פסטיבל הבירה בירושלים (צילום: עידו ניתאי)
פסטיבל הבירה בירושלים (צילום: עידו ניתאי)

לסיום הקיץ: יומיים של פסטיבל הבירה בירושלים

120 טעמי בירה מהארץ והעולם, בר קוקטיילים על בסיס בירה, מספר שיא של בירות IPA, הופעות חיות של הג'ירפות, מרסדס בנד, נצ'י נצ' מארח את סימה נון, Full Trunk, The paz band ו- DJ's שינגנו אל תוך הלילה. פסטיבל הבירה בירושלים, 29-30 באוגוסט בגן העצמאות      

פורסם בתאריך: 28.8.18 16:02

הירושלמים מחכים כל הקיץ לחגיגת תרבות הבירה בפסטיבל הבירה ירושלים. פסטיבל הבירה הגדול והמגוון בישראל, יציין השנה את שנתו ה-14, עם 120 טעמים שונים של בירות מהארץ והעולם, לצד הופעות חיות וDJ's מקומיים, ביומיים של חגיגות בגן העצמאות, ימים רביעי וחמישי 29-30 באוגוסט.

ביום רביעי, 29 באוגוסט, יעלו על הבמה שתי אגדות רוק מובילות בישראל; מרסדס בנד וג'ירפות. עוד קודם לכן הדיג'יי האגדי אורי לוי (Mantra), ממייסדי הסצנה האלקטרונית הירושלמית, יפתח את הערב ואחריו תעלה הלהקה Full Trunk. הדיג'יי בן דויד, רזידנט הפסטיבל, גם השנה יגיע במיוחד מניו יורק וינצח על האווירה בערב הראשון, שבסיומו יארח את הדיג'יי העולה המבטיח רמוטו (Ramuto).

ביום חמישי, 30 באוגוסט, יעלה על הבמה המרכזית נצ'י נצ' שיארח את תגלית האינדי-ראפ סימה נון. את ההופעה יחממו The paz band ולסיום הדיג'יי בר לוי (TERRA) יחתום את הפסטיבל במסיבה אלקטרונית סוערת.

 

פסטיבל הבירה בירושלים (צילום: עידו ניתאי)

פסטיבל הבירה בירושלים (צילום: עידו ניתאי)

מבקרי הפסטיבל יוכלו למצוא בו, בין מגוון טעמי הבירות הקלאסיים, גם מספר לא קטן של בירות מיוחדות:

  • המלביה יתארחו בפעם הראשונה בפסטיבל ויחשפו בירה המבוססת על מי ורדים המופקים בתהליך ידני, חף מחומרים משמרים ובעל ארומה משכרת
  • פרוטרי יציגו את Love Ale, בירת האהבה מבית מבשלת הדובים הישראלית שהושקה לאחרונה במהדורה מוגבלת כהזדהות עם מאבק הקהילה הלהט״בית
  • מבשלת שפירא תמזוג מחביות במהדורה מוגבלת פורטר שוקולד, שבושלה עם פולי שוקולד משובחים ויושנה בחביות עץ אקס בורבון במשך חצי שנה
  • מבשלת תוג הדרומית תציע לבאי הפסטיבל בירמסאלה – בירת חיטה בלגית קרמית ועשירה, המתובלת בתערובת צאי מסאלה

לראשונה יתארח בפסטיבל בנג'יואן – ואן נייד שמלהטט קוקטיילים מיוחדים המבוססים על בירה. באי הפסטיבל יוכלו לטעום שני סוגי קוקטיילים באירוע:

  • Zanzibeer שהוא קוקטייל טרופי על בסיס בירת לאגר בהירה, בתוספת רום, משוקשק עם מיץ אננס טבעי, קוקוס ומחית פסיפלורה
  • Cherry on, קוקטייל על בסיס בירה דובדבנים בתוספת רום מתובל המשוקשק עם חמוציות מי סוכר ונגיעת קסיס

 

ג'ירפות (צילום: רונה ללנה)

ג'ירפות (צילום: רונה ללנה)

לצד הבירות יהיה במתחם גם דוכני מזון, מתחם אקססוריז ובגדים ועוד. עבור מי שירצה להמשיך את הערב גם בתום הפסטיבל, יתקיים 'מיני-פסט' אל תוך הלילה – הנחות ומבצעים מיוחדים יינתנו לבאי הפסטיבל במבחר מסעדות וברים ברחבי בעיר, כך שהחגיגה תימשך אל תוך הלילה.

 אלי גלעדי, בעלים וממפיקי הפסטיבל מסר "השנה יוצגו בפסטיבל מספר שיא של בירות IPA ומגוון רב של טעמי בירות ייחודיים, שחלקם מושקים לראשונה אצלנו בפסטיבל. המבשלות הישראליות מצאו כי ה-IPA מתאימה לקהל והחך הישראלי ומדי שנה מבושלות בישראל עוד ועוד IPA שהפכו כבר חלק מנוף הבירות הישראלי. אני שמח לומר כי אירוע הבירה הגדול ביותר בישראל מתקיים בעיר הבירה של ישראל ונותן במה כבר 14 שנה לבירות איכותיות מהארץ ומהעולם, בליווי פסקול ישראלי של הופעות חיות מעולות ונגני מוסיקה אלקטרונית ירושלמים בעלי שם עולמי".

 

עיר הבירה – פסטיבל הבירה בירושלים 2018, 29-30 באוגוסט החל משעה 18:00, גן העצמאות ירושלים.

הכניסה מגיל 18 בלבד.

מחיר כניסה: 40 ₪ במכירה מוקדמת, 70 ₪ ביום האירוע

 להזמנת כרטיסים ומידע נוסף: https://www.jerusalembeer.com/  

או בעמוד הפייסבוק: פסטיבל הבירה בירושלים – Jerusalem Beer Festival

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר