פיונה – חנות פרחים בירושלים (צילום: shutterstock.com)
פיונה – חנות פרחים בירושלים (צילום: shutterstock.com)

"חשוב לנו לתת פרחים טריים, שישמחו את האדם לאורך זמן"

חנות הפרחים בירושלים "פיונה" מציעה ללקוחותיה מגוון זרי פרחים צבעוניים וטריים. מיכאל וחנה ניזובסקי, הבעלים, מספרים על אהבתם לתחום והשפעותיה של הקורונה עליו

פורסם בתאריך: 7.2.21 12:31

כשבני הזוג חנה ומיכאל ניזובסקי, הבעלים של פיונה – חנות פרחים ומתנות ברמת בית הכרם בירושלים – החליטו להיכנס לעסקי הפרחים ולקנות את החנות, חלוקת התפקידים ביניהם הייתה ברורה: חנה, אשר עבדה שנים רבות בחנויות פרחים וצברה ידע וניסיון רב בתחום מנהלת בפועל את החנות, ואילו מיכאל אשר מגיע מרקע טכנולוגי ועוסק בשיווק דיגיטלי ובניית אתרים, אמון על השיווק הדיגיטלי.

"הגעתי לארץ ממוסקבה בגיל 20", מספר מיכאל. "אחרי שסיימתי צבא הכרתי את חנה והחלטנו להתחתן. חנה עבדה בחנות וכאשר הבעלים החליט למכור את החנות, חנה ואני החלטנו שזו תהיה החנות שלנו. ידענו שנהיה צוות מנצח – חנה עם האהבה והמומחיות שלה לפרחים, ואני כאחראי על הפן השיווקי".

פרחים, זרים מתוקים, בלונים, יינות ושוקולדים

"מעבר למבחר העצום של זרי הפרחים המגוונים שלנו, אנו מציעים מעטפת כוללת של מוצרים לאירועים וחגיגות למשל מארזים של פרחים, יין ושוקולדים המותאמים לאירועים חגיגיים; עציצים מקסימים של צמחי בית שיעניקו לכל בית תחושה נעימה; זרים מתוקים מפרלינים, מרשמלו, סוכריות גומי ופררה רושה בעיצובים מיוחדים; מארזים מיוחדים של מקרונים ופרחים מעוצבים בקופסאות; סלסילות מרשימות של פירות חתוכים, ובלוני הליום שמותאמים לאירועים שונים".

פרחים טריים שנשמרים לאורך זמן

"חשוב לנו לעשות את המקסימום כדי שהפרחים שמגיעים ללקוח יהיו טריים ושהוא יוכל להנות מהזר כמה שיותר זמן. אנו קונים את הפרחים ישירות מהחקלאים ומחזיקים אותם בקירור בארבע מעלות. ציידנו את השליחים שלנו ברכב על מנת שהפרחים יונחו בדליי מים בזמן הנסיעה וכך תישמר טריותם. במקרים בהם מקבלי המשלוח אינם בבית, אנו ממלאים דלי מים ומניחים את הזר בדלי ליד הדלת".

מיכאל מדגיש שבמקום ניתן למצוא את כל סוגי הפרחים: ורדים, נוריות, חרציות, אלסטרומריות, טוליפים, נוריות, שושן צחור, סחלבים, גרברה ועוד. "באתר יש מגוון עצום של דוגמאות של זרים בכל הסגנונות: זרים קלאסיים, זרים מודרניים וכו'. השוזרות שלנו מקצועיות ובעלות שנות ניסיון רבות. אם לקוח רוצה שנשזור לו זר לפי תמונה או רעיון שיש לו, זה גם אפשרי. חשוב לנו שהלקוח יראה את הזר לפני שהוא יוצא, וכאשר יש ללקוח וואטסאפ, אנו דואגים לצלם את הזר ולהראות לו אותו. בנוסף, שירות שייחודי לפיונה – אנו מוסיפים לכל זר כרטיס ברכה מעוצב ומרשים בחינם".

זרים בכל הסגנונות. פיונה – חנות פרחים בירושלים (צילום: פרטי)

זרים בכל הסגנונות. פיונה – חנות פרחים בירושלים (צילום: פרטי)

טיפים לשמירה על זרים לאורך זמן

"כדי לשמור על הזר טרי לתקופת זמן מרבית אנו ממליצים קודם כל להוריד עלים מיותרים. עודף עלים גורם לפרחים לנבול מהר יותר. חשוב גם לא למהר להסיר את נייר העטיפה שכן הוא מאפשר לפרחים להתרגל בהדרגה לאקלים הביתי. מאותה סיבה מומלץ גם להשאיר את הזר כחצי שעה במרפסת לפני שמכניסים אותו לפנים הבית. בבית חשוב למקם את הזר באזור בו קרני השמש לא יגיעו אליו, וכן לא ליד מכשירי חימום למיניהם.

כדאי לגזום את הגבעולים בצורה אלכסונית מדי יום, וגם להוסיף למים תוספי ויטמינים שישמרו על הפרחים טריים לאורך זמן רב יותר. כמו כן מומלץ לרסס מים על ניצני הפרחים".

משלוחי פרחים בקורונה

את החנות רכשו בני הזוג ניזובסקי לפני כשנה וחצי, לפני שהקורונה נכנסה לחיינו ושינתה את הרגלי הצריכה גם בתחום הפרחים. בתקופות של סגר ובידוד בני משפחה וחברים שנבצר מהם להיפגש בימי הולדת, חגים ושאר אירועים, ניצלו את האפשרות לשליחת פרחים כמחווה של קירבה. אך לא רק זרי הפרחים זכו לעדנה מחודשת. הקורונה והשהייה הממושכת בבתים הביאה לעלייה בביקוש גם של עציצים. נוצר צורך לטפח את הבית ולהביא את הירוק פנימה.

"בסגר הראשון אנשים הזמינו המון משלוחי פרחים בכל יום. בחג הפסח בני משפחה רבים שלחו פרחים זה לזה ונתקלנו בעומס שיא שלא ידענו כמותו. חגים זו תמיד תקופה עמוס ובשילוב עם הקורונה, העומס הגיע לממדים חדשים. למדנו להיערך בהתאם לעומס".

שאלון מהיר

מהם הפרחים הנמכרים ביותר? סחלבים.

אילו עציצים מרשימים לבית הם הכי קלים לטיפול? סוקולנצים וקקטוסים. צריך להשקות אותם מעט פעם בחודש.

מהי העונה או התאריך העמוסים ביותר בחנות? חגים.

לקוח שזכור לך במיוחד? היה לקוח שנכנס לחנות, סיפר שהוא עומד להתחתן עוד שלוש שעות, וביקש שנכין זר לכלה.

מדוע חשוב לגזום את הגבעולים בזווית אלכסונית? כאשר גוזמים את הגבעול בצורה אלכסונית מגדילים את השטח שסופג מים ומספקים לצמח יותר מים.

כל כמה זמן מומלץ להחליף מים באגרטל? פעם ביומיים זה מספיק.

מה הפרח הכי יקר? אדמונית.

מה הכי טרנדי כיום? לשלוח מארז של זר פרחים, יין ושוקולד.

מתי בפעם האחרונה שלחת פרחים למישהו? בשבוע שעבר שלחתי פרחים לשבת לחברים שלי שהיו חולים בקורונה.

 

פיונה – חנות פרחים בירושלים

רח אביזוהר 8, רמת בית הכרם, ירושלים

טלפון: 02-5668550

וואטסאפ: 052-2894868

מעבר לאתר

מעבר לפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר