רחבת תיאטרון ירושלים, להקת A-WA, גלעד כהנא (צילומים: יח"צ, חד עין, רותם לבל)
רחבת תיאטרון ירושלים, להקת A-WA, גלעד כהנא (צילומים: יח"צ, חד עין, רותם לבל)

פסטיבל ישראל יוצא לדרך

מופע הפתיחה של פסטיבל ישראל ה-58 יתקיים ביום חמישי. במופע, 'פעימה בשנייה', יתארחו ברחבת תיאטרון ירושלים ועל בימת תיאטרון שרובר, שלל אמנים בהפקת מקור מוזיקלית ייחודית

פורסם בתאריך: 25.5.19 19:48

ביום חמישי הקרוב, 30.5, ייפתח פסטיבל ישראל ה-58. הפסטיבל, שינעל ב-15.6, מציע תוכנית אמנותית מקורית ומגוונת, כולל מופעים בינלאומיים נועזים, אותם לא ניתן לראות במסגרות אחרות בישראל, לצד יצירות מקור ישראליות בבכורה. בנוסף יתקיימו במסגרת הפסטיבל מופעים תלויי אתרים, מופעים לכל המשפחה ועוד.



להקת A-WA (צילום: רותם לבל)

להקת A-WA (צילום: רותם לבל)

הפסטיבל יפתח בהפקת מקור מוזיקלית מתמשכת "פעימה בשנייה", שתתקיים ביום חמישי ברחבת תיאטרון ירושלים ועל במת תיאטרון שרובר. המוזיקאי, היוצר וסולן להקת "הג'ירפות" גלעד כהנא יוביל התרחשות בה יופיעו ויארחו זה את זה הרכבים ואמנים שונים: עטר מיינר, דור 3, רסטה חי, Damsel is Depressed, עדן דרסו; ה-DIGITAL MONX – הרכבם החדש של חברי הבלקן ביט בוקס – תמיר מוסקט, אורי קפלן עם הנגנים איתמר ציגלר, רון בונקר ותום דרום – תומר יוסף, Gili Yalo, עדן דרסו, FineBoy, A-WA, פלד, APE BAND ועוד. שעתיים של מפגשים נדירים, בקצב מסחרר, של היוצרים שמביאים את הביט המקומי לקצוות חדשים. המופע ימשיך אל תוך הלילה לאירוע אפטר שיתקיים על במת האולם הגדול ביותר בתיאטרון, עליה יפתחו האמנים מעבדה חיה שתכניס את הקהל אל בטן העשייה המוזיקלית שלהם.

גלעד כהנא (צילום: חד עין)

גלעד כהנא (צילום: חד עין)

האמנים שהופיעו על הבמה ברחבה יפגשו את הקהל בגובה העיניים, על אותה קרקע ובאווירה שונה. המופע יחל בשעה 21:00 ברחבת תיאטרון ירושלים, וב-23:00 באולם שרובר תיאטרון ירושלים. מחיר כרטיס למופע הוא 120 שקלים.


תיאטרון ירושלים (צילום: יח"צ)

תיאטרון ירושלים (צילום: יח"צ)


פסטיבל ישראל מציע לראשונה הסעות מאורגנות מאזור השפלה, מהצפון ומהדרום לפתיחה החגיגית ב-30.5 ולשתי משמרות הלילה ב 6.6 וב-13.6.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר