חנויות אלכוהול בירושלים (צילום: פוטוליה)
חנויות אלכוהול בירושלים (צילום: פוטוליה)

חנויות אלכוהול בירושלים: קבלו את המומלצים

כשמחפשים חנויות אלכוהול בירושלים, חשוב למצוא מקום שנותן היצע גדול, מותגים בינלאומיים, מחירים טובים ושעות פתיחה נוחות

פורסם בתאריך: 15.4.19 15:18

 


R&R משקאות | חנות אלכוהול

משקאות (צילומים: שלומי כהן)

R&R משקאות בבעלות רמי ג'וברן היא חנות משקאות הממוקמת בלב העיר ירושלים, ופתוחה בכל ימות השבוע. כידוע, לא תמצאו כמעט חנויות אלכוהול בירושלים שפתוחות בסוף השבוע, לכן R&R משקאות היא חנות פופולארית במיוחד ועמוסה תמיד בלקוחות. גם המיקום המרכזי של החנות, שנמצאת ליד מלון ממילא וחניון ממילא, מושכת קונים רבים שמחפשים חנות שקל להגיע אליה, ויש לה חנייה קרובה. החנות משמרת מסורת בת שלוש דורות של משפחת ג'וברן, שב- 1919 פתחה מזקקת ערק מקומית. המזקקה ייצרה ומכרה אלכוהול בכל רחבי האזור, וב- 2006 החליט רמי ג'וברן לפתוח את R&R משקאות, ולהשתמש בידע הנרחב שיש לו ולמשפחתו בתחום המשקאות האלכוהוליים. החנות היא גם ספקית של  מסעדות ומלונות בכל אזור ירושלים, והמזקקה קיימת עד היום.

ב R&R משקאות תמצאו משקאות נדירים ומיוחדים, כמו יינות של מנזרים הנחשבים למבוקשים במיוחד בקרב התיירים הנוצרים. במנזרי בית לחם למשל, יש מסורת עתיקה של ייצור יין, שנודע בכל רחבי העולם בשל איכותו והרקע  ההיסטורי שלו. בחנות יש קולקציית יינות ענקית ממדינות כמו צרפת, ספרד, איטליה, צ'ילה, דרום אפריקה אוסטרליה, לצד יינות מקומיים כשרים. לחובבי היינות היוקרתיים, מציעה החנות מקרר גדול של  יינות איכותיים במיוחד שהתיישנו בחביות עץ אלון. R&R משקאות משרתת ציבור גדול של תיירים ותושבי חוץ, לכן הם נענים לבקשות מיוחדות של לקוחותיהם, ומייבאים מותגים יוקרתיים מרחבי העולם. גם הלקוחות הישראלים נהנים ממגוון המותגים המיובאים, ולמצוא במקום סוגי בקבוקים שלא ימצאו בשום מקום אחר.

בחנות מקפידים על מחירים אטרקטיביים במיוחד, ובכל חודש מציעים במקום מבצעים משתנים על מותגים ספציפיים. בנוסף מתקיימות מסיבות טעימות ללקוחות החנות, אירועי טעימות מידי חודש, במיקומים משתנים. הלקוחות נהנים באירועים מאוכל איכותי ואלכוהול ללא הגבלה, תמורת תשלום קבוע ומשתלם במיוחד. הלקוחות מוזמנים למסיבת הטעימות דרך דף הפייסבוק של החנות, ורבים מהלקוחות של  R&R משקאות לא מפספסים את המסיבות השמחות שלהם.

אז אם אתם מחפשים מקום מרכזי, שפתוח גם בסוף השבוע כשכל העיר סגורה, תגיעו ל- R&R משקאות ואנחנו בטוחים שתמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים, ואולי אפילו תופתעו לגלות כמה מותגים  שעוד לא הכרתם.

כתובת: רחוב ינאי 3 ירושלים

טלפון: 6511819–02

שעות פתיחה: שני- שישי 10.00-20.00

שבת וראשון 12.00-18.00

לפייסבוק: R&R Wine & Spirits

*אזהרה – צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות*


אלכוהול 123 | משקאות

משקאות (צילומים: שלומי כהן)

אלכוהול זה מצרך שאנו פוגשים בעיקר ברגעים השמחים בחיים, כשאנחנו יוצאים לבלות, באירועים משפחתיים או אם בא לנו לחגוג משהו אינטימי. כמעט בכל סופר אנחנו נמצא מדף עם בקבוקי שתייה חריפה ומבלי להבין יותר מדי, אנחנו מוצאים את עצמנו משלמים יקר ולא תמיד יודעים מה איכות המוצר שקנינו. לכן מצאנו במיוחד עבורכם בסמטה פנימית ומסתורית בתלפיות שעוברי אורח מתקשים לזהות, ממלכת אלכוהול גדולה, שעובדת כבר 14 שנים ונחשבת כמשתלמת והמגוונת ביותר בירושלים.

מחסן וחנות האלכוהול 123 בירושלים עובדת שנים רבות כמקור אספקה העיקרי לכלל הברים, המסעדות והפיצוציות שפרוסים ברחבי העיר. העסק התחיל בתור מחסן שמכר למעט ברים ומסעדות באיזור ועם השנים החלו להגיע עוד ועוד עסקים שמבקשים את שירותיהם ואף לקוחות פרטיים שמעוניינים לקנות במסות קטנות יותר. ניר, בעל העסק מספר כי הסיבה שפתח את העסק היא אהבתו הגדולה לעולם האלכוהול. עוד כשהיה סטודנט ועבד בתור ברמן נחשף לעולם הזה, עם הזמן נכנס לחברה שמייבאת אלכוהול עד שהחליט לפני כ14 שנים לפתוח עסק משלו שיאפשר גם לעסקים וגם לפרטיים להנות מאלכוהול מגוון ואיכותי ובמחירים זולים. בנוסף לכך, ניר דואג באופן שוטף לשימור האלכוהול ודרך האחסון שלו וזאת על מנת לשמור על איכות מוצריו.

החנות מחזיקה בין מדפיה סוגי אלכוהול רבים כגון בירות, יינות, וויסקי, וודקה וליקרים משלל סוגים. כמו כן, בירות ללא אלכוהול וללא גלוטן, יינות חוץ מכל העולם, בירות בוטיק ממבשלות מובחרות בארץ כמו שפירא והרצל ויינות משובחים מיקבי בוטיק קטנים. יתרה מכך, מאחר ו123 עובדים עם ברים רבים יש במדפיהם שפע של תרכיזים ומרכיבים מיוחדים לצורך הכנת קוקטיילים, מצרכים שקשה מאוד למצוא בחנויות אלכוהול רגילות.

היתרון הגדול בלהחזיק את המוצרים הייחודיים האלה היא להקל על הלקוח להגיע עד למבשלות וליקבים עצמם ובכך לאפשר לקהל הלקוחות לרכוש ולהנות ממשקאות בוטיקים במקום אחד מרוכז. יתרון נוסף זה כמובן המחיר הזול שהחנות מציעה לעומת המבשלה או היקב עצמו. יש שלל מבצעים שהחנות מציעה ללקוחותיה הקבועים על יינות, בירות וסוגי וויסקי למיניהם, גם בדף הפייסבוק וגם על המדפים עצמם ובין היתר מבצעים לאנשים פרטיים שמגיעים לקנות באופן עצמאי אלכוהול לחתונה או למסיבה. הלקוחות שמגיעים לחנות מכירים אותה מ ״פה לאוזן״ וגם אם הם לא מגיעים עם ידע מוקדם או רצון למוצרים ספציפיים, הצוות שעובד בחנות הינו מקצועי ויודע להתאים את סוגי המשקאות לפי בקשת ורצון הלקוח.

מעבר לשירות מקצועי ואדיב במהלך הקנייה, אין התפשרות על העובדה שהלקוח צריך לצאת מרוצה ולכן אם יש סוג אלכוהול מסוים שהלקוח חפץ בו ולא קיים בו בזמן בחנות, ישנה האפשרות להזמין עבורו במיוחד. אז אם מצאתם את עצמכם חוגגים את החיים בכיף ובהנאה ובא לכם לשלב קצת את הטיפה המרה, 123 מחכים לכם עם מגוון עצום של אלכוהול משובח וזול.

כתובת: פועלי צדק 2, שכונת תלפיות בירושלים

טלפון: 02-6781803

פייסבוק: www.facebook.com/123jerusalem

*אזהרה – צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות*

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר