זול פעמי ירושלים
זול פעמי ירושלים

כלים חד פעמיים בירושלים: הכירו את "זול פעמי"

יום הולדת, ברית, מסיבת רווקות או חגיגות בר המצווה - כוכב הערב בכולם הוא בר המתוקים שמסתמן כאטרקציית חובה בכל אירוע. הבשורות הטובות: המומחים של "זול פעמי" מציגים חוויה חד פעמית במחיר חברתי

פורסם בתאריך: 29.9.18 11:18

מעצב חיצוני – OUT, עשה זאת בעצמך – IN: קישוטים למסיבות הם מזמן לא בלונים וקונפטי, ואם כבר יש סיבה טובה למסיבה, אז חוגגים ובגדול. רק מי אמר שזו חייבת להיות הוצאה כספית משמעותית?

זול פעמי ירושלים

זול פעמי ירושלים

מזל טוב! הגיע הרגע, והאירוע שלכם מתקרב, אתם רוצים לוודא שהוא יהיה בלתי נשכח וחד פעמי, לא רק עבורכם. מעצבי הבית של חברת "זול פעמי", המתמחים בעיצוב שולחנות ממותגים מסבירים לכם איך תעשו את זה נכון:

ברית – בשעה טובה נולד יורש עצר חדש למשפחה, ולצד השמחה הגדולה יש אירוע שצריך להרים בתוך שמונה ימים. וכשיש התלבטויות כמו איך יקראו לנסיך החדש, מי יהיה הסנדק והיכן מוצאים את המוהל הטוב ביותר, מזל שיש התלבטות אחת פחות, כי הסוד לבר מתוקים לברית הוא פשוט. "הודות למיתוג ייחודי, לא יהיה אורח אחד שיפספס את השם הנבחר. בדרך כלל הקונספט הוא גווני כחול לבריתות וגווני ורוד לזבד הבת", מסבירים המומחים של "זול פעמי" ומוסיפים: "אך כמובן שיש מגוון אפשרויות ושילובים, כאשר כל השולחן והפריטים בו מדברים בשפה עיצובית זהה. האביזרים השולטים בבריתות הם בקבוקי תינוק במילויים מתוקים שנשארים כמזכרת לאורחים או אטרקציה של מפל שוקולד שמשאירה טעם טוב לכולם".

יום הולדת – הקטן מצפה ליום המיוחד בשנה כבר שבועות? הקטנה חולמת על יום הולדת של נסיכות? חגיגות קונספט על פי נושאים ואווירה זה נחמד, אבל כשכולם יודעים מי כוכב היום, זה כבר סיפור אחר. שקיות הפתעה, דגלונים, קאפקייקס, כוסות ואפילו מארז מתוקים הנושא את שמו של ילד יום ההולדת יהפכו את יום ההולדת למסיבה של ממש. "העיצוב שולחן המתוקים נעשה בהתאם לעולמו של ילד יום ההולדת: כדורגל, נסיכות, סמי הכבאי או אנה ואלזה, כולם מעטרים את הסטים הצבעוניים במיוחד לימי ההולדת ומוסיפים צבע מיוחד". אבל אם תשאלו את המומחים של "זול פעמי", יש דברים שעדיין לא משתנים, וכבודה של עוגת יום ההולדת נשאר במקומו. "יש ילדים שמעדיפים הדפסה באמצעות דף אכיל עם עיצוב לבחירתם מתוך המגוון שיש בסניפים, ויש שאוהבים את עוגות הקומות המעוטרות בזילופים מרהיבים או בצק סוכר". מדפי האפייה והמוצרים המשלימים בסניפי הרשת מלאים כל טוב. החל משלל מוצרי האפייה של קרין גורן ועד צבעי מאכל, שוקולדים, סוכריות צבעוניות, קישוטי עוגות, נשיקות ומרנגים.

בר/בת מצווה – הקול מתחלף, הגובה קופץ, והנה זה קורה – המעבר לעולם של הגדולים עובר דרך אירוע. והיום זה כבר לא משנה אם אתם נכנסים דרך צדפה, אווירון או אם אייל גולן מגיע להרים. כן, צדקתם, עשרות החברים לכיתה של ילדכם יחפשו אחר דבר אחד – שולחן מתוקים עתיר כל טוב, וכל המרבה – הרי זה משובח. כך למשל, את צמד הספרות 13 או 12 ירכיבו תבניות מיוחדות ממולאות בסוכריות קטנות או לחלופין האותיות שייצרו את הכיתוב "מזל טוב" יישאו בתוכן מגוון מתוקים. וכיאה לדור הסלפי, הלהיט התורן בשולחן המתוקים הוא דווקא מיצג לא אכיל, אלו הן אותן הספרות 13 או 12 בהתאמה בגודל מלא מעוטרות בפרחים לקבלת התמונה המושלמת. "הילדים פשוט עפים על זה, ואם בעבר התוספת הזו עלתה מאות שקלים, הרי שכעת ניתן להרכיב אותה עצמאית בעשרות שקלים". זה היתרון ברשת כמו "זול פעמי" הקשובה לטרנדים שעולים מהרשתות החברתיות ונותנת להם מענה פשוט ובמחירים עממיים, כך שכשתגיעו למומחים של "זול פעמי", הם כבר ידעו על מה כולם מדברים, ואיך גם אתם יכולים.

זול פעמי ירושלים

זול פעמי ירושלים

מסיבת רווקות – כוסות שמפניה, קשים מעוטרים בפלמינגו ושלטי "BRIDE TO BE". אין ספק שרגע לפני שתהיי בלבן, החברות הטובות ביותר ידאגו שתהיה לך חגיגת בנות מטורפת, ובשביל זה לא צריך לעבוד קשה. "מיתוג חגיגי לשלל המתוקים והמתנות הקטנות יחד עם מגוון האביזרים המשלימים למסיבה יעשה את העבודה", אומרים ב"זול פעמי", אומרים ויודעים.

חינה – החגיגה שהייתה נחלתם של יוצאי צפון אפריקה הפכה לפופולרית במיוחד, ועדות רבות הצטרפו לחגיגת החינה. לשולחן המושלם, מסבירים ב"זול פעמי", נדרש עיצוב אותנטי עם נגיעות בגוונים של זהב. נרות ייחודיים יחד עם טאג'ין, חמסות ומגוון אלמנטים משלימים ייצרו אווירה של חגיגה מרוקאית אמיתית! קולולו!

את מגוון המוצרים תוכלו למצוא בסניפי רשת "זול פעמי": ירושלים | אשדוד | בית שמש | ראשון לציון | עפולה | נתיבות | שדרות | דימונה | אילת | באר שבע | קריית גת | חדש! סניף פתח תקווה

קישור לאתר

זול פעמי ירושלים

זול פעמי ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גילי זילברשטיין

    ומה עם הסביבה? כל כך הרבה זבל מיוצר ונזרק ונשאר פה לנצח!! לאף אחד לא איכפת?!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר