פאות בירושלים (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
פאות בירושלים (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

פאות בירושלים: מכירה, עיצוב וסירוק

מכירת פאות בירושלים: איכותיות, למראה טבעי, בהתאמה מושלמת למבנה הפנים - קבלו את החברות המובילות בתחום

פורסם בתאריך: 18.4.19 12:52

תהילה פאות | פאות ותוספות שיער

תהילה פאות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

תהילה פאות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

תחום הפאות האיכותיות ותוספות השיער התפתח מאוד בשנים האחרונות. הצורך בפאות איכותיות ותוספות שיער מתקדמות ואסתטיות רק הולך וגובר, הן מסיבות רפואיות או הלכתיות ואחרות. בני הזוג תהילה ויצחק גינדי זיהו את הצורך כבר לפני שנים כשהקימו את 'תהילה פאות' – עסק משפחתי מנוסה המתמחה בייצור ושיווק פאות איכותיות ותוספות שיער מתקדמות בהתאמה אישית תוך מתן דגש מיוחד בכל הקשור לייצור החל מבחירת סוג השיער ושימוש בחומרים איכותיים בעלי תו תקן, נוחות מירבית ללקוחה ורמת גימור מוקפדת במוצר הסופי.

מדוע פאות ותוספות שיער? "קסם לי נושא היופי וטיפוח השיער. לאחר מגוון לימודים והשתלמויות בארץ ובחו"ל נשאבתי אל תוך עולם הפאות. הרצון שלי רק הלך והתגבר לאחר שפגשתי לא מעט לקוחות שהגיעו אלינו מסיבות רפואיות אם הן במהלך טיפולי כימותרפיה, סובלות מפסוריאזיס או עברו מחלות טראומתיות שונות אפילו נשים שעברו טיפולי שיער כושלים שגרמו להן לנשירת שיער קשה והתקרחות. לראות חיוך של אשה שחלתה אחרי שמותאמת לה פאה מרגיש לנו הכי טוב בעולם. זו השליחות שלנו!"

מה הייחוד שלכם? "השימוש בחומרים איכותיים הקלים ונוחים לתיחזוק הפאה בשיטות ייצור המתקדמות בענף הכוללות טכניקות בנייה מיוחדות, מבחר גדול מאוד של פאות בשלל סגנונות צבעים או אורכים עדכניים, התמיכה הליווי והשירות שאנחנו מעניקים יחד עם הידע והניסיון הרב שלנו הפכו את המוצרים שלנו – הפאות ותוספות השיער – למבוקשים מאוד.

כמי שהגיעה מתחום עיצוב השיער חשוב לי מאוד כי הפיאות יהיו בעלות מראה צעיר, יפה אסתטי קל ונוח ויחד עם זאת בחיבור מושלם לראש הלקוחה ולפניה. לדוגמה בפאות רשתות מיוחדות הנמתחות לפי גודל הראש ונותנות בעצם חיבור אופטימלי של הפאה עם הראש הפנים והמצח דבר המשווה ללקוחה מראה טבעי לחלוטין כאילו שהשיער הוא שלה מהקרקפת".

והמחירים? "בשל העובדה שאנחנו מייצרים את הפאות המשווקות בחנויות שלנו המחירים סבירים כי נחסכים פערי תיווך. שביעות רצון הלקוחות הוא המדד להצלחה שלנו. כשאומרים ללקוחה שלא ניכר כי היא חובשת פאה זו המחמאה הכי גדולה שניתן לקבל".

סניף ירושלים – המרפא 1 קניון הר חוצבים ירושלים

טל': 3003933–02

סניף רחובות רחוב עזרא 4 רחובות

טל. 9458444–08

לאתרwww.tehila-wigs.co.il

www.facebook.com/tehilawigs.gindi


שלומית – פאות שיער וסטייל | סלון לפאות ושיער

שלומית פאות ושיער (צילום: שלומי כהן)

שלומית פאות ושיער (צילום: שלומי כהן)

מכירת פאות, עיצוב וסירוק פאות, תסרוקות, תספורות, החלקות, צבע ועוד.

שלומית צדוק, מעצבת פאות ושיער מביתר עלית, היתה רק בת 15 כשהתלוותה לאמה בסלון הפאות שלה. "ראיתי את  ההתרחשות מקרוב במשך שנים רבות. צפיתי באמא מעצבת פאות לנשים וכלות, מסרקת, גוזרת ובעצם עוזרת ללקוחות להיות יפות ומרשימות יותר. כשגדלתי לא היתה לי שאלה בכלל באיזה תחום לבחור. ידעתי שזה העתיד שלי. כיום לאחר ניסיון רב והתמקצעות פתחתי עסק ביתי שבו אני נותנת את כל שירותי המספרה כולל מכירת פאות איכותיות מוכנות או לפי הזמנה אישית, סירוק ועיצוב פאות, מגוון סוגים של החלקות, תספורות עדכניות, תסרוקות מיוחדות, צבעים, גוונים ועוד ומענה מיוחד לנשים ובנות הזקוקות לחבוש פאה מצורך רפואי".

"הלקוחות שלי מגיעות מירושלים, ביתר עילית, צור הדסה והסביבה. האווירה הביתית, המקצועיות והיחס החם והאישי שאני מעניקה ללקוחות שלי גורם להן לחזור שוב ושוב. כדי להיות מעודכנת עם החידושים שבתחום עיצוב השיער והפאות אני מקפידה לצאת למספר השתלמויות בשנה ממיטב אומני השיער מהארץ ומחו"ל על מנת שאוכל להביא ללקוחותי את החידושים העדכניים ביותר". "המקצועיות והניסיון הרב שאני מביאה איתי, האחריות האישית לכל שירות שאני נותנת, השירות המהיר לטיפול וסירוק פאות מהיום להיום, המחירים והמענה הזמין שלי הם אלו שעשו לי את השם הטוב. קהל לקוחותי מורכב ממגוון סגנונות, כי אני מבינה היטב מהן הצרכים של הלקוחות, מתאימה פאה, תספורת או תסרוקת לסגנון הלקוחה, מבנה הפנים שלה ולאופיה ומייעצת לה מה מתאים. העיצוב החמים של הסלון יחד עם הציוד המתקדם והאווירה החמה והנעימה, היחס החס והאישי לכל לקוחה כל אלו יוצרים את החוויה המושלמת והייחודית עבור לקוחותיי.

"אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה. מגיל צעיר למדתי את המקצוע והאהבה למקצוע. אני מחוברת לצד האסתטי ולצד היצירתי מאוד. נהנית לסייע לנשים להיות יפות. החוויה המושלמת ללקוחה חשובה לי מאוד. כשלקוחה מקבלת מחמאות על הפאה או השיער שלה זו ההצלחה שלי.

לכבוד החג קיבלנו מגוון פאות יפהפיות במחירים סבירים. ישנה אפשרות לפריסת תשלומים נרחבת בכרטיסי אשראי. אני מזמינה גם אותך לבוא, לבחור, לאהוב, להתחדש ולהנות.

טלפון לפרטים נוספים וקביעת תורים:

5725278–02, 4419709–058

פייסבוק: שלומית – סטודיו אומנותי לפאות ושיער

לאתר: סלון שלומית


פאות רויזי | פאות בעיצוב פרטני ואישי

רויזי פאות (צילום: שלומי כהן)

רויזי דויטש הקימה בשנת 1988 סלון בוטיק לפאות שהפך לאימפריה –   "פאות רויזי". הסלון מתמחה בהתאמת פאה ועיצוב לכל אישה באופן פרטני וייחודי. רויזי דויטש היא אמנית הפאות בהתאמה אישית לכל אחת ואחת "העיסוק שלי בתחום הפאות הוא עיסוק באמנות ויצירה", אומרת רוזי, "כל פאה שאני עובדת עליה היא יצירה בפני עצמה. לתכנן פאה מושלמת החל משלב ההתאמה, דרך הביצוע, השימוש בחומרים איכותיים ועד רמת הגימור זה אמנות וזו היצירה שלי".

ההבנה של רויזי יחד עם הוותק שצברה והלימודים בבתי הספר הגבוהים לעיצוב  "TONY & GUY" ,"VIDAL SASUN" ועוד..  משלבים מקצועיות ואמנות ברמה גבוהה. כשנכנסים לבוטיק של רויזי מרגישים מיד בבית, רויזי וחני ביתה שעם הזמן הצטרפה לבוטיק, מקבלות אותי בברכת שלום חמה, ההרגשה היא של בת יחידה, לקוחה חשובה ורצויה ולא עוד מספר…

בזמן השיחה איתה, אני מרפרפת על תמונות שהיא  מראה לי, ומכולן נשקפים אלי ההתאמה המושלמת המקצועיות וההבנה בתחום. מבין התמונות מביטות אלי מגוון פנים של נשים מכל המגזרים. רויזי מספרת, שמגיעות אליה נשים מכל קצוות העולם, מארה"ב, אירופה ואפילו מאוסטרליה…חלקן מגיעות לבקר כשהן בארץ, או מגיעות במיוחד לקניית פאה, חלקן שולחות לרויזי תמונה שלהן מבלי להגיע פיזית למקום,  ורויזי מכינה להן פאה כלבבן המותאמת להן אישית ושולחת להן אותה.

כל תהליך הקניה הוא מאד קצר ופשוט וכולל כ- 3 מפגשים מההגעה הראשונה לבחירת גזרה צבע ומראה ,עד שהפאה אצלך. רויזי משתדלת שכל העבודה תעשה לפני הגעת הלקוחה , כדי שלא תצטרכי לבלות זמן רב מדי בהמתנה בעת העיצוב והגימור. הנקודה המדהימה היא, שרויזי משלבת את הטרנדים הכי חדשנים ביחד עם הקפדה על כך שיתאימו לך באופן מושלם, ושהטרנד או האופנה לא יבואו על חשבון היופי וההתאמה. רויזי מספרת, שהיא תמיד מתרגשת, שכשמגיעות לקוחות חדשות, והמשפט הקבוע שהיא שומעת מהן זה ש"שנים הם חיפשו בית אמונתי לפאות שלהן  ומקום שבו ירגישו בטחון ורוגע, וסוף סוף מצאו".

בסלון תוכלו למצוא מגוון מוצרים ופתרונות לכל מה שקשור בתחום השיער, פאות שלמות, חלקי פאות, תוספות שיער, צבע, גוונים, תיקוני פאות תיקוני עיצוב, ומוצרים לטיפוח השיער והפאה.

פאות רויזי

רחוב מנחם משיב 8, רוממה ירושלים

טלפון: 02-5003779

נייד: 054-5406508

מייל: [email protected]

לפייסבוק: רוזי פאות

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר