מדונה (צילום: משה מילנר, לע"מ)
מדונה (צילום: משה מילנר, לע"מ)

כמו תפילה: מדונה מתכננת לבקר בכותל המערבי בירושלים

אחרי הזיופים אתמול באירוויזיון, ועשר שנים אחרי הביקור האחרון בירושלים - מלכת הפופ מתכננת לבקר בכותל המערבי כשסביבה אבטחה כבדה

פורסם בתאריך: 19.5.19 10:27

אחרי מופע האירוויזיון אמש, מוצ"ש, בתל אביב – מלכת הפופ מדונה מתכננת לבקר היום, ראשון, בכותל המערבי. 10 שנים אחרי הביקור האחרון שלה בכותל, Madonna שוב מתכוונת להגיע לירושלים. הביקור צפוי להיערך תחת אבטחה כבדה.

בשבוע שעבר ביקרה מדונה בקברי צדיקים בצפת. כזכור, באוגוסט 2009, הגיעה מדונה להופעה בתל אביב – במהלך ביקורה בארץ היא הגיעה לכותל המערבי. לפני עשר שנים מדונה הגיעה לבקר בהפתעה – בעוד צלמי הפפארצי חיכו לה במסעדות בתל אביב, פמלייתה ביצעה תרגיל הטעיה, וצוות המופע הצליח להתחמק מהצלמים. מדונה ביקרה במנהרות הכותל וברחבה.


הכותל המערבי (צילום: אורן בן-חקון)

הכותל המערבי (צילום: אורן בן-חקון)


מדונה עלתה להופיע אתמול בלילה על בימת גמר האירוויזיון 2019 בתל אביב – היא ביצעה את להיט הענק שלה מ-1989 – Like a Prayer, שקיבל ביקורות קשות ברשתות על זיופים; ואת השיר החדש שלה Future. בשיר זה, נראו דגל ישראל ודגל פלסטין על גבם של שני רקדנים במופע. באיגוד השידור האירופאי הגיבו על הופעת הרקדנים ואמרו כי "החלק של ההופעה לא היה בחזרות שאושרו על ידי ה-EBU ותאגיד השידור כאן – תחרות האירוויזיון אינה פוליטית ומדונה ידעה זאת".



לפני ההופעה התראיינה מדונה למנחה אסי עזר בגרין רום ואמרה לו: "הסיבה שאני מאמינה בזה היא שבשביל להגיע לפה, לא היה קל. היה לכם חלום והייתם צריכים לעשות הקרבות רבות, להרוויח את הדרך שלכם. בעיני זה הופך אתכם למנצחים".



עוד הוסיפה מדונה בראיון שהוקלט מראש: "המשלחות, כולן מכל העולם, נכון? כל כך הרבה מדינות שהיתה לי פריבילגיה לבקר בהן, והדבר האחד שמביא אותי אליהן ושמביא את כל האנשים לכאן הלילה, זה מוזיקה. הכוח של מוזיקה הוא לאחד אנשים. אם לצטט שיר נהדר, מוזיקה גורמת לאנשים להתאחד", כך לפי השיר שלה Music.

מדונה נחתה בארץ ביום שלישי שעבר, והתייחסה בראיון לרויטרס לקריאה להחרים את ישראל מצד פעילי BDS: "לעולם לא אפסיק לעשות מוזיקה כדי להתיישר עם אג'נדה פוליטית כלשהי", ציינה מדונה, "וגם לא אפסיק לצאת נגד הפרת זכויות אדם, לא משנה היכן בעולם הן מתרחשות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר