פעילויות השבת של העירייה בשבועות האחרונים (צילום: פרטי)
פעילויות השבת של העירייה בשבועות האחרונים (צילום: פרטי)

מה עושים בשבת בירושלים? גם השבת – פעילויות למשפחות הירושלמיות בשלוש שכונות

הפעילויות העירוניות למשפחות יגיעו בשבת הקרובה לרמת בית הכרם, פסגת זאב ופת. בתוכנית: קוסמת, הצגה, מתחמי משחקים ועוד. ויש השבוע כוכבית - במקרה של גשם האירועים יידחו

פורסם בתאריך: 14.11.19 12:43

אירועי 'שבת ירושלמית' של העירייה נמשכים, והשבת, 16.11, יוכלו ליהנות מהם בעיקר תושבי רמת בית הכרם, פסגת זאב ופת. הפעילויות, כמדי שבוע, יתקיימו בין השעות 12:30-10:30, וניתן יהיה ליהנות בהם מהצגה לכל המשפחה, קוסמת, מתחמי משחקים ועוד.

הפעילויות יתקיימו גם בשבת בפארקים – פארק השבשבת האדומים ברמת בית הכרם (רחוב אלוף יוחאי בן נון), גן הצב בפסגת זאב (רח' משטרת הישובים), פארק אולריך בפת. תחזית מזג האוויר, כידוע, צופה כי גשם יחל לרדת בשבת אחר הצהריים, ועל כן בעיריית ירושלים מדגישים כי במידה שהגשם יקדים לשעות הבוקר האירועים יידחו.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כידוע, כפי שכבר פורסם ב"כל העיר", בעירייה וברשות הצעירים נערכים לקיום פעילויות השבת גם בימי החורף הקרים והגשומים, אז ייערכו האירועים במבנים של המינהלים הקהילתיים ובספריות העירוניות, אולם עד שהחורף יגיע באמת ממשיכים בעירייה לקיים את האירועים בפארקים.

את האירועים, כפי שכבר פורסם, יזם ראש העיר משה ליאון והעירייה צפויה לתקצב אותם ביותר ממיליון שקלים בשנת 2020. בכיכר ספרא מתגאים כי "עיריית ירושלים היא העירייה הראשונה בארץ אשר תקצבה והפעילה בשבתות מערך פעילות למשפחות צעירות. מדובר במהפכה של ממש. בכל הפעילויות בשכונות ראינו דתיים וחילונים. הדרך עוד ארוכה אבל זו בהחלט התחלה מבורכת ומרשימה".



בשבת שעברה נצפה ראש העיר ליאון בפעילות שהתקיימה בשכונת בקעה. בשיחה עם "כל העיר" הוא מספר על החוויה ואומר: "הצטרפתי לפעילות שהתקיימה בשכונת בקעה. התרגשתי לראות את עשרות המשפחות שהגיעו ולקחו חלק בפעילויות. אני קורא לכל תושבי השכונות להצטרף ולהגיע לפעילויות עם ילדיהם, זה מרגש לראות את המשפחות הצעירות נהנות כל כך מהפעילויות הנהדרות הללו".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר