רוקח מוצרי להבה: האש הנכונה לבית שלכם. התמונה באדיבות רוקח מוצרי להבה
רוקח מוצרי להבה: האש הנכונה לבית שלכם. התמונה באדיבות רוקח מוצרי להבה

רוקח מוצרי להבה: האש הנכונה לבית שלכם

כשאתם שומעים את המילים ״מוצרי להבה״ סביר להניח שקופצות לכם תמונות של מצתים, נרות או לפידים, אבל כשאנחנו מדברים על מוצרי להבה אנחנו לרוב מתייחסים למוצרים טיפה גדולים יותר, כמו קמינים, מנגלים, מעשנות בשר וכל מה שעוזר לנו להפוך בשר בצבע אדום לנתח ורדרד ומעורר תיאבון

פורסם בתאריך: 1.7.20 14:12

״רוקח מוצרי להבה״ היא חנות ייחודית המתמחה במכירת מוצרי אש מעולם הקולינריה וחימום הבית. את החנות שכבר הספיקה להפוך לרשת בת 4 סניפים, הקים צורי רוקח ברמת הגולן לפני כ-40 שנה. תחילה עסקה החנות במכירה של קמינים ביתיים עבור אלה שרוצים להפוך את החורף הקר לטיפה יותר חמים ונעים. כעבור מספר עשורים הצטרפו למקום שהפך בינתיים לעסק משפחתי גם שני בניו של צורי, שהחלו בהדרגה להכניס תמהיל מוצרים חדש שכלל גם גרילים, מעשנות, מטבחי חוץ ועוד. כיום מנהלת המשפחה את ארבעת הסניפים שהפכו זה מכבר למעין חנות הפתעות עבור חובבי המנגלים והקמינים באשר הם, וממשיכה להביא מוצרים חדשים ומפתיעים שיחממו לכולם את הלב – תרתי משמע.

היכונו לפינוק אמיתי. תמונה באדיבות רוקח מוצרי להבה

היכונו לפינוק אמיתי. תמונה באדיבות רוקח מוצרי להבה

מהחורף הקר לקמין משופר

הקמין המודרני שהתחיל את דרכו באירופה אי שם במאה ה-18, נועד לחמם חללים סגורים בימות החורף הקרים, ויש כאלה שאף השתמשו בו לבישולים. מאז הפך הקמין לחלק אינטגרלי ובלתי נפרד מבתים רבים, בעיקר באירופה, והגיע בעשורים האחרונים גם לישראל כפתרון מושלם לחימום הבית, אך גם כפריט עיצובי המשתלב בחלל הבית ויוצר תחושה טבעית, חמימה ונעימה.

הקמינים שתמצאו ב״רוקח מוצרי להבה״ נעים על הספקטרום שבין קמינים בסגנון אירופי קלאסי, לכאלה מודרניים בעלי עיצובים מיוחדים – חלקם מפתיעים, כמו קמין תלוי שיורד מהתקרה, או קמין אפיה. הבערת הקמינים משתנה מאחד למשנהו, כשהמבחר הגדול שתוכלו למצוא במקום מתחלק לקמינים לעץ, קמיני גז, נפט וחשמל. לכל אחד המאפיינים והיתרונות שלו, וכל אחד מתאים לסביבה אחרת בהתאם להעדפותיכם.

למקרה שאתם דואגים בנוגע להתקנת הקמין, תוכלו לנשום לרווחה בידיעה שצוות החנות לא ישאיר אתכם לבצע את המלאכה המורכבת בעצמכם. כל קמין שנמכר נשלח היישר לבית הלקוח ומותקן על ידי צוות מקצועי שיודע לשלב אותו במקום האופטימלי להפצת החום בבית ובצורה כזאת, כך שישתלב באלגנטיות מבלי להראות כמו פיל ענק באמצע החדר.

תדליקו את המנגל

לצד הקמינים היפייפים שבסניפי הרשת תוכלו למצוא גם מבחר עצום של מנגלים וגרילים מיוחדים, שכל אחד מהם מתאים לצורת בישול אחרת. כך לדוגמא תוכלו לבחור מנגל גז, המתאים לאלה שלא אוהבים להתאמץ יותר מדי ולהשקיע את זמנם בנפנוף כדי להצית את הגחלים, או לחליפין תוכלו לבחור מנגל על גחלים שמושלם עבור אלה שלא יכולים להכניס סטייק לפה מבלי שעשן הגחלים הכניס בו את הארומה המיוחדת שלו. כמו כן, פריט נוסף שנכנס חזק בתרבות המנגל הישראלית בשנים האחרונות הוא מעשנות הפחמים והחשמל, בתוכן אפשר לעשן מגוון בשרים, דגים ומאכלים נוספים שסופגים את העשן ויוצרים טעם ייחודי שאין שני לו. אגב, אם אתם רוצים להתחיל לעשן בשר ולא יודעים כיצד לעשות זאת, תוכלו להתייעץ עם צוות החנות שישמח לעמוד לשירותכם ולחלוק איתכם את כל סודות העישון שיהפכו אתכם ממעשנים חובבים למעשני על.

יש לכם מנגל או קמין. מה עכשיו?

מנגל וקמין זה נהדר, אבל בשביל לעשות בהם שימוש צריך מוצרים משלימים כמו פחמים, שבבי עץ, חומרי בעירה, אביזרים למטבח ולגריל ואביזרי עזר נוספים לקמין. במקום לחפש במעגלים אחר מוצרים משלימים למנגל או לקמין שבביתכם, תוכלו למצוא בחנות את כל מה שתצטרכו כדי להתחיל לחמם העניינים ולהצית את הלהבות הצהובות אדומות.

אם יש לכם כעת חשק בלתי מוסבר לקחת מצית ולהתחיל להבעיר דברים אולי כדי שתמתינו רגע ותקפצו קודם ל״רוקח מוצרי להבה״. צוות החנות המקצועי ישמח לעמוד לשירותכם ולעזור לכם למצוא קמין, מנגל או כל מה שחסר לכם בבית.

רוקח מוצרי להבה

טלפון: 074-7505520

סניפים:

רמת הגולן: דרך החסידות 30, מושב נוב (שלוחה 1)
פתח תקווה: מוטה גור 7, מתחם אולימפיה (שלוחה 2)
ירושלים: מושב נווה אילן, בכניסה ליישוב מצד ימין (שלוחה 3) 
חיפה: בעלי המלאכה 11, צ'ק פוסט (שלוחה 4)

למעבר לאתר

שדרגו את האירוח שלכם לרמה של מוצרי להבה. תמונה באדיבות רוקח מוצרי להבה

שדרגו את האירוח שלכם לרמה של מוצרי להבה. תמונה באדיבות רוקח מוצרי להבה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר