ים המלח אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
ים המלח אילוסטרציה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אטרקציות בים המלח: איפה? למה? ומי הכי מקורית?

בואו לחוות את המדבר במקום הנמוך ביותר בעולם ובדרך לא שגרתית. כאן מחכות לכם כל השנה אטרקציות בים המלח: סנפלינג, טרקטורונים, אירוח בדואי, מערות מלח, מעיינות תרמו מינרליים ועוד המון חוויות לצד לינה באווירה אחרת

פורסם בתאריך: 24.10.19 15:35

המקום הנמוך בעולם מציע אטרקציות בים המלח ופעילויות שנעות בין שמורות טבע ומעיינות לפעילות אתגרית בנוף מדברי מרתק. תוכלו לבלות בהרכב זוגי, משפחתי או קבוצתי – טרקטורונים, סיורי ג'יפים, סנפלינג בנופים עוצרי נשמה, פעילות קולינרית בטבע, חוויות בדואיות, וכמובן אירוח באווירה המיוחדת של המקום ולינה גם לקהל הדתי, ואפשר גם לישון בירושלים ולהגיע לבילוי בים המלח.  


צימר שירת המדבר – חופשה רומנטית מעבר לפינה 

לנסוע קרוב ולהרגיש רחוק! החופשה הבאה שלכם נמצאת במרחק רבע שעה נסיעה מירושלים. הכירו את צימר שירת המדבר שתי יחידות אירוח אינטימיות ומעוצבות המחכות לכם ביישוב הפסטורלי והשקט מצפה יריחו. אם אתם מחפשים מקום לחגוג אירוע מיוחד, או פשוט לקחת פסק זמן מהחיים ולנשום אוויר מדברי של טבע, חופש, הרים ושקט – הגעתם למקום הנכון!

שירת המדבר (צילום: סיגל איילנד)

שירת המדבר (צילום: סיגל איילנד)

במיקום אטרקטיבי ונוח שוכן צימר שירת המדבר, ומעבר לפסיליטיז שמחכה לכם בצימר, תוכלו ליהנות ממגוון האטרקציות שיש לאזור להציע. במרחק של רבע שעה תוכלו לצוף ולטבול בחוף הצפוני של ים המלח, מטיבי לכת ושוחרי הטבע יוכלו למצוא מסלולי הליכה עם נופים עוצרי נשימה, טבילה בנחלים ויובלים מרעננים, טיולי ג'יפים, סגווי, טרקטורונים ועוד. היישוב מצפה יריחו הינו יישוב דתי קהילתי, בו תוכלו למצוא את כל שירותי הדת, כ-13 בתי כנסת במגוון סגנונות, מקווה גברים ונשים, פארקי שעשועים לילדים, סופר ותצפיות מרהיבות לנוף מדברי עוצר נשימה.

שתי יחידות אירוח מעוצבות בקווים עדינים שיהפכו את החופשה שלכם לחוויה בלתי נשכחת 

הצימרים מותאמים ומיועדים לציבור הדתי, לזוגות ומשפחות עד ארבעה ילדים. במתחם האירוח שתי סוויטות מפנקות בפרטיות מלאה ודגש על הפרטים הקטנים. סוויטת ירח דבש, הכוללת יחידת הורים נפרדת עם חדר רחצה צמוד וג'קוזי מפנק. עוד ביחידת ההורים תוכלו למצוא מיטה זוגית, טלוויזיה בכבלים, ויציאה למרפסת עם נוף הרים מרהיב. בסוויטה מטבח גדול המותאם לשומרי כשרות ומאובזר בכלים, תמי 4, ומכונת קפה שתעיר לכם את הבוקר. בסלון הסוויטה, כורסאות עור, פינת ישיבה, וספה שנפתחת למיטה זוגית של חברת עמינח. מדרגות הסוויטה יובילו אתכם לחצר מוצלת עם פרגולה שם תוכלו לרבוץ על ספסל נדנדה, או בפינת הישיבה, לעשות שימוש במתקן מנגל שעומד לרשותכם, ונדנדה לקטנים. בסוויטת הגן המפנקת מחכה לכם חדר שינה המאובזר בטלוויזיה עם כבלים, מזגן ומיטה יהודית נוחה וגדולה. בחדר הרחצה תוכלו ליהנות מג'קוזי זוגי ומפנק. בנוסף, בכניסה לסוויטה חדר בו ניתן להלין ילד או שניים ומשמש גם כסלון ופינת אוכל. גם בסוויטת הגן תוכלו ליהנות ממטבח כשר ומאובזר וביציאה לחצר פרטית ופינת ישיבה נוחה ומסודרת. בשני הצימרים תוכלו למצוא משחק קלפים זוגי בשם "חיבורים" ליצירת שיח זוגי ומחבר.

במתחם האירוח תוכלו ליהנות משימוש בבריכה פרטית, מקורה ומחוממת הפעילה גם בחורף ומתוחזקת על ידי איש מקצוע ולפי התקן של משרד הבריאות. השימוש בבריכה נעשה בתיאום עם המארחים וחלוקה לפי שעות על מנת להעניק פרטיות מלאה לכל זוג. מעבר לצימרים שעוצבו בהקפדה ותשומת הלב לפרטים הקטנים על מנת לספק לכם חווית אירוח משולמת, המארחים של המקום עומדים לרשותכם לאורך כל השהות בהקשבה וסבלנות.

בואו להתארח במקום שאוהב לארח ואוהב אנשים ומחכה לכם ממש מעבר לפינה.

להזמנת חופשה בצימר שירת המדבר, התקשרו עכשיו >>>

טלפון: 053-8097093

לאתר של צימר שירת המדבר לחצו כאן >>>


Exteriorate – טיולי סנפלינג ייחודיים בישראל

Exteriorate טיולי סנפלינג ייחודיים בישראל (צילום: איתי שקולניק)

Exteriorate טיולי סנפלינג ייחודיים בישראל (צילום: איתי שקולניק)

מחפשים פעילות ייחודית לכל המשפחה, יום גיבוש בלתי נשכח לצוות עובדים או פעילות אקסטרים שתשלוף אתכם ואת החברים שלכם מהספה? הכירו את "Exteriorate", חברה המציעה טיולי סנפלינג מפלים בנופים עוצרי הנשימה של ים המלח. "Exteriorate" היא חברת טיולים אתגריים וותיקה ומקצועית, המציעה טיולים בהתאמה אישית וטיולי קבוצות ממגוון סוגים – בלוקיישנים היפים ביותר של ארץ ישראל. מלבד משפחות וקבוצות של תיירים וחברים, בין לקוחותיה של "Exteriorate" תוכלו למצוא גם חברות גדולות כמו "מייקרוסופט", "איי-רובוט", "אמדוקס" ועוד, אשר בוחרות בה באופן קבוע כדי לקיים ימי גיבוש לעובדיהן.

"Exteriorate" מציעה מגוון טיולי סנפלינג המותאמים באופן אישי לרמתה של הקבוצה ומטרותיה, אשר מועברים על ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים – להם ידע כללי רחב על האזור וההיסטוריה שלו. כך, מעבר לכיף שבגלישה, הקבוצות נהנות גם מטיול וערך המוסף שמביא עמו כל מדריך. הסנפלינג כולל גלישה בין מפלים יבשים, אותם יורדים באמצעות חבלים. בדרך, נהנים מנופיה המדהימים של ארץ ישראל. בנחל קומראן, אחד הנחלים היפים ביותר בארץ, תטיילו במפלים יבשים ובמערות מסתוריות, ותהנו מההיסטוריה העשירה שיש למקום להציע. בנחל תמרים ייהנו במיוחד קבוצות אשר חובבות אקסטרים, שכן הוא כולל חמישה מפלים גבוהים ומאתגרים. בנחל טור יוכלו להנות גם משפחות עם ילדים קטנים בגילאי 5-6 אשר רוצות להתנסות בסנפלינג – ולערוך לאחר מכן פיקניק מהנה. בנחל רחף תגלשו בנקיק עצום המגיע לגובה של כ- 200 מטרים, ובו סדרת מפלים עם מים עמוקים. בנחל חלמיש תטיילו על יד סלעים לבנים חלקים יפיפיים תחת אור הירח, והוא מתאים גם לאלו אשר רוצים להתנסות בסנפלינג בפעם הראשונה.

בנוסף לסנפלינג הנחלים, החברה מציעה גם טיולים במערות מלח ייחודיות ונדירות הקיימות אך ורק בישראל ובאירן. 'מלח"ם'  – היא מערת המלח הארוכה ביותר בעולם אשר מלאה בנטיפי מלח, גבישים וקריסטלים. חשוב מאוד לטייל במערה זו עם המדריכים המנוסים של"Exteriorate"  שכן, קל מאוד ללכת בה לאיבוד ולהיפצע. במערת "קולונל" תבצעו סנפלינג בתוך פיר של 80 מטר ותרגישו ממש כמו בספר "עליסה בארץ הפלאות". כאשר תגיעו לתחתית – תצפו בשכבות מלח וסלעים, ותצאו בזחילה מבטן ההר. לאורך כל הגלישה תראו נטיפים מדהימים העשויים ממלח.

אז למה אתם מחכים? תתחילו לתכנן את הטיול הבא שלכם יחד עם "Exteriorate"!

נייד: 054-5250508 (איתי, להזמנת טיול פרטי)     

לאתר: www.exteriorate.co.il  (לצפייה בכל מסלולי הטיולים ולפרטים נוספים)        


טאג' מאהל – בר-מסעדה מזרחית

טאג' מאהל (צילום: פרטי)

טאג' מאהל (צילום: פרטי)

אזור ים המלח היפהפה מקבץ אליו מטיילים ונופשים רבים במרבית ימי השנה המגיעים אל הנקודה הנמוכה על הגלובוס עם האנרגיות הגבוהות ביותר. אזור זה המשופע באתרי תיירות וטבע, נחלים, נוף בראשיתי, טבע פראי, ועוד הטומן בחובו גם בתי אוכל ייחודיים. אנחנו מדברים כמובן על טאג'-מאהל, בר-מסעדה מזרחית המאופיין בסגנון אירוח בדואי, הכי סיני שיש, מול נופו הקסום של ים המלח המציע אירוח חם ואישי, אוכל מעולה באווירה אותנטית וייחודית ומבטיח לכם חוויית בילוי מהנה. אז הכניסו את טאג' מאהל לטו-דו ליסט שלכם כשאתם שוב בים המלח!

על באי מסעדת טאג' מאהל נמנים במיוחד בלוגרי אוכל ומכורי הסטורי באינסטגרם המחפשים מקומות ייחודיים במדבר לאכול להצטלם ולשתף. המסעדה האוריינטלית מעוצבת בסגנון מרוקאי בה פינות ישיבה נוחות במיוחד עם אויר צונן בקיץ וחימום עוטף בחורף, הפכה ולא בכדי לאחת המסעדות הפופולריות באזור. המסעדה האהובה על משפחות, מטיילים, תיירים, זוגות ועוד מציעה מגוון מנות משביעות עשויות חומרי גלם טריים ובערב הופכת לבר מיוחד הכולל גם מופעים בסופי שבוע. ומה בתפריט? למנות ראשונות תוכלו להנות כאן ממגוון מנות כמו: חומוס פטריות, חומוס בשר או שווארמה, חומוס גרגירים וטחינה, פלאפל, טחינה וחמוצים, עלי גפן, שקשוקה בדואית עם מרגז, חציל בלאדי שרוף בטחינה, פלטת שניצלונים פריכים, צ'יפס ביתי, אדממה כך שגם צמחוני ימצאו מה לאכול במסעדה. מעלים הילוך למנות העיקריות הכוללות מגוון שיפודים על האש: שישליק, קבב כבש, צלעות כבש, פרגיות, חזה עוף על האש, שווארמה, כבד עוף, נקניקיות, קציצות, סטיק אנטריקוט מיושן, שיפודי אנטריקוט, כבד אווז, מדליוני פילה ועוד. המנות העיקריות מוגשות תמיד בתוספת מבחר סלטי הבית הכוללים 9 סוגים סלטים ממבחר ירקות העונה ומוזת השף.

מנת הדגל של טאג' מאהל היא ללא ספק המיקס גריל הכוללת שיפודי אנטריקוט, קבב, פרגיות ונקניקיות מרגז, צ'יפס ומבחר סלטים ומיועדת לארבעה אנשים.. אל דאגה יש גם מיקס גריל לזוג בלבד. אוהבים דגים? אל תפסחו על נתח הסלמון על האש. תפריט הילדים כולל שניצלונים או נקניקיות עם צ'יפס הארוחה האולטימטיבית לילדים בחופשה. ומה לקינוח אתם שואלים? שתייה חמה תה קפה, מיצים, בקלאווה, אבטיח עם בולגרית בעונה ועוד. יש גם נרגילות אם תהיתם. מידי יום שישי וערב חג הופעה מיוחדת של רקדנית בטן ומעגל מתופפים.

במקום ניתן לערוך אירועים של עד 300 איש.

טאג' מאהל – בר-מסעדה מזרחית, מלון לאונרדו קלאב עין בוקק ים המלח

טלפון:  050-9990929

לפייסבוק: טאג׳ מאהל ים המלח

לאתר: www.tag-mahal.co.il

שעות פתיחה: 24:00-12:00

נייד למשלוחים באזור: 050-9995410


טרקטורוני ים המלח

טרקטורוני ים המלח (צילום: באדיבות טרקטורוני ים המלח,colorful roads)

טרקטורוני ים המלח (צילום: באדיבות טרקטורוני ים המלח, colorful roads)

מה קורה כשחייל משוחרר מגולני יוצא לטיול ספונטני בצפון עם המשפחה ונדלק על טיולי טרקטורונים? הוא מחליט לפתוח עסק דומה באזור דרום ים המלח, קרוב לביתו שבערד, הכולל טיולי טרקטורונים, רייזרים וג'יפים בנהיגה עצמית למשפחות, קבוצות ופרטיים. כך קרה לאביב פחימה שהשתחרר מהצבא ב-2015 ומיד החליט להכנס לתחום. כיוון שהוא מתגורר סמוך לים המלח היה אך טבעי לעשות זאת באזור דרום יום המלח. את ההשראה כמובן קיבל מאותו טיול משפחתי. בתחילה עבד עם מספר קטן של טרקטורונים עם הזמן התמקצע פחימה בתחום ולעסק התווספו רייזרים מותאמים למשפחות, טרקטורונים וג'יפ. במקביל עובד אביב בשיתוף פעולה עם ג'יפאים מהאזור. אזור האגן הדרומי של ים המלח אזור מבוקש מאוד לטיולי טרקטורונים/רייזרים. השטחים הפתוחים, הנוף הבראשיתי, המסלולים המרתקים והפינות הנסתרות אליהם מגיע אביב עם רכבי השטח, העצירה בנקודות ואטרקציות מיוחדות כמו מערת המזגן ממנה יוצא קור כמו מזגן לאורך כל ימות השנה וקסמה מורגש במיוחד בימי הקיץ החמים כל אלו הופכים את הסיורים בטרקטורוני ים המלח לקסומים מהנים המעניקים חווייה של ממש לכל אחד.

"אנו מתמחים בטיולי טרקטורונים ורייזרים בנהיגה עצמית בילוי מדריך. האזור הקסום של המקום הנמוך בעולם, ים המלח, עונה על מגוון תחומי התענינות של הלקוחות שלנו" אומר אביב פחימה "כיוון שאנחנו מקפידים על אחריות ועל אמצעי בטיחות משפחות שלמות מצטרפות אלינו לטיולי רייזרים/טרקטורונים עם ילדים קטנטנים החל מגיל שנה ! (את מנשא הבטיחות ניתן לצרף לרייזר). באמתחתנו 7 רייזרים בהם 4 מקומות , 2 רייזרים משפחתיים המכילים 6 מקומות מתאימים למשפחות עם 4 ילדים. 2 טרקטורונים וג'יפ אחד וכאמור עובדים בשיתוף פעולה מלא עם גיפאים מהאזור".

מסלולי הטיולים כוללים נסיעה אל הר סדום העשוי כולו ממלח, סיור לאורך נחל פרצים ונחל חימר ועוד אטרקציות מהאזור "כל סיור תלוי ברצון הלקוח, אנו מעדיפים תמיד לתפור את הסיור על פי מידות הלקוח, כמה זמן הוא רוצה להקדיש לסיור, מה מעניין אותו, באיזה אתרי טבע היה רוצה לבקר, ועוד. חשוב שהלקוחות יבינו שאין לנו תבניות של סיורים. כל סיור הוא אינדיבידואלי. מחפשים מסתורין ופינות סודיות? יש כאלה רבים באזור הדרומי של ים המלח. תהיו בטוחים שתגיעו לאתרים שבחיים לא הייתם מגיעים אליהם לבד וכל זה בנסיעה בטוחה ומבוקרת עם הקפדה על הוראות בטיחות הן בנסיעה והן בשטח ועוד" אומר אביב פחימה.

מחפשים אירוע מגבש ומיוחד? דברו עם אביב, הרי רק מלשמוע אותו מספר על הטיולים גובר החשק להצטרף…

כתובת: עין בוקק ים המלח – חוף לאונרדו קלאב החוף הדרומי

נייד: 058-7887768

לאתר: www.attraction-deadsea.com

לפייסבוק: טרקטורוני ים המלח Dead Sea ATV

לאינסטגרם: rzr_dead_sea

לא בשבתות וחגים


קמפינג ים המלח

קמפינג ים המלח (צילום: פרטי)

קמפינג ים המלח (צילום: פרטי)

משפחות רבות החלו לאחרונה להחליף את חוויית המלון המפנקת,  ללינה במתחם קמפינג שמוציא אותם מהבנאליות של מלון מסודר לתוך צלילה אל עולם הטבע האינסופי הגדוש בחוויות מרתקות שהעולם המציע. אחד כזה הוא קמפינג ים המלח שבקיבוץ עין גדי , שנותן למטייל אפשרות לינה במקום טיול "כוכב" שמחזיר אותך אל הבית ולמחרת בבוקר שוב צריך לנסוע מרחק גדול כדי לחוות אטרקציה נוספת. מיתר גן אל בן ה-30 ושותפו מור אבר בן ה-32 הם תושבי קיבוץ עין גדי, גדלו ונולדו לתוך חוויות הטבע המסעירות והשניים רצו לתת אפשרות לאנשים נוספים לחוות את מה שהם עשו בתור ילדים ונערים וכיום בתור מבוגרים ואת האפשרות לחוש את הטבע מקרוב מאוד, כולל לינה בשטח.  "האתר ששוכן למרגלות הקיבוץ והנוף מאוד יפה", מספר גן אל ומוסיף, " זהו נוף צופה לים המלח ומסביבו מעיין עין גדי ונחל ערוגות.  המקום שלנו הוא בסיס טוב ליציאה לטיולים במרחק רגלי קצר, בלי להתניע את הרכב וזה יתרון גדול מאוד".

במקום עצמו מגיעים המוצ'לרים, כינוי למטיילים שמגיעים עם תרמיליהם על הגב ונושאים את מה שהם צריכים אל המתחם ומגלים כי המקום ערוך היטב לקליטתם. כבר בכניסה אפשר למצוא פינות זולה מוצלת ונעימה למראה ושולחנות אוכל שבהן אפשר לחטוף משהו או להכין ארוחה לפני שיוצאים לטיול כשגם פינת קפה ותה חופשית לאורחי המקום. במתחם הקמפינג יש מטבח מרכזי להכנת אוכל, מקררים ופינות מוגדרות למנגלים ומדורות מתוחמות ומסודרות וכמובן רחבה שלמה ורחבת ידיים הכולל תאורה שבו ממקמים את האוהלים וכן שירותים ומקלחות לשירות האורחים.

קמפינג ים המלח גם משכיר למי שאין בידו אפשרות לאוהל השכרה של ציוד הכולל את הרכבת האוהל על ידי צוות המקום. "אנחנו בעצמנו מקימים את האוהל ללקוח כולל מזרונים ומצעים", מציין גן אל  ומסביר, "אנחנו מקלים על מי שרוצה לחוות את החוויה , אבל רוצה להגיע בצורה נוחה יותר או שאין לו את הידע להרכבת האוהל. הקהל הישראלי רוצה את כל הפינוקים ויש לא מעט שזה נוח להם שאנחנו עושים עבורם את העבודה והם לא צריכים לדאוג מכך, אבל כמובן שלא כולם כאלה". קמפינג ים המלח קרוב לשמורת הטבע עין עדי ולגן הבוטני הנמצא בקיבוץ וכמובן למרחצאות הידועות של הקיבוץ לצד נחלים ואטרקציות באיזור. " אנחנו מחברים את המטיילים למדריכים מקומיים שמציעים את החוויות והם מקבלים מאיתנו אינפורמציה רבה לגבי הטיולים ועוזרים להם".

כתובת: קמפינג ים המלח, קיבוץ עין גדי

נייד:  052-3313113 (להזמנות)

אימייל: [email protected]


מסע במדבר- Ntuar

מסע במדבר (צילום: ג'אבר אלאטראש)

מסע במדבר (צילום: ג'אבר אלאטראש)

כשמגיעים אל המדבר הקסום באיזור ים המלח, אי אפשר שלא להתרגש מהמראה המדברי הקשוח והמשחרר , תחושה של פרא וחופש גם יחד , במיוחד לאלה הרוצים לצאת משגרת היום יום הלחוצה של החיים השגרתיים. "מסע במדבר", מציע מספר טיולים חווייתיים, מהנים לכל אחד מטיולי ג'יפים, דרך גלישה בסנפלינג ועד לאירוח בדואי אותנטי מקומי שמפגישה בין עולמות שונים וחושפת את המבקש לעולם שונה של הבדואים החיים באיזור. תכירו את ג'אבר אלאטראש, שנמצא כבר 15 שנה בביזנס הרותח של והבלתי צפוי של המדבר הלוהט ומה שהוא מציע. " נולדתי במדבר", הוא מצהיר בלי להתבלבל ומכניס אותנו בשיחה ישר אל האותנטיות הבדואית. " החיים במדבר גורמים לי להרגיש חיה. תמיד הייתה לי נטיה לבחור עבודות בתוך המדבר". אלאטראש, שירת בצה"ל בתור קצין וגשש וככזה מכיר כל חור באיזור ים המלח והסביבה ופועל גם בתוך יחידת חילוץ צה"ליות ומסופח בעת הצור לחיפוש אחר מטיילים אובדים. " אני מפעיל את החוש השישי שלי כגשש ותמיד נרתם לעזור. אני מכיר בעל פה את מדבר יהודה". על העסק שפתח מספר אלאטראש:" בעקרון כל אחד יכול הלגיע למדבר ולחוות סנפלינג או טיול ג'יפים. העובדה שאני חי ומכיר מצויין את האיזור עוזרת לי לתת ללקוחות מהחוויה והם סופגים את ההיסטוריה של המקום לצד האקסטרים ואני מתבל בתוך זה סיפורים פיקנטיים וידע רב שיש לי על האיזור".

איזה חוויה הכי מומלצת? "כל אחד אוהב את זה אחרת. יש כאלה שאוהבים לטייל בלילה ולרכב על ג'יפים ולעשות סנפלינג בירח מלא ויש כאלה שמעדיפים לשלב מסלולים רגליים ושבילי ישראל. אפשר גם לעשות קמפינג לילה ולישון בשטח ולהרגיש את הטבע והנופים המדבריים המרהיבים". מגוון הטיולים של אלאטראש רחב מאוד והוא מגיע עם הג'יפים לאיזו עין בוקק  ולנחלים באיזור כמו לוט, חימר, נחל פרצים. הוא אוהב לספק הסברים גיאולוגיים באיזור . "אני מרחיב על תופעת הבולענים והתופעות שקורות באיזור ים המלח שנעלם לאט לאט"

אם חפצה נפשכם בארוחה בדואית אותנטית, "קסם המדבר" מספקים לכם חוויה מרעננת כשבמהלך הטיול עוצרים באחד המאהלים הבדואים באיזור וטועמים פיתה בדואית בשילוב, שמן זית, זעתר ולבנה. אפשר לשלב גם ארוחת צהריים שבו מוגשת ארוחה בודאית מקומית הנקראת "מטפונה" , שילוב של בשר כבש ועוף עם ירקות כשל הטוב הזה מתבשל עמוק באדמה ונותן לו טעם בדואי אותנטי. ישנה אפשרות גם לטיולי משפחות ולא רק לאתגרים לבוגרים יותר המחפשים לעלות את הדופק. "  אני מקיים גם טיולים רגועים יותר למשפחות בנחל חלמיש", מספר אלאטראש," זהו טיול פחות מסוכן ומתאים לילדים ואני בונה מסלול בהתאם לצרכי המשפחה".

נייד: 050-3000585 (ג'אבר, להזמנות)


 

 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר