תו בר (צילום: תו בר)
תו בר (צילום: תו בר)

בר הופעות חדש בירושלים: 'התו באר'

בערב הפתיחה של הבאר, בחמישי בערב, יעלה על הבמה בחנות 'התו השמיני' עמיר לב. בהמשך, ומדי שבוע, תוכלו ליהנות במקום משלל הופעות והרצאות בנושא מוזיקה

פורסם בתאריך: 30.5.17 18:58

בשורה תרבותית מגיעה לירושלים, בדמות מוסד נוסף שפותח את דלתותיו להופעות ולהרצאות ייחודיות: 'התו בָּאר', שפועל מתוך חנות הדיסקים ולייבל ההקלטות הידוע 'התו השמיני', מתכבד לארח שורה ארוכה של מוזיקאים מוכרים וכן סדנאות בנושא מוזיקה, והכול במחיר שווה לכל נפש.

 

בערב הפתיחה של הבאר, ביום חמישי הקרוב (1.6) יתקיים מופע של עמיר לב, שיארח את המשורר רועי חסן במופע פתיחה אינטימי ומרתק. עלות המופע 50 שקל והמחיר הנגיש הוא ממש חלק מהאידיאולוגיה החברתית של מנהלי המקום. בשיחה עם "כל העיר" מספר מיכאל אבשלום, שאחראי על כל האופרציה, כי היוזמה נובעת לא רק מצורך אלא מרצון טוב להעצים את חיי התרבות של בעיר. "אנחנו רוצים באמת לקדם תרבות בירושלים ולהשאיר כישרונות צעירים בעיר", מספר אבשלום. "נוסף על כך, אנחנו רוצים להנגיש לקהל הירושלמי מופעים ברמה מאוד גבוהה ובמחירים מאוד נמוכים".

לא רק שוחרי המוזיקה יוכלו ליהנות מהיוזמה הייחודית, אלא גם אומנים צעירים ממוסדות התרבות הרבים בעיר. בכל יום שישי, כפי שמציין אבשלום, המקום יהיה פתוח לקהל ואומנים יוכלו להציג את יצירותיהם ללא עלות, בעוד המבקרים במקום יוכלו ליהנות ממטבח ומבאר קוקטיילים, במה שצפוי להפוך בכל שישי בצהריים לבילוי שאין לו תחליף, לקראת השבת. חשוב לציין כי על הדוכנים לא ידרשו אנשי המקום תשלום, אלא רק הרשמה מראש, וזאת כדי שהאומנים יוכלו לצאת נשכרים – בשונה מדוכני מכירות אחרים שמתקיימים בעיר.

נוסף על עמיר לב ורועי חסן, יופיעו במקום בתקופה הקרובה גם אסף אמדורסקי במופע סולו אקוסטי, שם טוב לוי, 'שלוש' – הרכב ג'אז שמצליח במקומות רבים בעולם ועוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר