מפגש במעיין (צילום: עצמי)
מפגש במעיין (צילום: עצמי)

מפגש המעיין: המסעדה שלכם באזור אבו גוש

ארוחת צהריים של בשרים על האש לכל המשפחה ב-100 שקלים? כן, תמצאו אותה במפגש המעיין, המסעדה החדשה שלכם באבו גוש

פורסם בתאריך: 7.10.19 11:53

לעתים כל מה שאנו צריכים במהלך טיול משפחתי בטבע זה מקום קטן שבו נוכל גם ליהנות מאוכל טוב. זה יכול להיות סנדויץ' טרי ואלוהי שיגרום לנו להמשיך בטיול בהנאה או סלט עשיר עשוי ירקות טריים, ולא חשוב אם מדובר בלשבת במקום או להצטייד באוכל ולהמשיך לפיקניק באזור, כל זאת כמובן מבלי לקרוע את הכיס ולבזבז מאות שקלים על ארוחה לכל המשפחה. אז כשאתם מגיעים לאיזור עין נקובה אבו גוש בואכה מטה יהודה במסגרת טיול, או סתם מזדמנים לאזור כדאי שתכירו את מפגש המעיין. המפגש שנפתח בקיץ האחרון הוא בית אוכל לא גדול שבחזיתו מרפסת מקורה אופיינית מאוד למסעדות דרכים אליהם נכנסים כדי למלא את הבטן ולהמשיך הלאה. כשנתקלנו לאחרונה במסעדה במקרה חשבנו שגילינו מקום סודי אבל התברר שלא. אל מפגש המעיין מגיעים בסופי שבוע מאות מטיילים ורוכבי אופניים הסובבים באזור אבו גוש. כבר בשעות הבוקר המאוחרות ניכר זרם הלקוחות באיטיות המתגברת עם שעות הצהריים ואחה"צ, אז מתחיל אחמד הייכל בעל הבית להעלות את הבשרים על האש, לטגן צ'יפס טרי ולהוציא סלטים שהוכנו במקום.

מפגש במעיין (צילום: עצמי)

מפגש במעיין (צילום: עצמי)

מפגש המעיין פתוח 7 ימים בשבוע ומציע תפריט מצוין המותאם בשלמות למטיילים ולמבקרים במקום. מנות משביעות וטובות העשויות מחומרי גלם ומצרכים טריים ואיכותיים כמו טוסט בגאט או סנדויץ'/לאפה המורכב מסוגי בשרים שונים. ניתן לקחת בבגט או בחמגשית שניצל מטוגן טרי טרי, חזה עוף על הגריל, פרגיות צרובות, המבורגר טעים, נקניקיות לילדים ועוד. למי שבשר וסנדויצים לא עושה חשק, יש אפשרות להרכיב מנה מסלטי הבית הנעשים במקום על ידי בעל הבית אחמד. סוגי הסלטים משתנים מדי יום בהתאם לחומרי הגלם המצויים בשוק כמו טאבולה עם פטרוזיליה ולימון כמובן, סלט עגבניות חריף, סלט בצל אדום כבוש תוצרת בית, סלט כרוב וגזר, חציל בלאדי אפוי בתנור עם זרזיפי טחינה הכולל הרבה לימון, סלט ירקות המורכב מעלי אורוגלה חרפרפים (מושלם עם פרגיות על האש) עגבניות ומלפפונים קצוצים דק, טחינה מעולה, חומוס אמיתי, ועליהם להוסיף מנה בשרית ויש לכם ארוחת צהרים משביעה  וקלילה. לקינוח מציע המקום מבחר גלידות עשירות וקינוחים מתוקים במיוחד, לצד תה או קפה.

מפגש במעיין (צילום: עצמי)

מפגש במעיין (צילום: עצמי)

רוצים לאכול במקום? המפגש מכיל עד 60 מקומות ישיבה בחוץ ומאפשר לכם ליהנות מארוחה מקסימה בנוף מרהיב של הרי ירושלים. והמחירים? ארוחת צהריים המורכבת מבאגט בשרי או סלט עם בשר ותוספת של צ'יפס ושתייה קרה תעלה רק 35 ₪. במידה והמנה הבשרית היא המבורגר העלות היא 38 ₪. אם לקחתם 3 ארוחות צהריים תפרדו רק מ-100 ₪. איפה אוכלים היום ארוחת צהריים עם כל המשפחה ב-100 ₪? מחיר מצחיק…

בקרוב מאוד, מבטיח אחמד בעל המקום, ניתן יהיה ליהנות משייקים ירוקים הנעשים במקום מול הקונים וגם נרגילות במתחם מיוחד שהוקצה לכך.

ניתן לבצע הזמנות לישובי האזור – מינימום להזמנה 100 ₪

מפגש המעיין

כתובת: עין נקובה – עין ראפא ליד אבו גוש

פתוח 7 ימים בשבוע

נייד: 052-9358873 (אחמד הייכל)

לפייסבוק: מפגש המעיין -עין נקובא

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר