דיגידם (צילום: אבי נועם)
דיגידם (צילום: אבי נועם)

הכירו את דיגידם: שיווק באינטרנט ממוקד תוצאות לעסקים בירושלים

בעלי עסקים - רוצים נוכחות בגוגל? ברשתות החברתיות? דיגידם היא סוכנות בוטיק לשיווק באינטרנט לעסקים בירושלים, שתדאג ללקוחות חדשים שיתעניינו בעסק שלכם

פורסם בתאריך: 6.8.19 17:40

בעלי עסקים בירושלים, אם עדיין לא שמעתם על "דיגידם" – הכתבה הזו היא בשבילכם. מדובר בסוכנות דיגיטל שהוקמה בשנת 2008 על ידי המנכ"ל ערן לוי ומתמחה בשיווק עסקים בגוגל וברשתות החברתיות. "שיווק ממוקד תוצאות" הוא לא רק הסלוגן של החברה, אלא גם מה שקורה בשטח, כאשר בזכות הקידום והקמפיינים של דיגידם מגיעים אל בעלי העסקים אלפי לקוחות חדשים. כיום, בעידן הדיגיטלי, בעלי העסקים מבינים כי עליהם ליצור נוכחות ברשת, ועסקים שאין להם נוכחות דיגיטלית מתקשים להישאר רלוונטיים. עם זאת, שיווק שאינו מדויק לא מעניק את התוצאה הדרושה ואף עלול להזיק. לכן, חשוב לבחור בסוכנות דיגיטל המתמחה בתחום שיווק באינטרנט לעסקים בירושלים וקידום אתרים בירושלים.

דיגידם (צילום: אבי נועם)

דיגידם (צילום: אבי נועם)

דיגידם היא סוכנות בוטיק אשר בוחרת את לקוחותיה בקפידה ומעניקה יחס אישי לכל לקוח. הצוות המקצועי של הסוכנות עורך מחקר מעמיק על כל עסק ובודק את מטרותיו, קהלי היעד שלו ומתחריו, בכדי לבנות עבורו אסטרטגית פעולה ייחודית באמצעותה יציגו אותו ברשת בצורה הנכונה ביותר אשר תניב תוצאות. כל עסק מקבל את המעטפת שהוא צריך, כאשר צוות הסוכנות מורכב מאנשי המקצוע המובילים ביותר בתחומם – מתכנתים, מעצבים גרפיים, מנהלי קמפיינים, כותבי תוכן וקופירייטרים – והכל תחת קורת גג אחת. היתרון הבולט ביותר הוא שהפרסום בדיגיטל מדיד, והלקוח מקבל עדכונים שוטפים לגבי מספר הלקוחות החדשים אשר התעניינו בעסק שלו או פנו אליו בעקבות הקמפיין.

לדיגידם תג Google המעיד על היותה סוכנות גוגל רשמית אשר הקמפיינים שלה עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים של החברה. היא מתמחה בהענקת שירותי SEO – קידום אורגני בגוגל המתמקד בהצבת האתר של העסק בעמוד הראשון בביטויי החיפוש שהוגדרו, באופן יציב ולאורך זמן. מעבר לכך, העסק מקודם גם באופן אורגני על ידי ניהול שוטף של האתר, הזנת תכנים איכותיים ודאגה לכך שהדף יהיה ברור ומזמין וניהול קמפיין ממומן בגוגל. בנוסף, דיגידם מתמחה בשיווק בכלל הרשתות החברתיות הקיימות: פייסבוק, אינסטגרם, וייז, לינקדאין ועוד.

ערן לוי, מנכ"ל דיגידם, אשר סייע עד כה למאות עסקים ליצור נוכחות ברשת מספר על החשיבות של נוכחות דיגיטלית: "כיום הפרסום בדיגיטל הוא לא עניין של שאלה. פעם היו אומרים: "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". היום זה ברור לכולם. אנשים קודם כל מחפשים בדיגיטל. אין להם זמן לכתת רגליים ולחפש את מה שהם צריכים באופן פיזי. כיום הם פשוט פותחים סמארטפון בזמן נסיעה באוטובוס או בהמתנה בתור ומבצעים חיפוש. אם בעלי העסקים לא תופסים אותם בזמן הזה סביר להניח שהם כבר לא יגיעו אליהם. אנחנו יודעים למקם את העסק בצורה נכונה בדיגיטל, ויתרה מכך דואגים לכך שכאשר הלקוח הפוטנציאלי מגיע לדף הנחיתה, לאתר או למודעה – הם נראים טוב, ברורים ומזמינים לבצע פעולה".

דיגידם (צילום: אבי נועם)

דיגידם (צילום: אבי נועם)

כתובת: הכפיר 184 ירושלים

טלפון: 02-6528040, נייד: 052-3383581

אתר: www.digidam.co.il

מייל: [email protected]

פייסבוק:www.facebook.com/digidam.co.il


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר