Food To You משלוחי אוכל בירושלים (צילום: דן לב)

Food To You משלוחי אוכל בירושלים

פלטפורמת המשלוחים החדשה של ירושלים עם עשרות מסעדות ובתי אוכל שיגיעו עד אליכם, תכינו את עצמכם כי זה ממכר: Food To You משלוחי אוכל בירושלים אליך בכל מצב

פורסם בתאריך: 20.3.20 13:05

כל ירושלמי מכיר את הסיטואציה בה הוא חוזר הביתה רעב ועייף, יודע בעל פה את כל האפשרויות של משלוחי האוכל בעיר, אבל דווקא עכשיו מתחשק לו סלט בטטה גבינות של קפית, או שווארמה של השמן, או חומוס מפינתי, או אולי את כריך הגורמה של רחל מהשדרה. אנחנו כבר התחלנו להיות רעבים, ואתם?

הגיע הזמן להתחיל ליהנות משירות משלוחים קל ומהיר, זמין וטכנולוגי והכל בלחיצת כפתור ישירות מהסלון שלכם. Food To You פלטפורמת משלוחי אוכל בירושלים עם אתר אינטרנט נוח במיוחד מרכז עבורכם עולם של קולינריה ירושלמית במיטבה, מבחר של עשרות מסעדות, בתי קפה ועוד. בין רשתות האוכל תוכלו למצוא את: קפית, הלו תימן, מפגש השייח, Takewok Michaela, מעוז פלאפל, פיצה 770, השמן, המקסיקני, גוז'ף בורגר בר, אשתנור גריל, אצה סושי, רוסטו, והרשימה הולכת וגדלה מדי יום. מדובר בפלטפורמה חדשנית עבור הירושלמים שעד היום הסתפקו במבחר דל של מסעדות שמספקות משלוחי אוכל הביתה, כיום באמצעות הפלטפורמה החדשנית והנוחה מבחר רב של מסעדות ירושלמיות שרובם עד היום לא הוציאו שירותי משלוחים מביאים את האוכל הטוב שלהם עד אליכם והכל בעזרת Food To You מיזם המשלוחים הגדול של ירושלים.

Food To You משלוחי אוכל בירושלים (צילום: טירן רובין)

איך זה עובד?

אתם נכנסים לאתר האינטרנט Food To You, בוחרים את המסעדה שאתם רוצים להזמין ממנה, בוחרים מה תרצו לאכול מהתפריט, מאשרים את ההזמנה, משלמים והשליח כבר בדרך לאסוף את ההזמנה שלכם.

הרבה יותר מאוכל, Food To You חדשנות עם בשורה חברתית

כל אחד יכול להיות שליח – מעבר לבשורה המרגשת לירושלמים, Food To You משמשת בין השאר כפלטפורמה המעניקה אפשרויות תעסוקה לאנשים המעוניינים בהשלמת הכנסה, או לצעירים המחפשים אפשרות תעסוקה נוחה המאפשרת שילוב עם לימודים, משפחה ועוד.

איך זה עובד?

יש לכם רישיון לרכב או לקטנוע? יש לכם אופניים חשמליות? מכאן הדרך פשוטה מאוד. נכנסים לאתר האינטרנט Food To You מזינים את הפרטים שלכם ואת סוג התחבורה שבה תשתמשו להעברת המשלוח והעבודה החדשה בדרך אליכם. תקבלו עדכון על משלוח חדש ישירות לסלולארי שלכם, במידה ואתם פנויים לקבל את המשלוח ונמצאים בקרבת מקום תוכלו לאשר את הגעתכם לאסוף את המשלוח מהמסעדה ולהעבירה ללקוח רעב שמחכה לכם ולאוכל בכיליון עיניים. "מעבר לשירות ללקוח הקצה, חשוב לנו גם להוות מקום תעסוקה לחבר'ה צעירים או בוגרים המעוניינים בהשלמת הכנסה נוחה", אומר יהונתן זייער בעל המיזם, "הרעיון לאפשר לעובדים להחליט בעצמם על שעות העובדה שלהם, מתי נוח להם, כמה לעבוד ומתי, זה מאפשר לאנשים לקבל את החלטה בעצמם על הפרנסה ועל הזמינות שלהם, הם לא צריכים לדווח על יום חופש, הם מחליטים מתי והאם לעבוד. יש לנו כבר עשרות שליחים שהצטרפו אלינו ואנחנו רואים את המגוון הרחב באוכלוסיה, מאנשי משפחה שמעוניינים להרחיב את אפשרויות הפרנסה ועד לצעירים אחרי צבא שמקדישים זמן רב יותר. הסיטואציה מעניקה לשני הצדדים, גם לנו כמעסיקים וגם לשליחים, את אפשרות הבחירה, לנו זה מאפשר פחות התעסקות ביחסי עובד מעביד כמו: למה לא באת היום, או למה לקחת יום חופש. אנחנו מבינים שהמציאות משתנה וכך אנחנו פועלים ומעניקים חופש ושליטה בפרנסה לכל שליח ושליח. היתרון הוא בצד הטכלונוגי שמאפשר לשליחים ביתר קלות לקבל את ההזמנה, לבדוק את הקרבה הפיזית שלהם ליעד ולהחליט האם הם רוצים לצאת ולפנק את הירושלמים באוכל עד הבית", משתף זייער ברעיון החדשני.

בשורה חברתית כבר אמרנו?

עולם המסעדנות ידע ימים טובים ופחות, במיוחד בירושלים. Food To You מאפשרת למסעדות רבות בעיר שלא יכולות להרשות לעצמן מערך גדול של משלוחים להשתמש בפלטפורמה ולהגיע לעוד לקוחות שמעוניינים ספציפית באוכל שלהם. הבשורה היא גדולה ומשמעותית למשק הירושלמי ולאפשרות של מסעדות להרחיב את קהל היעד שלהם ולתת שירות מפתח המסעדה ללקוח שמחכה בבית. עד היום תחום המשלוחים בירושלים והמסעדות שהצליחו לעמוד במערך שליחויות גדול לא היו רבות. כיום בעזרת Food To You מסעדות יכולות להצטרף בקלות ולהיות בטוחים שהאוכל שלהם בידיים טובות ומגיע עד ללקוח הרעב.

 

להזמנת אוכל עד אליכם, לחצו כאן >>>

רוצה להצטרף לצוות השליחים, לחץ כאן>>>>

בשיתוף משרד פרסום T-marketing

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר