קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

חדרי בריחה בצפון

לא כולם יודעים, אבל זאת עובדה, חדרי בריחה בצפון אפקטיביים למישור הבריאותי. היתרונות הבריאותיים שלהם כה רבים, ונספר לכם על כמה מהם בכתבה הבאה, אך גולת הכותרת, הם יגרמו לכם הפחתה בסטרס ועונג צרוף. מזמן כבר השכלתם להבין, כי סטרס מסב למחלות ולבעיות בריאותיות. כמו למשל 0 לחץ בהכרח גורם לכאבי ראש או לחלופין למיגרנות. כיום ביכולתכם להימנע מכך, קפצו לאלתר לחדר בריחה, ותיהנו מאיכות חיים חדשה, נטולה מסטרס

פורסם בתאריך: 5.7.21 16:38

לא כולם יודעים, אבל זאת עובדה, חדרי בריחה בצפון אפקטיביים למישור הבריאותי. היתרונות הבריאותיים שלהם כה רבים, ונספר לכם על כמה מהם. הם משפרים ביצועים בעבודה וכישורי תקשורת, הם מיטיבים עם הבריאות המוחית, הם משפרים מיומנויות חברתיות והינם מסייעים בבנייה של מערכת יחסים, וכיוצא בזה. אך גולת הכותרת, הם יגרמו לכם הפחתה בסטרס ועונג צרוף. מזמן כבר השכלתם להבין, כי סטרס מסב למחלות ולבעיות בריאותיות. כמו למשל 0 לחץ בהכרח גורם לכאבי ראש או לחלופין למיגרנות. כיום ביכולתכם להימנע מכך, קפצו לאלתר לחדר בריחה, ותיהנו מאיכות חיים חדשה, נטולה מסטרס.

חדרי בריחה בצפון מפתחות אמפתיה

אין המון בני אדם ניחנו בתכונה החשובה שנקראת אמפתיה. אומרים כי כולם אגוצנטריים, עור מרגע צאתם לאוויר העולם. עם השנים האופי מתפתח, ועמו נלמדים היבטים כגון אמפתיה או אכפתיות, שמובנם בא לידי ביטוי כהבנה של כל מיני בני אדם, לרבות המצוקות שבהם הם נמצאים.  מכיוון שבתוך חדרי בריחה בצפון המאבק הוא משותף, ניתן להפסיד, כמו גם לנצח במשחק, תהיו חייבים להיות רגישים לשאר השחקנים. כמו למשל – במידה וקשה להם לצלוח את המשימה, הושיטו יד ותסייעו להם.

הכיצד חדרי בריחה בצפון משפרים את בריאות המוח?

חדרי בריחה בצפון מציבים בפניכם מנעד רב של חידות, שכאשר אתם פותרים אותן, המוח שלכם פורה ומשגשג. מחקרים מעידים, כי הלוקים בזיכרון או בבעיות במוח, שנכנסו ושיחקו בחדרי בריחה היטיבו את יכולות המיקוד, הזיכרון ובריאות מוחם. משמעות הדברים – כולם אוהבים לנצח. על כך אין כל עוררין. כאשר פותרים חידה, חלה עלייה בדופמין שבמוח. עסקינן אודות הורמון האושר, שאין מי שלא מייחל לעצמו תוצאה כזאת. הורמון הדופמין שמשמש אף כסוג של מעביר עצבי, ייתן לכם מספר מעלות, כמו לדוגמה – ישפר את המיומנויות החברתיות שלכם, יספק לכם מצב רוח מרומם ואופטימי, ישפר את הזיכרון שלכם, והן תהיו יותר מרוכזים. ניצחון בפתירת חידות בכלל, וניצחון במשחק בפרט, מעניקים תחושה מידית של סיפוק, וזה מה שמניע בני אדם לשחק.

אסקייפ רום בחיפה משפר את יכולת הריכוז

ציינו בפסקה הקודמת כי כישורי הריכוז מתחדדים באמצעות הורמון הדופמין, אך נרצה לציין גם כי משחקי אסקייפ רום בחיפה עובדים בדרך כלל באופן לינארי, משמעות הדברים היא שאתם צריכים לפתור חידה אחרי חידה, על מנת להתקדם הלאה. לא יהיה באפשרותכם להתקדם במשחק, באם תדלגו על חידה אחת. למה התכוון המשורר בדבריו? תידרשו להפעיל ריכוז מלא, תוך כדי עבודה על משימה מורכבת. משתתפי המשחק צריכים למקד את מלוא תשומת הלב לפתרון היחידה. את המיומנות הזאת מבינים ומיישמים באופן אופטימלי בחיים האמתיים.

 

ביכולתו של אסקייפ רום בחיפה לשפר את היצירתיות

על מנת לשחק בחדרי בריחה, אתם נאלצים להיות יצירתיים. הווה אומר – עליכם להמציא פתרונות, לחידה שנשאלתם, על ידי אסקייפ רום בחיפה, תוך כדי חשיבה מחוץ לקופסה. בכל משחק הנכם למעשה מאתגרים את עצמכם ואת השותפים שלכם למשחק לצאת מאזור הנוחות שלכם, הכה מוכר לכם. היצירתיות שתפתחו אינה אפקטיבית רק עבור המשחק, כי אם גם עבור החיים האמתיים.

משחק לדוגמא של חדרי בריחה בצפון לשבעה עד שמונה משתתפים

אכן, יש משחקים של חדרי בריחה בצפון להרבה שחקנים, שבעה והן שמונה. כדוגמא נציג בפניכם את המשחק – סוכן 007. תמצית העלילה מתבטאת בכך שאתם הופכים להיות סוכנים של הביון הבריטי, 6-MI. שלחו אתכם למשימה מסעירה בצפון קוריאה. עליכם לעצור בכל מחיר את השיגור הגרעיני. אבל, אבוי, תפסו אתכם בשעת המעשה, ומשם שלחו אתכם הישר לבית הסוהר. כעת יש לכם רק שעה אחת שבה תוכלו להימלט מבית הסוהר, תוך כדי השלמת המשימה. המשחק מתאים לבני ארבע עשרה ומעלה, ויכולים להשתתף בו בין שלושה וכלה בשמונה שחקנים.

לסיכום,

כאשר מחפשים חדרי בריחה בצפון, יש משמעות למיקום שלהם. בין אם אתם גרים בצפון, חשוב הסמיכות למקום הלימודים, או העבודה, ובין אם אתם מטיילים, כדאי להצפין עד חיפה, על מנת ליהנות מהטוב שבטוב. ולכן נשמח להמליץ לכם על חברה שמציעה חדרי בריחה, לכל דרגת קושי, אשר מכונה "קווסט רום". אותה תמצאו בליאון שטיין 9, חיפה. היכנסו כבר עתה לאתר של החברה – https://www.questroom.co.il/, או הרימו טלפון למספר – 04-300-5001.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר