JULIART (צילום: פרטי)
JULIART (צילום: פרטי)

JULIART סטודיו למחול בירושלים: לימודי ריקוד לילדים

"אני רוצה שכל ילד וילדה שרוצים לרקוד יגיעו לחוג, בין אם יש להם עודף משקל כלשהו או חוסר גמישות, אני מאמינה ויודעת שכל אחד יכול!", אומרת יוליה בעלת JULIART סטודיו למחול בירושלים שמתמחה בלימודי ריקוד לילדים בכל הגילאים

פורסם בתאריך: 20.11.19 16:49

השנה התחילה, החגים מאחורינו, ואתם מחפשים חוג מושלם לילדים: כזה שמשלב בין כיף לבין לימוד מיומנויות, קצת כושר וקצת חברה. דווקא בשל ריבוי המקומות המפעילים חוגים לילדים מציאת החוג הנכון היא משימה לא פשוטה. תנו לנו להמליץ לכם על "JULIART": סטודיו למחול בירושלים, ואחד המקומות היותר טובים שיעניק שיעורי ריקוד לילדיכם. כבר למעלה מעשר שנים שיוליה בירברייר מלמדת ריקוד במספר מתנ"סים בירושלים. יוליה, בת 39, החלה לרקוד כשהיתה בת שלוש, כמו ילדות רבות בנות גילה ברוסיה שגדלו על מסורת ריקוד הבלט הקלאסי. את ניסיון רב השנים שלה בתור רקדנית צעירה ומוכשרת, ואת אהבתה הגדולה למחול היא מביאה למרכז המחול המוביל שהקימה בירושלים "Juliart".

יוליה בירברייר, JULIART (צילום: שגב שושן)

יוליה בירברייר, JULIART (צילום: שגב שושן)

יוליה, שרכשה את ניסיונה הרב בבתי הספר הטובים והקשוחים ביותר לריקוד ברוסיה, משלבת היום בהוראתה את הגישה הקפדנית לצד עבודה רגישה ואינטליגנטית עם ילדי העיר:  "לימודי הריקוד ברוסיה היו מאד קשוחים ואינטנסיביים, ולא בהכרח מועילים מבחינה בריאותית", מסבירה יוליה, "לכן מה שחשוב לי היום כמורה הוא קודם כל בריאותם של הרקדנים. אני מקפידה לשמור על ההתלהבות והאהבה שלהם לריקוד לאורך שנים". התרומה הנפשית, לטענתה, לא פחות חשובה: "ריקוד עושה מצב רוח, הוא משחרר, מסיח את הדעת מצרות היום-יום. הוא מחזק אותנו גם מבחינה נפשית".

יוליה ממש לא מלמדת רק בלרינות דקיקות להפך, חשוב לה להבהיר שריקוד בלט מתאים לכולם: "בילדותי הייתי מעט שמנה", היא מספרת, "כשאמא הביאה אותי לחוג בלט המורה לא רצתה לקבל אותי. אמא שלי התעקשה ושכנעה את המורה ביכולות שלי, ובאמת כבר אחרי חצי שנה אותה מורה שינתה את דעתה עלי, ואף העבירה אותי לקבוצה מתקדמת. החוויה האישית שלי לימדה אותי שכל ילד יכול לרקוד, לא משנה מהם נתוני הפתיחה שלו. אני מאד רוצה שכל מי שרוצה לרקוד יגיע לחוג, בין אם הוא עם עודף משקל כלשהו, או לא גמיש במיוחד, אני מאמינה ויודעת שכל אחד יכול!"

JULIART (צילום: פרטי)

JULIART (צילום: פרטי)

כיצד את ממליצה להורים לבחור את חוג הריקוד הנכון עבור ילדיהם?

"לצערי הורים רבים חושבים שסטודיו פרטי הוא מקצועי יותר מאשר חוגי הריקוד במתנ"סים. זו חשיבה לא מדוייקת. אפשר למצוא במתנ"סים רבים חוגים מקצועיים מאוד. מה שחשוב זה להגיע לשיעור ניסיון ולבדוק אם יש חיבור עם המורה. כשמוצאים את המורה המתאים זה פחות חשוב איפה החוג מתקיים", אומרת יוליה. "יש אנשים שלא יכולים להרשות לעצמם מבחינה כלכלית להירשם לחוגים פרטיים, ולכן החוגים במתנ"סים הם פתרון מצוין, אני מאמינה שלכל אחד מגיע לרקוד". בהמשך לחשיבות ההתאמה של המורה לילד, והחשיבות של שיעורי הניסיון, מספרת לנו יוליה על פעילותה לשילוב ילדים ומבוגרים עם צרכים מיוחדים בחוגי הריקוד. "הגיעה אלי אמא עם ילדה הסובלת מתסמונת דאון, וביקשה לשלב אותה בקבוצות הרגילות. אני כמובן הסכמתי וזה עובד נהדר".

סטודיו JULIART מפעיל חוגים בשלושה מתנ"סים בירושלים לילדים מגיל 3 עד 17. "העבודה עם ילדים היא מדהימה ומספקת", מספרת יוליה, "מי שעובד עם ילדים לא יכול לעשות הנחות לעצמו, ובסוף השיעור כשהם מגיעים ומחבקים אותי זה נותן הרבה כוח". בסטודיו, לצד יוליה, מלמדות עוד מספר מורות: שיעורי בלט קלאסי, בלט מודרני, היפ הופ, מחול אומנותי ו- MTV style.

JULIART (צילום: פרטי)

JULIART (צילום: פרטי)

מה את אומרת לנערות שמתביישות להירשם לחוג ריקוד בגלל דימוי גוף נמוך?

"הרבה נערות בגיל מסוים מתחילות להתבייש בגופן לצערי, זה גיל של שינויים הורמונלים והרבה פעמים יש עלייה במשקל. אני מאד רוצה שכל מי שרוצה לרקוד תבוא לנסות. לנערות מופנמות אני מציעה בהתחלה רק להגיע ולצפות בשיעור. אני מאמינה שמי שתגיע להתנסות תגלה שזה אפשרי. הצוות המקצועי של הסטודיו יודע לעבוד עם כל הרמות, אנחנו עוזרים ומבינים, זו המומחיות שלנו".

אם עדיין לא תיאמתם לילדכם שיעור ניסיון כדאי לעשות זאת בהקדם, ההרשמה לחוגים עדיין בעיצומה ונותרו מקומות בודדים. בסטודיו JULIART  תוכלו לקבל שיעורי ריקוד ברמה הכי גבוהה שיש ובמחיר שווה לכל כיס. עם צוות מורים מקצועיים שעובדים לצד יוליה והחזון של הסטודיו שמאמין בכל ילד, לא משנה מה רמת הריקוד שלו – הילדים שלכם יכולים רק להרוויח.

פרטים נוספים:

טלפון: 052-8515994

לפייסבוק: Juliart – מרכזי מחול בירושלים

לאינסטגרם: juliart_dance_studio

לאתר: www.juliart.co.il


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר