכננו להתקיים בעיר בית שמש חרף מגבלות הקורונה, "גאוותי על כך שבשנה הלא הפשוטה הזו, קיימנו את כל האירועים שהיינו אמורים לעשות, הקמנו ערוץ טלוויזיה קהילתית, הכשרנו אולפן במתנ"ס זינמן, שבו אנחנו משדרים מדי שבוע, ביום הזיכרון הקודם למשל, היו 25 אלף צפיות, ואלפי צפיות באירועים נוספים ששודרו".

"למדנו להכיר את הכוח האדיר שיש לארגוני ההתנדבות ולמתנדבים בעיר", מוסיף ומספר שטרית, "זה בא לידי ביטוי בצורה חד משמעית במשבר הקורונה. היינו מוצפים בהצעות לסייע יותר מהנדרש, במיוחד בגל הראשון, אולם ספורט שייבר היה מלא במתנדבים וזה מבלי לעשות איזה שהוא קמפיין אלא מפה לאוזן, אנשים מכל המגזרים והאוכלוסיות שמסיעים, מבשלים, עושים הסעות, זה משהו שאני חושב שכאנחנו חייבים למנף את זה, בית שמש אמנם כבר עיר גדולה מאוד אבל עם תחושה של כפר, תחושה של משפחתיות, וזה הערך הכי גדול של העיר הזאת, ערך הנתינה והסיוע, אין דברים כאלה".

על היחסים המורכבים שיש לסיעתו הליכוד עם ראש העיר עליזה בלוך מספר שטרית כי "זה לא סוד שאנחנו כסיעה יש לנו נושאים שאנחנו מאוד לא אוהבים בקואליציה, וזה התבטא בכל מיני מובנים. בסופו של דבר התכנסנו על מנת שאנחנו נוכל לקחת את העיר שאנחנו כל כך אוהבים ולהחזיר אותה למסלול טוב, למסלול נכון, כדי לייצר לה אופק וכדי לוודא שהתושבים מקבלים את העזרה הטובה ביותר. אני מודאג מהכיוון שהעיר הולכת לעברו, אבל אני לא מרעיל בארות, יש הרבה דברים שאנחנו יכולים לעשות טוב יותר, אנחנו כקואליציה נהיה חייבים ראש העיר שתהיה חייבת לבוא ולתת להם ביטוי".

"אני חושב שהרבה מאוד אנשים איבדו את האמון שלהם בדרך", טוען שטרית ומוסיף, "התפקיד שלנו זה להחזיר את האמון, שאבד לא בשנתיים האחרונות, אלא במהלך ה-20 שנה האחרונות, בכל התהליכים שקרו בעיר הזאת. כשאני רוצה לפגוש חברים אני נאלץ לצאת מחוץ לעיר, אני לוקח את זה ככישלון אישי שלי, למרות שנכנסתי כאן באמצע המשחק. את החברים שגדלתי איתם – הייתי מאוד רוצה להחזיר אותם חזרה הביתה, וכדי שזה יקרה – אנחנו חייבים לעשות הכל בשביל שהם יגידו 'אני יכול לחזור ולקרוא לבית שמש בית'".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הגיע הזמן לסדר את הכבישים בבית שמש ובמיוחד ברחוב הרצוג זה בלתי נסבל

  2. מאיר אברזל

    יותר חשוב לסדר את כבישי בית שמש במיוחד ברחוב הרצוג

  3. אפי

    מסכים עם כל מלה אך עם זאת תשתיות הכבישים מחייבות התייחסות עלה והצלח

  4. פראמדיק

    חסר ערסים עם כל הדקירות בלילות בבית שמש. נפתח גם פאב ונמקם מולו נקודת הזנקה של מדא.

  5. אורטל

    רואים שהוא רק מנסה לעשות רעש ולא לעזור לעליזה בלוך אם היה רוצה באמת לעשות פקקים היה כבר מקים מזמן.

  6. דעה

    אלכוהול ובילוי הפכים הם.
    מדוע שלא לפתח תרבות ואטרקציות מעניינות ל"ציפורי " הלילה של העיר במקום לשכר את הנוער?!?!
    הלכוהול הוא אסון!

  7. חרדי גאה מאוד

    סתם עוד אחד טיפש שמנסה להציק לתושבים החרדים.
    שהם הרוב בעיר!
    שלא ישכח מאיפה הוא בא ומי בחר בבלוך…
    אם החרדים לא היו תומכים בה לא היה לה סיכוי.
    בבחירות הבאות נעשה צדק.
    ונחזיר את ראש העיר החרדי.

  8. חגה

    מציעה לעלעל קלות בתגובות הנבונות אודות הנגשת אלכוהול לצעירים ופיתוח תרבות ערסית של שכרות וחיי לילה כאילו יש בזה ערך תרבותי או חינוכי, מה בנוגע לשיפור מראה העיר שחלקים נרחבים ממנה נראו כאילו קפאו בזמן מזה 70 שנה?
    שיפוץ כבישים ? חשיבה על אזרחים פשוטים שמחזיקים את העיר הזו במיסים ופחות מתחברים לרעש ולשאר הרעות החולות שיש לפאב מיותר להעניק לציבור?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר