SMART TOUR (צילום: יובל כהן אהרונוב)
SMART TOUR (צילום: יובל כהן אהרונוב)

סגווי בירושלים והשכרת אופניים: SMART TOUR בשבילכם

חברת SMART TOUR מפעילה אטרקציות מהנות לכל המשפחה במתחם התחנה בירושלים: סיורי סגווי בירושלים, סיורי אופניים בזריחה, סיור טעימות בשוק מחנה יהודה, השכרות אופניים וטרקטורונים לילדים ובהם גם אופני פדלים להרכבת ילד ואופניים לרביעייה המותאמים למשפחות

פורסם בתאריך: 1.8.19 14:23

מתחם התחנה בירושלים הוא אחד האזורים המתויירים ביותר בעיר כשהאטרקציות הבולטות הן כמובן סיורי הסגווי בירושלים והשכרות האופניים של חברת SMART TOUR. הפעילויות מושכות אליה מטיילים מקומיים, תיירים ומשפחות, ילדים, בני נוער, ואפילו קטנטנים מגיל שנתיים.

SMART TOUR (צילום: יובל כהן אהרונוב)

SMART TOUR (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"ירושלים היא ה-מקום. אנחנו מאוד אוהבים את העיר ולכן חשוב לנו לתרום את חלקנו" מספר עמיחי וורטר, "את החברה הקמנו, אסף פוליבודה ואני, לפני כ-10 שנים והיינו החלוצים בכל הקשור לסיורי סגווי. הבאז סביב הסגווי היה בתחילתו ואני זוכר את הסקרנות הגדולה שנרשמה סביב הנושא. אנשים רצו לדעת במה מדובר? מה זה סגווי? איך מגיעים איתו ממקום למקום? והביקוש היה בשיאו.

SMART TOUR (צילום: SMART TOUR)

SMART TOUR (צילום: SMART TOUR)

לאחר תקופה נבחרנו להפעיל את מרכז המבקרים וההשכרות של מתחם התחנה והיה לנו חשוב לשדרג את האטרקציות ולגוון את פעילויות החברה. כיוון ששנינו באנו מעולם התיירות והעסקים אנחנו לא נחים. מעבר לסיורי סגווי ניתן כיום לשכור אופניים למבוגרים ואופני פדלים לילדים ולצאת לסיור בפארק המסילה, לגרום לקטנטנים בני ה-3 וה-4 הנאה מרובה עם טרקטורונים חשמליים, מיני קופר לבני שנתיים, קורקינטים ועוד.

SMART TOUR (צילום: יובל כהן אהרונוב)

SMART TOUR (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"מדי יום יוצאים 2 סיורי סגוויי לכיוון העיר העתיקה העוברים דרך רוב האתרים המרכזיים: השער החדש, הרובע הנוצרי הרובע המוסלמי ועוד. הסיור השני שלנו הוא לטיילת ארמון הנציב העובר דרך תצפיות מרהיבות, נוף עוצר נשימה של ירושלים וטבע עירוני. מתחם התחנה בשבתות הוא מקום כיפי שאנשים באים לבלות, להירגע ולנפוש, לכמה שעות. יוצאים יחד הילדים וההורים לבילוי משפחתי, ללא מסכים, ללא טלפונים, נטו יחד. משפחות שוכרות אופניים ויוצאות לסיור באזור, ההורים שוכרים לעצמם אופניים ולקטנטנים טרקטורונים חשמליים או אופני פדלים וכולם נהנים", הוא מוסיף, "שני הכלים האהובים במיוחד הם אופני פדלים שאנו קוראים לו הצ'יטה שבהם ניתן להרכיב ילד קטן ואפני פדלים המתאימות לרביעייה שאיתם אפשר לצאת לסיבוב על פארק המסילה עם כל המשפחה".

SMART TOUR (צילום: יובל כהן אהרונוב)

SMART TOUR (צילום: יובל כהן אהרונוב)

חברת SMART TOUR אינה מסתפקת רק בסיורי סגווי והשכרות אופניים וטרקטורונים. החברה מוציאה סיורים על אופניים היוצאים ממתחם התחנה בהם משולבים תצפיות בטיילת ארמון הנציב וביקור בעיר העתיקה, סיור נוסף הוא הסיור המהפנט בזריחה, בסביבות 3 או 4 לפנות בוקר יוצאים עם האופניים לסיור בעיר העתיקה, כששקט ברחובות והכל מנומנם אך יחד עם זאת פתוח ומואר.

סיפורים מרתקים ומצחיקים על שוק מחנה יהודה הכוללים לא פחות משבע טעימות תוכלו למצוא בסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה – סיור רגלי אותו מלווה שף החברה, פולי. "אנחנו כל הזמן עסוקים בלחדש ולרגש. בקרוב נכניס השכרת אופניים וקורקינטים חשמליים שייצאו לסיור בפארק המסילה, כיום אנו גם מספקים מערכות אופניים חכמות לבית מלון ברחבי הארץ. אנו אוהבים את העיר ואוהבים את מה שאנחנו עושים, זה עושה לנו טוב על הלב לראות את כל המטיילים נהנים בסיורים שלנו ואת הילדים מבסוטים על האופניים המיוחדים שלנו" מסכם עמיחי.

SMART TOUR – ככה מטיילים!

סיורי סגוויי, השכרת אופניים, טרקטורונים ועוד

מתחם התחנה, ירושלים

טלפון: 9678* | 02-5618056

לאתר: smart-tour.co.il


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר