שבועות בגבעה הצרפתית (צילום: החברה למתנסים הארצית)
שבועות בגבעה הצרפתית (צילום: החברה למתנסים הארצית)

ראשון בגבעה הצרפתית: חגיגת שבועות בסגנון קיבוצי

אירוע שבועות בסגנון קיבוצי ייערך בגבעה הצרפתית ביום ראשון. הכניסה, כיאה לקיבוץ, חופשית

פורסם בתאריך: 26.5.17 00:33

מינהל קהילתי הגבעה הצרפתית וסביבתה מזמין את תושבי השכונה בפרט ותושבי העיר בכלל לאירוע שבועות מהנה וייחודי בסימן חיי הקיבוץ. האירוע יתקיים ביום ראשון, 28.5, ותוכלו להגיע ולבלות בו עם בני משפחתכם, בפעילות שלא רואים כל יום ברחובותיה של העיר.
האירוע יחל בשעה 16:00 ובמהלכו יוכלו הילדים לטפס אל עגלת טרקטור, שיסיע אותם ממקום למקום; ייהנו ממשחקי מים ומהכנת זרי פרחים ואתם, ההורים, תוכלו ליהנות משוק איכרים שיביא ממיטב הסחורות ישירות אליכם.

נראה שהאירוע הצנוע אך המכובד, שפועל מטעם החברה הארצית למתנ"סים, מספק צורך כפרי באזור עירוני פורה. העובדה שהאירוע מגיע עד חצר הבית שלכם ומביא אליה אלמנטים שאותם נוהגים לציין בחגים השונים בני קיבוצים ומושבים ברחבי הארץ, מעיד על הנכונות לפתוח את החג לכלל האוכלוסיות ולא להתמקד רק בצביונו הדתי, חרף מה שייתכן שנראה בחדשות. זוהי למעשה התחדשות בגיוון של האוכלוסייה בשכונה הוותיקה.

לדברי נעמה כץ, מנכ"לית המנהל הקהילתי, האירוע אינו רק אירוע חווייתי לשם הנאה, אלא פעילות בעלת משמעות חברתית: "קידום תחושת זיקה ושותפות חברתית הוא יעד חשוב שאליו אנו שואפים במסגרת פעילותנו", כך כץ, "אנו שמחים לחגוג עם התושבים, בצוותא, אירוע שהפך למסורת, במטרה ליצור חוויות בעלות ערך שמאפשרות בניין קהילה".

האירוע יתקיים כאמור ביום ראשון, 28.5, החל בשעה 16:00. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר