פסטיבל ישראל (צילומים: יחצ פסטיבל ישראל)
פסטיבל ישראל (צילומים: יחצ פסטיבל ישראל)

פסטיבל ישראל, השבוע: קרקס בכיכר ציון והצגת בכורה בתיאטרון

הפסטיבל, שנפתח הערב, חמישי, עם המופע ‘הילולת גרוב’, מציע עוד שלל אירועים במהלך השבוע הקרוב

פורסם בתאריך: 1.6.17 19:01

פסטיבל ישראל נפתח הערב (חמישי) בהילולת הגרוב הגדולה, שבה השתתפו מיטב המוזיקאים בישראל, כמו כנסיית השכל, טיפקס ועוד.

כשמסביב עוד אפשר לחוש באווירה המחשמלת שהיתה באירוע, חשוב להזכיר שזו היתה רק יריית הפתיחה של הפסטיבל, שצפוי להימשך עד ה-18.8 עם עשרות אירועים במגוון תחומי האמנות.

 

אז מה צופן בחובו השבוע המלא הראשון של הפסטיבל? ביום שישי, 2.6, תוכלו לצפות במופע ‘נערות מופרעות מצילות את העולם’, שבמסגרתו יעלו על הבמה 20 רקדניות יפניות שישלהבו את הקהל במופע פופ ססגוני. על המופע מנצחת הבימאית והכוריאוגרפית טוקו ניקאידו היפנית. אם אתם מתכוונים לצפות במופע התכוננו להירטב, אך אל דאגה: מארגני הפסטיבל מבקשים לציין כי הקהל שיגיע יצויד בכניסה במעילי גשם. (ו’, 2.6, 12:00, 16:00, שבת, 3.6, 21:00, 23:30. תיאטרון ירושלים. 120 שקל).

ההצגה ‘איוב’ של תיאטרון האינקובטור תעלה ביום ראשון (4.6) למופע בכורה במסגרת הפסטיבל. ההצגה תעלה בתיאטרון ירושלים ויככבו בה ששון גבאי, אריק עשת ועוד, והיא מביאה בפני הצופה התבוננות מוזיקלית חדשה בסיפורו הידוע של איוב התנכ”י. ההצגה מעניקה מקום מרכזי יותר לאשת איוב (קרן הדר), לעומת זה הניתן לה בסיפור המקראי, ומציגה לעיני הצופה פן נוסף של העלילה הטרגית המוכרת. (א’, 4.6, 21:00. תיאטרון ירושלים. 120-50 שקל).

בכיכר ציון יתקיים מופע תחת כיפת השמיים של ‘קרקס לה פוטיקה’ שמגיע מצ’כיה. במהלכו יוכלו המבקרים לצפות בתיאטרון בובות, במוזיקה חיה, בתיאטרון ובמחול. האירוע יתקיים במשך יומיים רצופים ויהפוך את מרכז העיר לצבעוני ומרהיב בשילוב מנצח של הומור, אקרובטיקה ואבסורד. (ג’-ד’, 8.6-7.6, 17:00. כיכר ציון. כניסה חופשית).

זוהי, כמעט מיותר לציין, רק טעימה מהשבוע השני של הפסטיבל, שטומן בחובו שלל אירועים ברחבי העיר, כך שמומלץ להיכנס לאתר הפסטיבל ולמצוא את האירועים המעניינים אתכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר