ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

בית שמש: תושב העיר נעצר בחשד כי תקף עובדים ערבים במסעדה מוכרת בעיר

תושב בית שמש, בן 29, נעצר בחשד כי תקף עובדים ערבים במסעדה מוכרת בעיר - הוא שוחרר למעצר בית למשך חמישה ימים

פורסם בתאריך: 25.5.21 06:00

שוטרי משטרת בית שמש עצרו במהלך סוף השבוע תושב בית שמש, בן 29, בחשד לתקיפת שני עובדים ערבים על רקע לאומני, בעת שהגיע לאחת מהמסעדות בעיר ונתקל בהם. בתוך דיון להארכת מעצרו וחרף התנגדות המשטרה – הוא שוחרר למעצר בית למשך 5 ימים.

בפתח הדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים, אמר נציג המשטרה רס"ר בן חיים כי "לפני מספר ימים, הגיע החשוד לחנות לממכר פלאפל ושווארמה, לאחר שהבחין בשני בחורים ערבים שעובדים שם והחליף איתם כמה מילים, החל להשתולל ולקח כיסאות ושולחן והעיף לעברם מתוך כוונה לפגוע בהם ממניע גזעני, החשוד נחקר וקשר עצמו למיוחס לו", ציין נציג המשטרה והוסיף כי החשוד "טען שהיה בהתקף פסיכוטי".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בתום הדיון, הורתה שופטת בית משפט השלום בירושלים דורית פיינשטיין על שחרורו למעצר בית למשך 5 ימים והרחקתו מהמסעדה למשך 60 ימים תוך שהיא מציינת כי "איני סבורה שדי בחומר המצוי בתיק כדי להצדיק מעצר עד תום ההליכים, לא מבחינת חומר החקירה ולא מבחינת המסוכנות העולה מהצילומים, גם בשים לב שהחשוד הוא זה שעצר את האירוע ויצא מהמקום באופן מיידי, אוסיף לכל אלו את מצבו הרפואי והבריאותי של החשוד".

במשטרה לא אמרו נואש והגישו ערר על החלטת השופטת לשחררו למעצר בית לבית משפט המחוזי בירושלים, ובה נכתב בין השאר כי "למרות ה'התקף הפסיכוטי' בו טוען החשוד שהיה נתון, בחר החשוד לתקוף רק את הפועלים הערבים ולא השתולל כלפי מי מהנוכחים האחרים במקום. דבר המעלה ספק אם אכן החשוד לא היה נתון לשליטה במעשיו", לפי המשטרה, "מדובר בתקיפה של עובדים על רקע היותם ערבים, בימים טרופים אלו מדובר בעבירה אשר מקימה עמה מסוכנות גבוהה בהחלט המצדיקה את היותו במעצר".

אולם, גם שופטת בית משפט המחוזי בירושלים חנה מרים לומפ את הערר, והשאירה את ההחלטה על שחרורו למעצר בית בעינה, תוך שהיא מציינת כי "אכן, צדק נציג המשטרה כי לא ניתן לנתק את האירוע משורת האירועים שהתרחשו ברחבי מדינת ישראל בשבועיים האחרונים, עם זאת, גם במצב הדברים זה יש לבדוק כל מקרה לגופו. במקרה דנן, צדק בית משפט השלום עת שקל את מצבו הרפואי והנפשי של החשוד בעת שהחליט להורות על שחרורו".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר