אירוע לרגל יום ירושלים בבית בארנונה (צילום: דן שושני- יח"צ)
(צילום: דן שושני - יח"צ)

הבית בארנונה הצדיע לתושבי העיר הוותיקים באירוע נוסטלגי

לרגל יום ירושלים ה-51: בראשון נערך בבית בארנונה אירוע הוקרה חגיגי לירושלמים ולירושלמיות הוותיקים

פורסם בתאריך: 14.5.18 18:48

הבית בארנונה ירושלים , מרשת מגדלי הים התיכון הצדיע לתושבי ירושלים הוותיקים, בני הגיל השלישי, באירוע הוקרה חגיגי ונוסטלגי לרגל יום ירושלים, באירוע שנערך אתמול בערב, ראשון. אירוע ההצדעה לבני הגיל השלישי הירושלמיים, כלל מסע בזמן לירושלים של פעם עם סיפורים נוסטלגיים מרתקים על הילדות בירושלים, דמויות מיתולוגיות בעיר, אנקדוטות לאורך התקופות השונות, תמונות נוסטלגיות של שכונות ומקומות בירושלים, שירים על ירושלים של התקופה ההיא ועוד.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

בנוסף, לרגל האירוע ,הקליטו דיירי הבית בארנונה ירושלים קולאז' של סיפורי וידאו אישיים על ירושלים ומהי ירושלים עבורם והם הוקרנו בזה אחר זה במהלך האירוע. כמו כן, הכיבוד באירוע ההצדעה לבני הגיל השלישי בירושלים היה על טהרת המאכלים הירושלמיים האותנטיים של העדות השונות בבירה מאז ועד היום.

אירוע לרגל יום ירושלים בבית בארנונה (צילום: דן שושני- יח"צ)

(צילום: דן שושני- יח"צ)

 


המופע האומנותי המרכזי של האירוע היה המופע 'ירושלים שלי" בכיכובו של הזמר והשחקן מתי סרי עם סיפורים ושירים על ירושלים, עיר הולדתו.

יצוין כי למעלה מ-80 אחוז מדיירי הבית בארנונה ירושלים הינם ירושלמיים שורשיים שנולדו וגדלו בעיר, ואף אחוז גבוה מהם הינו דור רביעי וחמישי בירושלים.

יואב ויס, מנכ"ל הבית בארנונה ירושלים: "הבית בארנונה ירושלים שמח להמשיך במסורת המבורכת של אירועים חגיגיים לכבוד יום ירושלים והשנה בחרנו להקדיש את האירוע המרכזי של יום ירושלים לירושלמים הוותיקים, בני הגיל השלישי. אנו רואים באירוע מיוחד זה הזדמנות מצוינת להוקיר ולהכיר תודה לתושבי ירושלים השורשיים ,המהווים חלק בלתי נפרד מהפסיפס האנושי המדהים והמיוחד של ירושלים כבר עשרות בשנים".

אירוע לרגל יום ירושלים בבית בארנונה (צילום: דן שושני- יח"צ)

(צילום: דן שושני- יח"צ)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר