דניאל שרייבר (צילום: יח"צ)
דניאל שרייבר (צילום: יח"צ)

כיצד משבשים תעשייה שלמה – ואיך מגייסים לכך כסף?

בדרך לפצח את תחום הביטוח השמרני נדרשו יזמי למונייד להמציא מודלים עסקיים חדשים ולשכנע את המשקיעים שזה יעבוד. במסגרת מפגש שיערוך מדור טקניישן בירושלים הם יספרו על הדרך שעברו עד כה ועל הלקחים שהפיקו

פורסם בתאריך: 18.2.18 21:31

שוק הביטוח הענק והשמרני הוא אחד התחומים האחרונים להשתנות ולהיות מושפע מחדשנות דיגיטלית משבשת (disruptive), כמו זו שחוו ענפים כגון ענף הבנקאות או הרכב. חדשנות זו מכונה Insurtech, והיא כבר מטרידה את חברות הביטוח הענקיות בעולם שמחפשות דרכים להשתלב במגמה.

למונייד, הסטארט-אפ שפיתח תפיסה דיגיטלית חדשה לתחום הביטוח, הוא אחד המייצגים המוצלחים של תופעת השיבוש הזו. הוא פועל במספר רב של ערים בארה"ב וכבר הספיק לנער את הענף עם מודל עסקי חדש, ממשק מעודכן ומותג מרענן. לאחרונה הוא גייס 120 מיליון דולר מסופטבנק כחלק מתוכניות התפתחות החברה וכניסתה לשווקים ולפיתוח מוצרים נוספים.

 

כעת מזמינים אתכם מדור TechNation של TheMarker, ארגון Start-Up Nation Central ומאיץ היזמות MassChallenge לשמוע על התחום הצומח ולפגוש את דניאל שרייבר, מייסד ומנכ"ל חברת למונייד, ומייקל אייזנברג, שותף מייסד בקרן אלף ואחד המשקיעים הראשונים בחברה, לשיחה על יזמות, גיוס משקיעים והתמודדות עם אתגרים וקבלת החלטות בתחילת הדרך. את המפגש ינחה כתב TheMarker, אלירן רובין.

מייקל אייזנברג (צילום: עופר וקנין)

מייקל אייזנברג (צילום: עופר וקנין)

להרשמה והשתתפות לאירוע היכנסו לדף ההרשמה

לעוד מפגשים עם יזמים ומשקיעים – הצטרפו לאקוסיסטם – קבוצת הפייסבוק של מדור טקניישן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר