פרויקטים בעיר בית שמש (צילום: רווח הפקות עבור החברה הכלכלית)
פרויקטים בעיר בית שמש (צילום: רווח הפקות עבור החברה הכלכלית)

בית שמש: למרות משבר הקורונה – עשרות פרויקטים בעיר קודמו בהיקף של 73 מיליון שקלים

החברה הכלכלית העירונית בבית שמש מסכמת את שנת 2020 בסיפוק: עשרות פרויקטים החלו את שלב הביצוע, בהם הקמת עשרות כיתות, מעונות יום, מועדוני נוער ופיתוח אזור התעשייה

פורסם בתאריך: 20.4.21 11:28

החברה הכלכלית של עיריית בית שמש מסכמת את שנת 2020 כמוצלחת עם עשרות פרויקטים בביצוע, עשרות כיתות ומבנים חדשים, 2 מועדוני נוער לעיר הוותיקה, מעונות יום, מקוואות ופיתוח אזורי תעשייה. החברה הכפילה את פעילותה פי 7 מהשנה הקודמת.

חברי מועצת המנהלים של החברה הכלכלית העירונית לפיתוח בית שמש התכנסו בשבוע שעבר לאישור דוחות החברה לשנת 2020. הישיבה התקיימה במשרדי החברה ובהשתתפות יו"ר הדירקטוריון ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ממונה החברה הכלכלית אברהם פרנקל, מנכ"ל החברה עו"ד זאב לכוביצקי וחברי מועצת המנהלים, בסיום הישיבה הדוחות הכספיים אושרו פה אחד על ידי חברי הדירקטוריון.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מנתוני הדו"ח לשנת 2020 עולה כי החברה הכלכלית ביצעה בשנה האחרונה פרויקטים בהיקף חסר תקדים של 73 מיליון שקלים בין היתר מתכנון ופיתוח אזורי תעשייה, בינוי מוסדות ציבור, הצבת מנ"דים, בינוי גגות סולאריים, פיקוח, הפעלת שלטי חוצות ומספר מקורות הכנסה נוספים. עלות העבודה בפרויקטים הנ"ל לשנת 2020 עומדת על 71 מיליון שקלים והרווח הגולמי של החברה משנה זו עומד בס"ה על 1.9 מיליון שקלים.

נתונים נוספים מהדוח: בשנה החולפת 24 פרויקטים שונים החלו בהליכי תכנון ונמצאים בשלב מתקדם. מדובר בין היתר בכיתות לימוד, מבני חינוך, מעונות, מבני ציבור, מקוואות ובתי כנסת. בנוסף, במועדון הנוער ברחוב הסתוונית החלו עבודות הבנייה, במועדון הנוער ברחוב התבור הסתיימו עבודות הבנייה והמבנה צפוי להימסר בקרוב, מקווה נחל לוז נמצא בעבודות הקמה, מגרש 530 ברמת בית שמש ג' נמצא בעבודות הקמה, כמו גם בניין מינהל ההנדסה. ומספר פרויקטים נוספים החלו בהליכי מכרז.

מנכ"ל החברה עו"ד זאב לכוביצקי סקר בפני המשתתפים את הדו"חות הכספיים של החברה הכלכלית מהם עולה כי בשנה החולפת הרחיבה החברה את היקף פעילותה פי 7 מהשנה הקודמת. "הנתון מתבטא בפרויקטים חדשים, הכנסות, פיתוח, פיקוח ועוד מקורות הכנסה ומדובר בנתון מדהים ומרגש בפרט כשמדובר בשנת קורונה בה העולם עצר מלכת והגענו להישג הזה בזכות עבודה קשה של צוות איכותי שעושה עבודת קודש למען העיר בית שמש ואני מודה לראש העיר על הגיבוי והאמון הרב", אמר מנכ"ל החברה בדברי הפתיחה.

יו"ר החברה הכלכלית ראש העיר ד"ר עליזה בלוך: "החברה הכלכלית היא הזרוע הביצועית המשמעותית של עיריית בית שמש ואני שמחה שבשנה האחרונה היא נמצאת בצמיחה אדירה של מאות אחוזים בכל הפרמטרים. אנחנו מסכמים שנת עשייה הישגית ומרשימה. פיתוח כלכלה ותעשייה בבית שמש פירושם מימוש החזון שלנו ואני בטוחה שבעוד שנה נשב פה ונראה שהחברה המשיכה בצמיחה ובהתרחבות. הכסף של תושבי בית שמש נשאר בבית ומתורגם בשיפור השירות שלנו לתושבים וזו בשורה גדולה ומשמחת לעיר".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חילונית כבר לא ירושלימית

    בית שמש זו עיר בתנופת בניה כי בונים בה רק לחרדים
    בירושלים הם משחיתים תשתיות ובבית שמש בונים רק להם
    מועדוני נוער יל מי עובדים כול מועדון נוער שבונים מתכוונים לישיבה
    החרדים שהם מדינה בתוך מדינה שותים את התקציב של מדינת ישראל
    ההזוי הם החילוניים שלא מבינים את העבדות שהתפתחה במדינה וש מאפשרים לזאת לקרות
    שלא לדבר על ירושלים ואיך שהיא נראת כול מה שנבנה בעיר שנים זה עבור חרדים בלבד
    סותמים לחילוניים את הפה עם מוזיאון אחד של סובלנות

  2. יהודיה

    את מוזמנת לחזור בתשובה ואז תהני מכל העולמות…
    העולם הזה והעולם הבא…הרי התורה הקדושה לא שייכת רק לחרדים היא של כל היהודים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר