יוניץ' – מדפיסים הכל על הכל, כמעט

הסוסיתא אשר עומדת בפתח המשרד של יוני הכהן (48), קשורה היטב לסיפור הקמת העסק המצליח שלו.
לפני חמש שנים הוא מצא אותה זרוקה ליד העיר עכו, ובעזרת מספר חברים המשוגעים לסוסיתות, הרכב הישראלי הגאה, הוא שיפץ אותה והחזיר אותה לכביש. קבוצת החברים הזאת עשתה מדי שנה יום הפנינג, ובו היו מוכרים מוצרים שונים, החל מחולצות, כובעים וספלים, דרך דגמי סוסיתות וכלה בסוסיתא לפני שיפוץ, וזאת בנוסף לדוכני מזון ושתיה אשר נתרמו לאירועים אלו. את ההכנסות הם תרמו ל"גדולים מהחיים", עמותה המסייעת לילדים חולי סרטן. לפני שלוש וחצי שנים, לפני האירוע, מי שעשתה את המרצ'נדייז לאירוע, הודיע להם כי היא סוגרת את העסק שלה, ויוני קנה אותו ממנה, מתוך מחשבה שזאת יכולה להיות תרומה נאה לגדולים מהחיים. כחודש לאחר האירוע, הוא נפצע בתאונת עבודה, אשר מנעה ממנו להמשיך ולעבוד כפאראמדיק במד"א, עבודה אשר עשה במשך למעלה מעשרים וארבע שנים. כאשר החלים מהפציעה, הוא הקים את העסק, וכיום הוא ממתג את האוניברסיטה עברית בירושלים, הטכניון בחיפה, אוניברסיטת באר שבע, צה"ל, וכמובן הרבה עסקים קטנים בירושלים ומחוצה לה.
שיווק העסק מתבצע באמצעות הפייסבוק, שם יש לו דף פייסבוק פעיל ובאמצעות קבוצת הנטוורקינג של שפע בירושלים, אשר יוני הוא מנהלה.

בעסק יוני מדפיס על אינספור מוצרים שונים ומשונים, החל מחולצות לתנועות נוער ולחתונות (יש לו את המגוון הגדול בארץ להדפסים על חולצות חתונה), דרך ספלי קרמיקה ופלסטיק, דובים, בקבוקי שתיה, תיקים ואפילו על מגנים לפלאפונים.
המוטו של העסק הוא לתת שירות מופלא, ובמחיר זול השווה לכל נפש, בין אם הלקוח רוצה רק חולצה אחת או ספל אחד ועד ללקוח המזמין אלפי בקבוקים

 

כתובת
האייל 48, ירושלים
צור קשר עם יוניץ' – מדפיסים הכל על הכל, כמעט
🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר