על האש בסטייל עם "רוקח": פתרונות איכותיים לצלייה, בישול ועישון בשר. תמונה באדיבות חברת רוקח - מוצרי להבה.
על האש בסטייל עם "רוקח": פתרונות איכותיים לצלייה, בישול ועישון בשר. תמונה באדיבות חברת רוקח - מוצרי להבה.

על האש בסטייל עם "רוקח": פתרונות איכותיים לצלייה, בישול ועישון בשר

חובבי "על האש"? מחפשים דרך מהירה, יעילה ובעיקר פשוטה בלי להתעסק יותר מדי בהכנות מקדימות? בכתבה הבאה תכירו את הפתרונות המושלמים שבלחיצת כפתור יהפכו כל אירוח וארוחה לחוויה בלתי נשכחת

פורסם בתאריך: 12.3.20 16:23

גריל גז ומעשנת הם בדיוק מה שאתם מחפשים לאירוח הבא שלכם: "מנגל גז מאפשר לכל אחד, באמצעות חיבור פשוט לבלון גז, לחוות את כל היתרונות של צלייה או עישון בשר, עוף, דגים וירקות בחצר הבית, הגג או על המרפסת", אומר דניאל רוקח מ"רוקח". "אין צורך בידע מיוחד או בהיערכות מקדימה, כל מה שנותר לכם לעשות הוא להחליט מה בתפריט, ללחוץ על הכפתור וליהנות מהתוצאה".

מי שהארומה של העשן חסרה לו, יוכל להשלים אותה בעזרת שבבי עץ –  Smoke Tube או Smoke Box . ההמלצה של דניאל היא להניח את הבשר בצד אחד של המנגל שלא מעל אזור האש בו הוא יתבשל לאט, להדליק רק את המבער הרחוק ושבבי העץ בצידו השני, ולסיום לתת לבשר צריבה חזקה לחיזוק הטעם.

תמונה באדיבות חברת רוקח - מוצרי להבה.

תמונה באדיבות חברת רוקח – מוצרי להבה.

"רוקח" מציעה מגוון גדול של גרילי גז איכותיים מהם תוכלו לבחור על-פי הצרכים שלכם ובהתאם למקום העומד לרשותכם בביתכם, כאשר הם שונים זה מזה במספר המבערים שלהם, עם או בלי ארון אחסון, ניידים על גלגלים או כאלה שמניחים על משטח עבודה.

למתקדמים או למי שרוצים להפוך את חוויית האירוח לכזו שתוציא מהאורחים קולות פליאה, מציעים ב"רוקח" מעשנת בשר איכותית בה תוכלו מלבד בשר בתהליך עישון גם לאפות פיצות, לחמים או פוקאצ'ות, לטגן מעל אש פתוחה בעזרת פלאנצ'ה, לצלות עוף ועוד.

הבעירה במעשנת נעשית בעזרת פלט עישון – כופתיות שהן למעשה אבקת עץ דחוסה וכל מה שנחוץ להפעלה הוא חיבור ביתי לחשמל. "מעשנת פלט היא המנגל של העידן המודרני", ממשיך דניאל. "במעשנת החשמלית אנחנו קובעים את הטמפרטורה בהתאם למתכון הרצוי, ומערכת הפיקוד יודעת להזרים את כמות הכופתיות הדרושה לבעירה על-פי הנתונים שהזנו בתחילת הפעולה. המעשנת בנויה כך שהיא ALL IN ONE – גם נוחה לתפעול, גם מהווה פתרון מושלם לסגנונות בישול שונים וגם לארומה של עץ".

אם כבר הזכרנו ארומה, ב"רוקח" תוכלו לרכוש כופתיות מסוגי עץ שונים ובהם פקאן, דובדבן, תפוח, אלון (ויסקי) ועוד.

ומה לגבי התחזוקה? טוב ששאלתם: בגריל הגז יש לנקות את השומן שהצטבר בתהליך הצלייה בתבנית ואת מפזרי החום. במעשנת ניקוי השומנים מהרשתות והחלקים הנשלפים ושאיבה/פינוי של אפר הבעירה היא אחת למספר הפעלות ומילוי מחדש.

מלבד גריל גז ומעשנות תוכלו למצוא ב"רוקח" מגוון מוצרי להבה לבישול, לחימום ולאווירה מיוחדת ובהם ליין קמינים, טאבונים ומדורות גן יפהפיות, אביזרי עזר להשלמת החוויה, כמו סלסלות עישון לגריל, מדי חום, לוחות צלייה, קרשי חיתוך, כפפות, סינרים ועוד.

תמונה באדיבות חברת רוקח - מוצרי להבה.

תמונה באדיבות חברת רוקח – מוצרי להבה.

חברת "רוקח" נוסדה לפני כארבעה עשורים על-ידי אביבה ז"ל וצורי רוקח, כמו שאומרים במשפחה – די במקרה. הכל התחיל כאשר אביבה ז"ל חיפשה פתרון לחמם את בית המשפחה ברמת הגולן בימות החורף הקפואים בדרך אפקטיבית. לאחר מספר ניסיונות ואלתורים כושלים, בין השאר בהסבת דוד שמש לקמין, נקלעו בני הזוג לחנות במרכז הארץ בה הוצג למכירה קמין עצים משולב בתא אפייה, אך מחירו התאים אז רק לשועי הארץ ועשיריה. בעל החנות, שזיהה את הניצוץ בעיניה של האישה הצעירה, הציעה לבני הזוג שיתוף פעולה לפיו הוא ייתן להם את הקמין ובתמורה לכך הם ימכרו עבורו קמינים דומים לחבריהם בצפון הארץ עד שעלותו תכוסה בעמלות שיצברו. לא עבר זמן רב והמשימה הושלמה במלואה לשביעות רצון כולם, וההצעה הבאה המתבקשת הייתה כשבעל החנות הציע להם להיות סוכנים שלו בצפון, מה שסלל את דרכם להקמת חברה משלהם.

אחרי 4 שנים, לחברה אותה מנהלים היום ילדיהם של בני הזוג רוקח, סניף מרכזי הממוקם ברמת הגולן ועוד שלושה סניפים נוספים, בכולם מקפידים להעביר את אהבת המשפחה לקסם הלהבה בכל אחד מהמוצרים אותם הם מציעים בתחום החימום והלייף סטייל. "אנחנו שמחים להגשים לכל לקוח את החלום שלו בעיצוב הבית או החצר עם המוצרים שלנו ולעזור לו למצוא את הפתרון המושלם לחימום ולאירוח. אנחנו מזמינים את כל מי שמתכנן את ביתו או עושה בו שיפוץ להגיע אלינו, להתרשם ולהתייעץ לגבי הצבת קמין בבית או פינות לברביקיו – אתם תחלמו ואנחנו נגשים", מסכם דניאל.

 

רוקח – מוצרי להבה

טלפון: 074-7505520

קישור לאתר

 


מעשנה אוטומטית


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר