בריכת ציפורי (צילום: ארנו בוסאני)
בריכת ציפורי (צילום: ארנו בוסאני)

מרכז ציפורי ביער ירושלים: ארגון כנסים בירושלים, בית הארחה, בריכה בקיץ

הכירו את המקום המושלם לכנסים ולאירועים - מרכז ציפורי להכשרה ולמנהיגות, בית הארחה עם 39 חדרי לינה, בריכה פתוחה בעונת הקיץ, מגרש כדורת ומגרש טניס צמודים ואפילו חניה חינם

פורסם בתאריך: 2.5.19 09:54

בלב יער ירושלים, בין עצים ירוקים אל מול נוף יפהפה של שכונת עין כרם שוכן מרכז ציפורי להכשרה ולמנהיגות. במהלך השנה מארח המרכז קבוצות רבות של מנהלים ואנשי מקצוע משלל החברות והארגונים ברחבי הארץ המגיעים להשתתף בימי עיון, כנסים בירושלים וסדנאות בתחום הכשרה ופיתוח מנהיגות.

בנוסף כולל המרכז בית הארחה עם 39 חדרי לינה, בריכה פתוחה בעונת הקיץ, מגרש כדורת ומגרש טניס צמודים ואף חניה חינם.

"הייחודיות של מרכז ציפורי הממוקם בלב יער ירושלים הוא בכך שהפך בשנים האחרונות לבין הבודדים בארץ המעניק דגש על הכשרה ומנהיגות" אומר שמי אמסלם מנכ"ל המרכז "אנחנו בציפורי מציעים לקהל הרחב תוכן איכותי ומעמיק כמו סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא פיתוח מנהיגות ובנושאים חברתיים-קהילתיים. התכנים הללו מיועדים הן למנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים והן לקהל הרחב המעונין בכך. זאת במטרה להקנות טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות, ובכך לשפר את ביצועי המנהלים והעובדים או חברי הארגון ולהוביל את הארגון למצוינות".

מרכז ציפורי (צילומים: אבי נועם, ארנון בוסאני)

"כיוון שהמיקום שלנו הוא בלב יער ירושלים, השטח הפתוח הגדול והחשוב ביותר בירושלים, סביב נוף יפהפה שאין להתעלם ממנו אנו יוזמים פעילויות רבות לשיקום היער ומגוון פעילויות אקולוגיות שונות כמו סיורי פריחה שונים, קטיף פטריות לאחר הגשם, סיורי נטיעות לט"ו בשבט ועוד".

אקו-ציפורי הוא שמה של הפעילות האקולוגית במרכז המתקיימת במטרה לשתף את תושבי העיר בהתחדשות היער ובחווייה המעצימה של פעילויות בטבע ולפתח מודעות לתכנון בר קיימא וטיפוח סביבה אקולוגית התורמת לאיכות החיים שלנו.  מספר אמסלם " אנחנו מקיימים בנושא האקולוגי וגם בנושאים אחרים שיתוף פעולה הדוק עם בתי ספר רבים כולל בתי ספר מהחינוך המיוחד. בציפורי יש דו קיום נפלא בשיתוף פעולה עם המגזר החרדי, הערבי והחינוך הממלכתי בשלל פעילויות חינוכיות לתלמידים המגיעים לפעילות במרכז וביער. השנה אף הכפלנו את מספר הקבוצות מבתי הספר השונים. ובשנה הבאה מתוכנן שיתוף פעולה עם קק"ל. אני מקווה שבעתיד נהפוך את מרכז ציפורי למרכז בינלאומי שיקבץ אליו אנשים מכל העולם שיעלו לרגל ויבואו ללמוד על פיתוח מנהיגות לצד שמירה על סביבה ואקולוגיה".

המרכז משתרע על פני 62 דונם כולל אולמות כנסים וכיתות לימוד, מרכז שדה ויער, 39 חדרי אירוח, לינת שטח, שירותי הסעדה, בריכה, מגרש כדורת ומגרש טניס.

 

כתובת: דוד מרדכי מאיר, ירושלים

טלפון להזמנות: 02-6753000

אתר: www.zipori.org/index.html

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר