ההזמנות לפעילויות השבת למשפחות הירושלמיות (צילומים: עיריית ירושלים)
(צילומים: עיריית ירושלים)

שבת משפחתית בירושלים: שירה בקרית מנחם; ניווט חוויתי ברמות

אירועי שבת ירושלמית נמשכים עם עוד ועוד גיוון. בשבת הקרובה, 14.12, ייהנו המשפחות ברמות מחווית הכרות מיוחדת עם השכונה; והמשפחות בקרית מנחם מפעילות שירה מגבשת. הפרטים המלאים בפנים

פורסם בתאריך: 12.12.19 14:33

מתכונת החורף המיוחדת של הפעילויות העירוניות למשפחות הירושלמית נמשכת ומקבל גוון חדש. בשבת הקרובה ניתן יהיה ליהנות, לראשונה, מפעילות בשם 'שרים שבת' במינהל קהילתי גנים בקרית מנחם (רחוב דהומיי 7).

מדובר על פעילות מוזיקלית חוויתית למשפחות הצעירות שמתגוררות בקרית מנחם ובכלל בעיר. שעות הפעילות, יש להדגיש, נשארות כשהיו – בין 10:30 ל-12:30, כאשר הבוקר במינהל גנים ייפתח עם הצגה לכל המשפחה. בשעה 11:15 תחל הפעילות הווקלית, כשבנוסף יהיה במינהל מתחם משחקים לכל המשפחה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תושבי שכונת רמות יוכלו ליהנות מהפעילות שהתקיימה בהצלחה בשבועות האחרונים בשכונות אחרות בעיר – שבת ניווט – חווית הכרות מיוחדת עם השכונה.

בשעה 11:00-10:30 תהיה היציאה של המשפחות לניווט מרחבת מינהל רמות (רחוב רקנאטי 6), שבה ניתן יהיה ליהנות גם מתחנות הפעלה, שחקני רחוב ועוד. בשעה 12:15 תתקיים במינהל עצמו ההצגה 'מגלה העולמות'.

לדברי שלמה לוי מרשות הצעירים בעירייה, "שבת ניווט הוא אחד מהקונספטים המיוחדים שהוכנו למשפחות בירושלים לקראת החורף. מדובר על משחק ניווט שכונתי לכל המשפחה שעוזר להתחבר ולהכיר טוב יותר את השכונה שחיים בה, תוך בילוי זמות איכותי משפחתי מהנה. בדיוק כמו ששבת ירושלמית אמורה להיות. בחודשים הקרובים נפתיע בעוד שורת אירועים מעניינים וחדישים למשפחות. שווה לעקוב".



את האירועים, כפי שכבר פורסם, יזם ראש העיר משה ליאון והעירייה צפויה לתקצב אותם ביותר ממיליון שקלים בשנת 2020. בכיכר ספרא מתגאים כי "עיריית ירושלים היא העירייה הראשונה בארץ אשר תקצבה והפעילה בשבתות מערך פעילות למשפחות צעירות. מדובר במהפכה של ממש. בכל הפעילויות בשכונות ראינו דתיים וחילונים. הדרך עוד ארוכה אבל זו בהחלט התחלה מבורכת ומרשימה".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר