מסעדת זוני (צילומים: מסעדת זוני)
מסעדת זוני (צילומים: מסעדת זוני)

פתוח בשבת בירושלים: הבראסרי במרכז העיר שפועל 24/7

מסעדת "זוני" פועלת בנחלת שבעה כבר 14 שנה, והיא פתוחה 24/7 ולכן מציעה שלושה תפריטים: לבוקר, לצהריים-ערב וללילה. בעלת המקום ענת קירש: "אנחנו מאמינים ב'קומפורט פוד' - מסעדה שמגישה אוכל מנחם, עם הפרודוקטים הכי טובים"

פורסם בתאריך: 18.10.19 16:24

כבר 14 שנה שמסעדת זוני קיימת בנחלת שבעה במרכז העיר ירושלים, ועדיין היא היחידה בקונספט של פעילות שוטפת – 24/7, או כמו שמגדירה זאת ענת קירש, הבעלים של בית האוכל יחד עם בעלה, דן קירש, "אין כאן עוד משוגע שעושה את זה".

את המסעדה פוקדים – צעירים, מבוגרים ומשפחות בבוקר, בצהריים, בערב ואפילו בשלוש בלילה, למי שמרגיש רעב בשעות האלו. המסעדה תמיד פתוחה.

ענת ודן הם זוג תל אביבי שעשה בזמנו "עלייה" לירושלים, "מתוך אמונה שבעיר צריך שיהיה מקום עם סטייט אוף מיינד תל אביבי, שפתוח 24/7, וגם בשבתות", מסבירה קירש, "המקום אינו כשר ומשרת לקוחות בכל שעות היממה. בלילה וביום". ב"זוני" יש שלושה תפריטים מתחלפים: תפריט בוקר, תפריט צהריים-ערב ותפריט לילה, והמקום עובד בקונספט של בראסרי אמריקאי-צרפתי.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת" 

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מסעדת זוני (צילום: מסעדת זוני)

(צילום: מסעדת זוני)


"אנחנו מאמינים ב'קומפורט פוד', מה שאומר שבסופו של דבר אנחנו לא מגדירים עצמנו כמסעדת שף, אלא כמסעדה שמגישה אוכל מנחם, עם הפרודוקטים הכי טובים", אומרת קירש, "הכל במקום הוא הום-מייד, כולל הקונדיטוריה, המאפים, הגלידות, הקינוחים. הכל עשוי מהפרודוקטים הכי משובחים. אנחנו לא קונים כלום מספק חיצוני". בין המנות הבולטות במקום: מנת פרנץ' טוסט, המבורגר, פילה בקר ברוטב שמנת, פיטריות וברנדי וטורטליני דלעת ומסקרפונה. בשעות הצהריים ישנן ארוחות עסקיות, ובשנה האחרונה החל לפעול גם שירות משלוחים.


מסעדת זוני (צילום: מסעדת זוני)

(צילום: מסעדת זוני)


השף של המקום הוא דן קירש. האחראי על התפריטים, המנות, הקונספט והוויז'ן. בסופי שבוע המקום מגיש בראנץ', שכולל את תפריט הבוקר ותפריט הצהריים-ערב, עד השעה 14:00 בצהריים.

בשנים האחרונות פתחו בני הזוג מסעדה תאומה ל"זוני" בניו יורק, באפר ווסט סייד במנהטן, הנקראת "קירש בייקרי אנד קיטצ'ן", השניים התגוררו כמה שנים בתפוח הגדול, וכיום הם על הקו בין ירושלים לניו יורק.


מסעדת זוני (צילום: מסעדת זוני)

(צילום: מסעדת זוני)


"אנחנו זוג תל אביבי שהכיר בתחום האוכל, אי שם לפני מעל 25 שנה, בקפה בזל המיתולוגי", מספרת קירש, "כל חיינו אנחנו מתעסקים במלאכת האירוח, ובזה אנו מאמינים. במקום הזה של הקומפורט, לתת לאנשים את ההרגשה שהם מקבלים יחס, ולשים דגש על החוויה. אנחנו לא אוהבים את ההגדרה של מסעדת שף. יש לנו הרבה לקוחות קבועים ויש אנשים שעבורם 'זוני' זה בית".

מתי לבוא?
24/7 – כל יום, כל היום וכל הלילה. 

איפה?
מסעדת ZUNI – "זוני", רחוב יואל משה סלומון 15, ירושלים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר