אולפן הקלטות (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אולפן הקלטות (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אולפן הקלטות בירושלים: ללמוד מוזיקה ודיג'יי או להקליט שיר מקצועי

כשמחפשים אולפן הקלטות בירושלים, חשוב להגיע למקצועיים ביותר. אז איפה בירושלים תמצאו את האולפןן המקצועי המצויד במיטב הציוד הטכני, בליווי אנשי מקצוע מעולים בענף, לימוד הפקה מוזיקלית, סאונד ודיג'יי, ייעוץ והקלטה, הכנה לאודישנים, להופעות ולמבחני קבלה לבתי ספר גבוהים למוזיקה?

פורסם בתאריך: 27.5.19 18:17

אולפן הקלטות USR

בית הספר להפקת מוזיקה אלקטרונית ודיג'י USR הוא לפני הכל מיקרוקוסמוס ירושלמי- חילונים לצד דתיים, צעירים ומשפחות, מוזיקאים לצד חובבנים, כולם מוצאים בו את מקומם וכולם מרגישים בו בבית. המקום משמש גפ כאולפן הקלטות בירושלים, להקלטת שיר מקצועית.

אולפן הקלטות USR (צילום: שלומי כהן)

אולפן הקלטות USR (צילום: שלומי כהן)

אוריאל יחזקאל הקים את USR לאחר שעסק כל חייו ביצירה, הפקה והוראת מוזיקה, ומוזיקה היא כל עולמו. במהלך השנים, עבד אוריאל עם אמנים מובילים כמו הדג נחש, הוציא אלבום בחו"ל והפיק מוזיקלית יצירות רבות. אחרי שצבר שנים של ניסיון, הקים ב- 2010 את אולפן ההקלטות המקצועי USR. האולפן הוא לא אולפן בייתי, אלא אולפן מקצועי המצויד במיטב הציוד הטכני בתחום, ולמרות זאת האווירה בו היא בייתית ומכילה.
מאז מארח אולפן ההקלטות המצליח מוזיקאים מקצועיים שמגיעים להקליט באולפן אלבומים וסינגלים, משפחות שמגיעות להקליט שיר לקראת שמחה משפחתית, משרדי פרסום להקליט ג'ינגלים וכל מי שמחפש בית ליצור בו מוזיקה. האהבה הגדולה של אוריאל למוזיקה אמנם הפכה לעסק, אבל עם הרבה מאוד נשמה. את האווירה המשפחתית שמאפיינת את המקום יוצרת היכולת של אוריאל להכיל ולהתחבר לסוגים שונים של אנשים, ובזכותה הוא מלמד מוזיקה בהצלחה רבה במשך הרבה שנים, " אני יודע לקרוא את האדם שעומד מולי, לתקשר איתו, וכך לתת לו שירות ברמה מאוד גבוהה", מסביר אוריאל, "זו הסיבה שאנשים מרגישים מאוד בנוח ב-USR".
בשנה האחרונה הקים אוריאל את בית הספר הראשון ללימודי מוזיקה אלקטרונית בירושלים. אחרי שנים של הוראת מוזיקה, פנו לאוריאל ממשרד התמ"ת, כדי שיבנה את מערך לימודי המוסיקה בבתי הספר התיכוניים, ויקים מאפס מגמות לימודי המוזיקה ואולפני ההקלטות בבתי הספר. מאז החליט אוריאל להקים בית ספר ללימודי מוזיקה בעיר, עם תחושה אמתית של יעוד, ובשנה האחרונה החליט להוציא את ההחלטה לפועל.
מאז הקמת ביה"ס, רואה אוריאל כיצד בית הספר שלו מתבסס, ומושך אליו סטודנטים מכל הסוגים ומכל המגזרים שמגיעים ללמוד הפקה מוזיקלית, סאונד ודי.ג'ייז מקצועיים. חילונים ודתיים, בנים ובנות, ואפילו בנות המגזר הדתי שרוצות לפתוח קריירה כדיג'איות, כולם מצאו ב- USR בית שמלא באהבה למוזיקה, באווירה אינטימית, תומכת ואוהבת, וכמובן ברמה המקצועית הגבוהה ביותר שיש.

כתובת: רבי צדוק 6, ירושלים
טלפון: 052-8651646
לאתר: www.usr–studio.com
לפייסבוק: U-Music מרכז ללימודי מוזיקה אלקטרונית ודיג'יי בירושלים
קורסים בהפקת מוזיקה ודיגיי:
www.usr-studio.com/courses


ש.ב.ע מוסיקה

אולפן ש.ב.ע מוסיקה הוקם בעזרת שילוב מנצח של מקצועיות, ציוד איכותי ובעיקר תשוקה, הבנה ואהבה עצומה לעולם המוזיקה. את האולפן מפעילים זוג נשוי ומוכשר, שימי ואיזבלה.

ש.ב.ע מוסיקה (צילום: שלומי כהן)

ש.ב.ע מוסיקה (צילום: שלומי כהן)

בן עזרא, מפיק מוזיקלי וקלידן מקצועי, הקים את אולפן ש.ב.ע מוסיקה לפני 8 שנים עם רעייתו איזבלה פינחסוב, זמרת ומורה לפיתוח קול שסיימה את התואר הראשון באקדמיה למוזיקה בירושלים בשירה ככלי ראשי, למדה אצל טובי המורים בארץ ובעולם, ואת התואר השני בטיפול רגשי באמצעות מוזיקה למדה באוניברסיטת בר אילן. שימי ואיזבלה נפגשו בפרויקט מוזיקלי שאיזבלה הפיקה בפסגת זאב, השכונה שבה ממוקם היום האולפן, ומאז דרכיהם לא נפרדו. הוא דתי ירושלמי והיא חילונית תל אביבית, והם ההוכחה לכך שחיבור נכון בין אנשים, לצד עולם המוזיקה, יכול לחצות מגדרים ולהוביל להצלחות.

"הקמנו יחד אימפריה משותפת, שכל אחד מאיתנו מביא אליה את המקצועיות שלו", אומר שימי. "אני התחלתי את דרכי המוזיקלית עוד כילד קטן שלומד אורגנית, ולשמחתי הוריי ראו את ההתעניינות הגדולה שלי ורכשו לי כבר אז את ציוד המוזיקה הטוב ביותר. עד שהגעתי לתיכון כבר הקלטתי כל מי שרק יכולתי: זמרים, נגנים, כל מי שרצה – הדלת הייתה פתוחה. כך צברתי את הניסיון הראשוני. עבדתי עם זמרים וזמרות, ביניהם גם כאלו שהצליחו והתפרסמו עם השנים. הבולט שביניהם מוכר היום כמעט בכל בית: עידן עמדי היקר, שגם היום כמו אז ממשיך לכתוב, ליצור ולגעת באנשים. בצבא התקבלתי להיות איש הסאונד והקלידן של להקה צבאית שאיתה הופעתי בארץ ומסביב לעולם. כבר אחרי שחרורי מהצבא, החלו לזרום אליי בקשות להקלטות ולהפקות מוזיקליות רציניות יותר. נרשמתי מייד למכללת 'סאונד' של יואב גרא, אך נאלצתי להפסיק את הלימודים לאחר שנה עקב עומס באולפן שהלך וגדל בינתיים. איזבלה מלמדת באולפן פיתוח קול. היא  מקצועית, פרפקציוניסטית ולא חוסכת מעצמה עבודה והשקעה בתלמידים".

בזכות השותפות המיוחדת בעבודתם ובמסגרתה, השניים מסייעים זה לזו רבות בתהליכים השונים, והמרוויחים הגדולים מכך הם אותם הלקוחות המגיעים לאולפן. "כשמגיעים אליי אנשים להקלטות באולפן, הם לעיתים מקבלים סיוע והמלצות מאיזבלה בתחום הקולי. מלבד זאת, אני לעולם לא משחרר פרויקט לפני שאיזבלה שמעה אותו ואישרה אותו, כך שכל שיר שיוצא מהאולפן נשמע מדויק מאוד ואיכותי. כך גם קורה כשאיזבלה מלמדת את תלמידיה: אני שם כדי לעזור בצד הטכני ולייעץ. איזבלה לא מתפשרת ודוחפת את התלמידים לשאוף גבוה ולהגיע רחוק. בין היתר היא מכינה אותם לאודישנים, להופעות, למבחני קבלה לבתי ספר גבוהים למוזיקה, ודואגת שירגישו מהי במה אמיתית אחת לשנה לפחות, באמצעות הפקה של קונצרט תלמידים מרשים באולם גדול ומקצועי".

האולפן נותן את כל שירותי המוזיקה, וביניהם: שיעורי פיתוח קול, הקלטת סינגל מקצועי, קאבר, קריינות לפרסומות רדיו וטלוויזיה, הקלטת שירת המונים, צילום וידיאו קליפים והפקת אירועים. השירות ניתן ללקוחות פרטיים ולמוסדות.

ליצירת קשר: 054-4223310

לאתר: www.sbe-studio.com

 

 


כתבה שיווקית


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר