סיגל קליין באירוקה (צילום: ירדן שחר)
סיגל קליין באירוקה (צילום: ירדן שחר)

סיגל קליין מחפשת את משקפי השמש המושלמים בקניון מלחה

עדשות כהות, עדשות בהירות ומסגרות במגוון צבעים - משקפי שמש כבר הפכו מזמן לפריט אופנתי שהוא מאסט אצל כל אחת ואחד

פורסם בתאריך: 31.7.17 16:15

הרבה פעמים אנשים אומרים שהמבט בעיניים הוא מה שמושך אותם בבני זוג. אז בואו נודה על האמת – כ־80 אחוז לדעתי לא ממש אומרים את האמת ויש איברים אחרים שמעניינים אותם.

ובכל זאת, כאשר אנחנו פוגשים מישהו, השיפוט הראשוני שלנו על פי רוב יהיה על סמך המבט בעיניו. קרבה, ביטחון, כנות, כולם באים לידי ביטוי בעיניים. אז מה קורה כאשר אנחנו מרכיבים משקפיים עם עדשות כהות? המבט הופך מסתורי ומסקרן, וקשה להחליט על חיבה לאדם רק על פי השפתיים.

סיגל קליין באירוקה (צילום: ירדן שחר)

סיגל קליין באירוקה (צילום: ירדן שחר)

 

משקפי השמש, או כפי שהם נקראים על ידי מנומשי הבית – משקפשים, הופכים את הלוק למסקרן יותר דווקא בשל המסתוריות הזו, שמעניקה הגנה על ה”אני” האישי, ולא חושפת את הפנים לגמרי.

משקפי השמש הפכו בשנים האחרונות לפריט אופנה יומיומי מודרני, בקיץ ובחורף. אחת הדרכים לשדרג כל מראה היא להרכיב משקפי שמש, כך למשל נוהג צביקה פיק, כשדמות מובילה בתחום היא עורכת “ווג” אנה ווינטור, שמופיעה בימי חורף קודרים בשורה הראשונה של תצוגות אופנה עם משקפי שמש. הסיבה היא שהמשקפשים הפכו להיות פריט אופנה, ונתון זה גובר על כל יתר הפונקציונליות שלהם. בקיץ יש להם גם תפקיד חשוב בשמירה על העיניים מפני פגיעות כמו כוויות בקרנית, קטרקט בעדשה וגידולים בעפעפיים, אבל בינינו, מי רוכש משקפים בגלל סיבות בריאותיות? זה הרי פריט שמעניק פאסון לכל גברת ואדון, ובכלל זה לעבדתכם, הנאמנה שיצאה לחרוש שעות נוספות בסניף רשת אירוקה בקניון מלחה.

משקפי קול ריי (צילום: פרטי)

משקפי קול ריי (צילום: פרטי)

 

סיגל קליין באירוקה (צילום: ירדן שחר)

סניף אירוקה בקניון מלחה (צילום: ירדן שחר)

כך איבדנו קשר עין ונוצרה עלטה מסוימת, ומסתבר שרבים מעדיפים להסתתר מאחורי העלטה הזו, מה שמשאיר את המתבונן בהם בעמדה מרוחקת, מבלי שיוכל לגבש דעה מוצקה על האדם שמולם.

את עיני נטולות המשקף צד מותג צעיר ורענן שנקרא “קול ריי”, שמביא טרנדים מובילים במשקפי השמש בעולם ובמחירים לכל כיס, כשחלק מהדגמים הם דגמי יוניסקס מחמיאים, לגבר או לאשה כאחד. אין ספק שהעיצובים המרתקים, והרצון לשדרג את האאוטפיט שלנו כל בוקר, לצד הגדלים, הצורות, הגוונים, הצבעים ושלל המותגים, דוחפים אותנו לקנות לעיתים יותר מזוג משקפיים אחד לעונה. ואם זה כך, רצוי לנצל את סוף העונה לקנייה כזו.

סיגל קליין באירוקה (צילום: ירדן שחר)

סניף אירוקה בקניון מלחה (צילום: ירדן שחר)

אז אמנם אני מכירה את כל יתרונות המשקפשים, ובמיוחד הכהים שבהם: מעניקים דיסטנס, ביטחון, שומרים על בריאות העין, משדרגים את הלוק, ומעניקים מסתוריות, נוסיף גם את אלמנט הסתרת הקמטים, העייפות, או אפילו דמעה אם מדובר ביום בעייתי במיוחד עם הבוס, ובכלל את מה שהטבע לא בירך בנדיבות, ובכל זאת יש עוד סיבה קטנטנה שבגללה אני מרכיבה את המשקפיים השחורות גם אם מדובר בשעת בין ערביים חשוכה – זו הדרך היחידה שנותרה לי להתחמק מצלמי הפפראצ’י שרודפים אחריי. ככה זה בעולם הזוהר. או בעברית – תפתחי את העיניים, תפסיקי לבלבל את המוח ותחזרי למציאות.

רשת חנויות אירוקה. המבצע בתוקף עד 31.7. www.erroca.co.il.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר