פעילות יוגה בירושלים (צילומים: אפרת אטון)
פעילות יוגה בירושלים (צילומים: אפרת אטון)

חמישי בגיא בן הינום: הפנינג יוגה

לרגל יום היוגה הבינלאומי, שיצוין ביום חמישי הקרוב, ירכיבו 701 מזרני יוגה יצירת אמנות ענקית של ירושלים למרגלות העיר העתיקה

פורסם בתאריך: 17.6.18 12:57

ישיבת לוטוס, ברכת השמש או תנוחת הקוברה, את מה תעדיפו לתרגל על רקע חומות העיר העתיקה של ירושלים? התשובה פשוטה – אתם יכולים לתרגל את כולם.

ביום חמישי הקרוב, 21.6, יתקיים הפנינג יוגה מיוחד בגיא בן הינום למרגלות העיר העתיקה, וזאת לציון יום היוגה הבינלאומי. במסגרת זו, המשתתפים יתרגלו יוגה על גבי 701 מזרנים אשר ירכיבו כפאזל את יצירת האמנות "החלום הגדול- ירושלים 2048". האירוע הינו שיתוף פעולה של משרד ירושלים ומורשת, העירייה והרשות לפיתוח ירושלים, ובשיתוף קרן שוסטרמן. כמו כן, קת'אי פסיפיק, אחת מחברות התעופה המובילות בעולם אשר פתחה בשנה שעברה קו טיסות ישיר בין ישראל להונג קונג, התנדבה להטיס את מזרני היוגה עבור האירוע.



פעילות יוגה בירושלים (צילום: אפרת אטון)

פעילות יוגה בירושלים (צילום: אפרת אטון)


אייל חיימובסקי, מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים: "כחלק מפיתוח והנגשת אגן העיר העתיקה, מקדמת הרשות לפיתוח ירושלים גם את פארק גיא בן הינום המוריק, ולצד עבודות התשתית מקיימת פעילויות תרבות ופנאי לרווחת הציבור הירושלמי, בשילוב כוחות ותמיכת משרד ירושלים ומורשת והעירייה. אירוע היוגה הבינלאומי מהווה נקודת שיא לפעילות היוגה המוצלחת המתקיימת מידי שישי בגיא בן הינום וכבר הפכה עבור תושבות ותושבי העיר למסורת של סופשבוע ירושלמי".

אריאלה רג'ואן, סמנכ"לית וראשת מנהל תרבות חברה וספורט בעירייה מוסיפה: "המיזם האמנותי הייחודי שיוצב השנה בגיא בן הינום בירושלים מבטא בכישרון רב את מאות החלומות של אנשים החולמים למען עתיד העיר ירושלים בירת ישראל. מי ייתן והחלומות של כולנו יתגשמו ושנראה את העיר שלנו ממשיכה לצמוח ולשגשג".

שרונה קרני כהן, מייסדת פרויקט dreame.me מספרת: "שאלנו את הציבור- מה אתה מדמיין כשאתה מסתכל מחוץ לחלון שלך בעוד 30 שנה? את מאות התשובות הפך עמית טריינין, אמן מקומי ופרופסור בבצלאל ומנשר לכדי יצירת אמנות אחת העוסקת בעתידה של ירושלים. את היצירה הוא חתך לאלפי חתיכות, שמוספרו והודפסו על גבי מחצלות יוגה. החלום הגדול עוסק למעשה בהפיכת הרעיונות שלנו לתזכורת חזותית ומדהימה של מה שאנחנו רוצים להשיג ברמה האישית והקולקטיבית. דרך היוגה אנו מוצאים איזון. האיזון בין החלום לבין ההוויה. בסיום האירוע, כל משתתף ייקח איתו הביתה חתיכה מהחלום הגדול".

פעילות יוגה בירושלים (צילום: אפרת אטון)

פעילות יוגה בירושלים (צילום: אפרת אטון)

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר