אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)
אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

אדם צמיגים בירושלים: מתאימים את הטיפול לצרכי הלקוח

במוסך אדם צמיגים מבינים שזמן הלקוח ממוקם בראש סדר העדיפות, ולכן מספקים שירות במהירות הבזק: צמיגים, וישרים, מצברים, הכנה לטסט, תקינות בלמים, מילוי מזגן והחלפת מנורות ברכב. זמן הטיפול הממוצע נע בין 20-30 דקות בלבד

פורסם בתאריך: 22.10.19 14:58

מי שמחזיק במכונית יודע שמדובר בכלי רכב שזקוק לתחזוקה מתמדת: תיקון המצבר שהתרוקן או המזגן שהפסיק לקרר, טיפול בפנצ'ר פתאומי שמעכב את השגרה היומית ועוד. ברוב המקרים תיקון הרכב אורך שעות ואפילו ימים, בהם אנו נאלצים להסתדר ללא המכונית שנותרה בטיפול. במוסך "אדם צמיגים" הממוקם בפסגת זאב, הזמן של הלקוח נמצא בראש סדר העדיפויות. המקום מספק שירותי החלפת צמיגים ותיקונם, החלפת וישרים ומצברים, הכנה לטסט הכוללת בדיקת שמן, תקינות הבלמים וצמיגי הרכב, מילוי מזגן והחלפת מנורות ברכב. זמן הטיפול הממוצע נע בין 20-30 דקות ומבוצע על ידי צוות אדיב ומיומן. במקום מבטיחים כי לא תאלצו לחכות זמן רב כדי לקבל את האוטו לאחר תיקון או לאחר הכנה לטסט.

אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

בניגוד לפנצ'ריות ומוסכים רבים בארץ העובדים עם מספר מצומצם של פירמות, ב"אדם צמיגים" מתמחים בהחלפת צמיגים לכל סוגי המכוניות הפרטיות בכל חברות הרכב. גם בעלי הרכבים החדישים ביותר יוכלו להיעזר בשירותי המקום, שמציע הזמנת צמיגים חדשים לכל דגם אותם תוכלו לקבל תוך יום אחד בלבד. "אדם צמיגים" מהווה סוכנות מכירה מורשית, וניתן לרכוש דרכה את חלקי החילוף המקוריים מבית יצרנית הרכב. אלה נהנים מעמידות גבוהה ונותרים תקינים לאורך זמן של כ-70 אלף קילומטרים ויותר. ב"אדם צמיגים" נמכרים גם חלפים נוספים אינם מקוריים שמתאימים לפי התקן ואותם ניתן לקנות במחיר נמוך יותר, אך הם ככל הנראה יחזיקו פחות זמן, כ- 30 אלף קילומטרים.

אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

אדם צמיגים (צילום: באדיבות אדם צמיגים)

נהגים רבים פונים לקבלת שירותי תיקון רכב ממוסכים ופנצ'ריות שאינם מוסמכים אך מספקים חלקי חילוף זולים. מקומות אלו אינם עומדים בתקן של משרד התחבורה ועלולים לסכן את חיי הנוסעים ברכב. מלבד שירות מהיר ומקצועי, "אדם צמיגים" דואגים גם לבטיחות של הנוסעים ומספקים ללקוחות הדרכה מפורטת על הימנעות מבעיות שחיקה ושימוש לא נכון ברכב ובצמיגיו: "למרות מזג האוויר החם שמאפיין את ישראל, אנשים לא בודקים את הצמיגים שלפעמים מתייבשים או נקרעים", אומר עיטם, בעל המקום. "נהגים לא מגיעים להחליף את הצמיגים בזמן ומסכנים את עצמם ואת הנהגים האחרים". גם החורף הירושלמי שמתאפיין בגשמים רבים ובקור עלול להשפיע על הרכבים: עיטם מספר שתופעות של קורוזיה במצבר או צמיגים סדוקים הם עניין שגרתי שהלקוחות לא תמיד מודעים אליו. "אנחנו מסבירים ללקוח כיצד לטפל ברכב, אילו דברים חשוב לבדוק לעומק ואיזה סוג בעיות מצריך טיפול מידי. בנוסף, אנחנו גם מעניקים ללקוחות בדיקת לחץ אוויר בגלגלים ללא תשלום, כדי שיידעו לתפעל את הרכב בצורה הטובה ביותר".

אדם צמיגים

כתובת: יקותיאל אדם 2, בסמוך לסופר זול בגדול

נייד 1: 050-2214830

נייד 2: 054-6106405

שעות פעילות: א' – ה' בין השעות 8:00 ועד אחרון הלקוחות

ו' בין השעות 08:00-17:00

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר