מתוך ההצגה "אוכלים", תיאטרון החאן (צילום: גדי דגון)
(צילום: גדי דגון)

ליין הסטודנטים "חמישי בעשר": הקומדיה השחורה "אוכלים"

ביום חמישי הקרוב, 24.5, במסגרת ליין הסטודנטים "חמישי בעשר", תוצג הסאטירה התנ"כית רבת העוצמה - "אוכלים" בתיאטרון החאן. המחיר: 10 שקלים בלבד

פורסם בתאריך: 21.5.18 20:00

ליין הסטודנטים הירושלמי "חמישי בעשר" בשיאו. ביום חמישי הקרוב, במסגרת המיזם המיוחד לסטודנטים ולסטודנטיות ירושלמים – שמציע אירועי תרבות בעשרה שקלים, תעלה ההצגה – הקומדיה השחורה "אוכלים – הרצחת וגם ירשת". מדובר בסאטירה תנ"כית רבת עוצמה, המוצגת בתיאטרון החאן. הכניסה: 10 שקלים בלבד.


 

  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

 

ההצגה עוסקת בגיבורים התנ"כיים – המלך אחאב, אשתו איזבל ונבות היזרעאלי, שאת כרמו חומד המלך. מבקרי התרבות בארץ לא נשארו אדישים והחמיאו בביקורות. מאות ראו את ההצגה עד כה. ההפקה, בבימויו של מיקי גורביץ, עלתה לראשונה ב-2011, עם תפאורה שכללה בין השאר את מגדלי הולילנד, כסמל לשחיתות שלטונית. ההצגה זכתה בפרס התיאטרון הישראלי בקטגוריית הקומדיה בשנת 2012.


מתוך ההצגה "אוכלים", תיאטרון החאן (צילום: גדי דגון)

מתוך ההצגה "אוכלים", תיאטרון החאן (צילום: גדי דגון)


בין השחקנים: אריאל וולף, שמשחק את איש הביטחון; נילי רוגל, שמשחקת את איזבל; יהויכין פרידלנדר, שמשחק את אחאב מלך ישראל; אריה צ'רנר, שמשחק את היועץ המשפטי אליקים; לירון ברנס, שמשחק את יועץ המלך שמעי; ויוסי עיני, שמשחק את נבות היזרעאלי.

ליין הסטודנטים 'חמישי בעשר' הוא ליין תרבותי לסטודנטים בלבד של רשות הצעירים בעיריית ירושלים, בשיתוף עם הרשות לפיתוח ירושלים והקרן לירושלים, שהופכים את החוויה הסטודנטיאלית בירושלים למיוחדת.

הליין החל בתחילת החודש ויסתיים ביום חמישי הבא, 31.5 – באירוע בתיאטרון פסיק. שם תעלה ההצגה "הרופא בעל כורחו – מה שנכון ל-1666 נכון גם היום!". הצגה חברתית קורעת מצחוק על מצב הרפואה, הרופאים והחולים המבוססת על יצירתו של מולייר.

במסגרת הליין – מופעים, הצגות, הופעות, מסיבות ועוד הפתוחים לסטודנטים בלבד והמתקיימים במגוון מוסדות התרבות בעיר. את כל האירועים במסגרת ליין הסטודנטים החדש ניתן למצוא באתר MAYDALE.ORG.IL.

 

מתוך ההצגה "אוכלים", תיאטרון החאן (צילום: גדי דגון)

(צילום: גדי דגון)


חמסה, חמסה: תערוכה ייחודית במוזיאון האסלאם

פסטיבל הסיורים הבינלאומי: הליכות ג'ין


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר