בסט לייזר (צילומים: שלומי כהן, תהילה כהן, אבי יאיר)
בסט לייזר (צילומים: שלומי כהן, תהילה כהן, אבי יאיר)

הסרת קעקועים באופן מושלם: בסט לייזר בשבילך

כשמעוניינים בהסרת קעקועים פונים לרשת מכוני 'בסט לייזר'. עם סניף הדגל הממוקם בקניון הדר בירושלים ועוד שמונה סניפים ברחבי הארץ - זו החברה המובילה בישראל להסרת כל סוגי הקעקועים, ללא סימנים וצלקות

פורסם בתאריך: 3.4.19 14:08

בסט לייזר | טלפון: 1700-707897

לרשת מכוני 'בסט לייזר', הפועלת בארץ כבר 12 שנה, שמונה סניפים הפועלים בכל רחבי הארץ, וסניף הדגל הממוקם בקניון הדר בירושלים. זו החברה המובילה בארץ להסרת קעקועים מכל הסוגים, כולל קעקועים צבעוניים והסרת איפור קבוע – כל זאת ללא השארת סימנים או צלקות כלל, בידיו הנאמנות של צוות מקצועי, מוסמך ומסור ובליווי רפואי מוקפד.
הטיפול נעשה בעזרת מכשירי הלייזר המתקדמים והחדישים בעולם, ובפיקוח רפואי מלא. המהפך האמיתי הוא העובדה שבמקום 10-12 טיפולים – מספר הטיפולים הנדרשים לרוב להסרת קעקוע – בזכות המכשור החדיש עם טכנולוגיית ה-PICO-TECH, נדרשים ב'בסט לייזר' בין 2-4 טיפולים בממוצע, והקעקוע נעלם לחלוטין, כך שהמחיר גם זול יותר. במכוני בסט לייזר מתבצעים טיפולים נוספים כמו הסרת שומות והעלמת צלקות, נקודות חן, נמשים, נגעי עור, פיגמנטציה ונימי דם.

הסרת קו תוחם מהשפתיים, בסט לייזר (צילום: תהילה כהן)

 

הסרת איפור קבוע מהגבות, בסט לייזר (צילום: תהילה כהן)

הסרת איפור קבוע מהגבות, בסט לייזר (צילום: תהילה כהן)

 

 

הסרת קעקועים, בסט לייזר (צילום תהילה כהן)

הסרת קעקועים, בסט לייזר (צילום תהילה כהן)

 

מנכ"ל 'בסט לייזר', אסף כהן, בחר בתחום בעקבות סיפור אישי מרגש: אסף היה בעברו מקעקע, עד שעבר תאונת דרכים קשה. הוא חזר בתשובה ופתח את המכון שמסיר קעקועים, בעקבות מפגש מרגש עם רב שבירך אותו לאחר התאונה."הגעתי להיכל של רב גדול מאוד", הוא מספר. "האולם היה מלא בקהל. ישבתי בצד, איש חילוני שנכנס להיכל, בדקתי מה קורה שם, ניסיתי להתרשם, ובתוך דקה ניגשו אלי עם מסר, שהרב רוצה לדבר איתי. הוא פנה ואמר לי: 'יש מכונה שמסירה קעקועים, ברכה והצלחה'. עניתי לו שבאתי לדבר איתו על תאונת דרכים שעברתי ולבקש ברכה להחלמה, והוא אמר: 'אני רוצה לדבר איתך על הסרת קעקועים'. יצאתי משם ופרצתי בבכי. בתוך שבוע סגרנו את עסקי הקעקועים והתחלנו להתקדם בכיוון ההפוך, הסרת קעקועים. היום אנחנו נחשבים לחברה המובילה בארץ להסרת קעקועים. בכל סניפי בסט לייזר מצויים המכשירים החדישים ביותר של חברת Apollo premium גרמניה, שמסירים כל קעקוע בקלות ולא משאירים סימן. זכייני החברה נבחרים בפינצטה ויחד אנחנו מהווים משפחה אחת גדולה ואמינה".

בסט לייזר (צילום: תהילה כהן)

בסט לייזר (צילום: תהילה כהן)

בסט לייזר מבצע שיתופי פעולה עם קוסמטיקאיות: אם את קוסמטיקאית כדאי לדעת שאנחנו מבצעים שיתופי פעולה עם קוסמטיקאיות ומאפרות באיפור קבוע. איך זה עובד? לפעמים מגיעה אלייך אישה עם קעקוע גבות בשיטה הישנה והיא רוצה למחוק ולבצע אצלך טיפול בשיטה חדשה. תפני אותה אלינו ואנו נדאג שהיא תחזור אליך נקייה ומוכנה לעבודה. בנוסף, נעניק ביטוח עבודה מלא על העבודות שלך – במקרים שנעשתה טעות לאישה בקעקוע גבות או באיפור קבוע, כמו חוסר סימטריה או כהות, או שפשוט לא מרוצה מהגוון הסופי שהתקבל. אנחנו נדאג לתקן ולהסיר זאת ללא עלות. את הנעשה ניתן להשיב.

'בסט לייזר' מעניקים 20 אחוזי הנחה לקוראי 'כל העיר'. יש לציין זאת בעת קביעת התור.

לוגו בסט לייזר

 

סניף ירושלים: קניון הדר, תלפיות. לקביעת תורים: 1700-707897

נקודות שירות:

  • פתח תקוה – הסרת איפור קבוע
  •  מודיעין – הסרת קעקועים
  • ירושלים – הסרת איפור קבוע וקעקועים, הסרת נקודות חן

להשארת הודעות וואצטסאפ בלבד, ולחזרת נציג: 050-6009199

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר