צלחת פורצלן, מתוך התערוכה של אברהם אופק בבית האמנים
צלחת פורצלן, מתוך התערוכה של אברהם אופק בבית האמנים

בית האמנים: תערוכות הסתיו יצאו השבוע לדרך

ארבע תערוכות חדשות יוצגו החל ממחר, שבת, ועד לאמצע נובמבר ובהן מספר עבודות מעניינות ואף מהפכניות

פורסם בתאריך: 18.9.17 20:16

הימים החמים של הקיץ עדיין כאן למרות שלוח השנה כבר מראה אמצע חודש ספטמבר, ימים שאמורים לסמל את הסתיו. אז אמנם עדיין חם וקייצי, אבל בבית האמנים שבמרכז העיר כבר נערכים לחילופי העונות עם פתיחת תערוכות הסתיו לשנת 2017, שבה מספר עבודות מעניינות ואף מהפכניות המציגות את יצירותיהם של שלל אמנים הידועים בכישרונם הרב ובאמירותיהם החזקות.

בתערוכות, שייפתחו מחר (שבת, 16.9) בשעה 12:00 וינעלו בעוד כחודשיים (11.11), תוכלו למצוא צילומים וציורים שונים, כמו גם מיצגים ועבודות זכוכית.


יעקב ישראל 'גלויות מישראל' פרויקט מבוסס אינסטגרם

יעקב ישראל 'גלויות מישראל' פרויקט מבוסס אינסטגרם


כך למשל, במסגרת התערוכה "חברים חדשים 2017" יציגו יעקב ישראל, מיטל קובו, יונתן רון צילומים, מדיה וציורים. אחת היצירות בתערוכה, שאוצרת נגה דוידסון, נקראת 'גלויות מישראל', שהיא למעשה סדרת צילומים של האמן יעקב ישראל. מה שהתחיל כפרויקט אינסטגרם, הפך עם הזמן ליצירת אמנות המוצגות לקהל הרחב ומביאה את ישראל כפי שהיא משתקפת בעיניו של תייר. גם יונתן רון התבסס על צילומים מתוך הרשתות החברתיות ועל דימויים מהאינטרנט. במסגרת התערוכה יתקיים גם מפגש עם היוצרים ביום שלישי הבא, 26.9, בשעה 18:00.


מיטל קובו, חלה, וידאו סטיל

מיטל קובו, חלה, וידאו סטיל


לחובבי יצירות הזכוכית ישנה תערוכה ייחודית ומעניינת "כלים שלובים: הצלחות והזכוכיות של אברהם אופק", שאוצר רון ברטוש. בתערוכה יוצגו כלי זכוכית עם מאפיינים עממיים ועיטורים מרהיבים שיצר אופק, שהלך לעולמו בשנת 1990.

תערוכות סתיו בבית האמנים. פתיחה: שבת, 16.9, 12:00. פתוח: ו' 13:00-11:00, שבת 14:00-11:00, ב', ד', ה' 18:00-10:00, ג' 20:00-14:00. הכניסה חופשית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר