מופע זיקוקים בחגיגות הסילבסטר בשנה שעברה, רחובות מוארים בעיר העתיקה (צילומים: יח"צ)
מופע זיקוקים בחגיגות הסילבסטר בשנה שעברה, רחובות מוארים בעיר העתיקה (צילומים: יח"צ)

שני ברחבי העיר: חוגגים את בואה של השנה החדשה

בשער החדש בעיר העתיקה תוכלו ליהנות מספירה לאחור על מסכי ענק ומופע זיקוקים. פרט לכך, יתקיימו מגוון מסיבות בפאבים במרכז העיר ומסיבת היפ-הופ במוזיאון מגדל דוד

פורסם בתאריך: 27.12.18 11:52

בערב יום שני הקרוב, 31.12, יתקיימו ברחבי העיר מספר מסיבות ואירועים לציון פתיחת השנה האזרחית החדשה. ואם אתם רוצים לחגוג כמו בחו"ל עם ספירה לאחור שמוקרנת על מסכי ענק – אתם מוזמנים להגיע לשער החדש בעיר העתיקה, שם יקבלו את השנה החדשה עם ספירה לאחור עם מסכי לד, מוזיקה מקפיצה ומופע זיקוקים.



החגיגות מתקיימות ביוזמת לייטס אפ בע״מ ועמותת 'בוזור אלחיאת לאפדאל' בשיתוף סוחרי מזרח ירושלים. בנוסף לכך, קושטו הרחובות בתאורת חג ומתקני אור מיוחדים בשער החדש, חצר בית הספר פריר, רחוב סנט פרנסיס, רחוב הפטריארכיה הלטינית, רחוב הפטריארכיה האורתודוכסית, רחוב הסיידה, רחוב אל רוסול, רחוב אספניול, רחוב אל חנאקה, מתחם המוריסטן ודרך שכם עד גן הקבר.

במוזיאון מגדל דוד יחגגו את הסילבסטר בלילה לבן של היפ-הופ ותקלוטים, בהפקה משותפת של המוזיאון ושל חבורת 'כביש אחד'. המסיבה תחל בשעה 22:00 ותכלול הופעה של עדן דרסו עם די ג׳יי מש ועטר מיינר, לאחר מכן יעלו על העמדה חמישה תקליטנים שונים ברצף. כרטיס למסיבה עולה 70 שקלים במכירה מוקדמת ו-80 שקלים בקופה.

די ג'יי מש (מישר כהן), שיפתח את הערב, הוא אחד מעמודי התווך של סצנת ההיפ-הופ הישראלית, והוא עבד עם האמנים המובילים בתחום. כיום הוא מהווה חלק בלתי ניפרד מההרכב כהן @ מושון; עדן דרסו שתופיע עמו היא חיילת בת 20, שהחלה לכתוב מוזיקה בגיל 14, בעיקר אר אנד בי, בהשראת המוזיקה שהושמעה בביתה. בגיל 16 החלה לכתוב והתאהבה לגמרי בהיפ-הופ; עטר מיינר הוא הסינגר סונג רייטר של עולם ההיפ-הופ, שנמצא מאחורי הקלעים ובקדמת הבמה גם יחד.

מופע זיקוקים בחגיגות הסילבסטר בשנה שעברה, רחובות מוארים בעיר העתיקה (צילום: יח"צ)

מופע זיקוקים בחגיגות הסילבסטר בשנה שעברה, רחובות מוארים בעיר העתיקה (צילום: יח"צ)

בצוללת הצהובה יתקיים אינדי נשף, ערב סיום של פרויקט החממה של הצוללת שהתקיים בסיוע הקרן לירושלים. במסגרת הפרויקט נבחרו ארבעה הרכבים לתוכנית עבודה שנתית להוצאת אלבום או אי.פי, כשמחצית מהסכום המושקע הגיע מהצוללת הצהובה. ההרכב הראשון שיופיעו בערב הוא יואל שמש וכוכבי הלכת, המביאים לבמה חגיגה של גרוב פסנתר. שמש מציג גישה עכשווית לפסנתר הישראלי, המשלבת השפעות מקומיות עם מוזיקה שחורה. בקרוב יוציאו את אלבום הבכורה שלהם בהפקתו של איציק פצצתי; אחריהם יופעו סוללה, שעבדו במסגרת הפרויקט על אלבום בהפקת אייל תלמודי. ההרכב יוצר היפ הופ תיאטרלי מז'אנרים שונים ומחבר אותם בשפות שונות. הפרויקט עליו עבדו הוא אלבום בהפקתו של אייל תלמודי ובשיתוף אורחים. שולשה סינגלים צפויים לצאת בחודשים הקרובים; ההרכב השלישי שיופיע בערב הוא דונדו והעכבישים, שעבדו במסגרת הפרויקט על אלבום בהפקת עמיר לב. דונדו הוא הוא דניאל גמליאלי, איש כפיים שיוצר, כותב, מנגן ושר; ההרכב הרביעי והאחרון שיופיע בערב נשמר בסוד בינתיים, כאשר ניתן לומר שמדובר בז'אנר של רונקרול בעברית. לאירוע מצטרפים "גנרטור – מתניעים תרבות בתלפיות". מחיר הכניסה עומד על 30 שקלים.

בבר ווידאו תתקיים מסיבת גייז ענקית, שבה יתקלטו הרזידנטים עידו מאיר ולישר אבנר. המסיבה תתחיל בשעה 22:00 ובתפריט יהיה פופ, דאנס, רמיקסים ועוד. מחיר כניסה: 20 שקלים, שמוחזרים לאחר מכן על הבר בהזמנת שתייה.

מופע זיקוקים בחגיגות הסילבסטר בשנה שעברה, רחובות מוארים בעיר העתיקה (צילום: יח"צ)

בפאב תקליט תתקיים מסיבת רטרו של פופ ודיסקו. מהדיסקו של שנות ה-70, דרך הפופ של שנות ה-80 ועד הדאנס של שנות ה-90. הכניסה חופשית.

באברם הוסטל שבמרכז העיר יתחילו את החגיגה בשעה 21:30 עם מסיבת האוזניות השנתית והמסורתית. מחיר כניסה: 25 שקלים במכירה מוקדמות, ו-40 שקלים בקופות.

בזאפה יתקיים מופע סילבסטר מיוחד של נמרוד הראל, אחד מאמני החושים הבולטים, שהופיע בין השאר בתכניות "בלתי נראה" ו"פסיכו" בערוץ 2; וב"בלתי נתפס" ו"העוקץ" בערוץ 10. במופע הוא ישלב טכניקות השפעה ואשליות פסיכולוגיות כדי לגרום לבלתי יאומן להתרחש על הבמה. המופע יחל בשעה 1:30 ומחיר כרטיס עומד על 124 שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר