הדמיית מספרה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיבINGIMAGE1)
הדמיית מספרה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיבINGIMAGE1)

מספרות מומלצות בירושלים והסביבה שכדאי להכיר

מחפשים מספרות מומלצות בירושלים? מחפשים את המספרה המושלמת עבור השיער שלכם? הכנו לכם רשימה של מעצבי שיער בירושלים והסביבה וגם מעצבת אחת, כי לשיער שלכם מגיע את הטוב ביותר

פורסם בתאריך: 29.12.19 19:47


מספרת אבי אביב

מעצב שיער טוב הוא מה שכולם מבקשים לעצמם. בעל מקצוע שאפשר לסמוך עליו, שמבין מה צריכה הלקוחה, מה היא מבקשת ואיך לפתור התלבטויות, שיקרא "מרחוק" את המחשבות וידע לתרגם אותן הלכה למעשה, והכי חשוב – לגרום לכל אחת ואחד לצאת מהמספרה מרוצה ובחיוך, וזו לא תמיד משימה קלה.

אחרי ההקדמה הזאת, המסקנה העיקרית ברורה: בחירת ספר מתאים ואיכותי הכרחית כדי לייצר  שקט נפשי בגזרה שכל כך מעסיקה כל אחד ואחת. הכירו את מעצב  השיער אבי אביב – שאתם יכולים לסמוך עליו לחלוטין והוא הבעלים של המספרה הנושאת של שמו בשכונת פסגת זאב בירושלים. אבי, בן 39, ירושלמי שורשי, נמצא במקצוע כבר למעלה מעשרים שנה ותחתיו עברו אינספור נשים וגברים מרוצות ומרוצים מהשירות ומהתוצאות. "תמיד ידעתי שאהיה מעצב שיער ואתעסק בזה בחיי", מספר אביב על הגשמת החלום הפרטית שלו.

מעצב השיער אבי אביב (צילום: פרטי)

מעצב השיער אבי אביב (צילום: פרטי)

"זו הייתה האהבה שלי כבר מגיל 17. עבדתי בהתחלה כמטאטא במספרות, כך שהכרתי את התחום ממש מלמטה. כבר אז ידעתי שזה מה שאני רוצה לעשות ואהבתי את המחשבה שלספר זו אומנות. אחרי הצבא למדתי את המקצוע ביסודיות אצל מישל מרסייה והתחלתי לעבוד במספרות שונות בעיר, שם צברתי ניסיון רב בכל התחומים – תספורות לנשים ולגברים, גוונים, החלקות, הכל. הייתי צמא ללמידה וניצלתי כל רגע פנוי ללמוד ולהתמקצע, כולל קורסים שונים, כי ידעתי שבשביל להצליח אני חייב להיות בעל ידע רב".

מקצועיות זה שם המשחק במספרת "אבי אביב". אבי, שפתח את המספרה לפני שש שנים יצא לדרך עצמאית אחרי שנים שבהן עבד כספר במספרות שונות. "הצלחתי להגשים את עצמי כשפתחתי את המספרה בפסגת זאב", מציין אביב, "אחרי שנים רבות בהן התמקצעתי הגשמתי את החלום עם עסק פרטי משלי, פרי יצירתי ודמיוני שם אני מגשים ומפתח את עצמי בכל יום.

"חלק מההצלחה קשורה בכך שאני שואף לדעת כל דבר שקשור במקצוע, להכיר את התורה כולה ולא רק תספורות. חשוב לי שהצוות והלקוחות יקבלו ממני את כל הידע המקיף בתחום, ולכן למדתי גם קורב עיוני של משרד העבודה העוסק בחוקי השיער, ביולוגיה, איזה חומרים מאושרים על ידי משרד הבריאות, איזה החלקות מאושרות ואיזה לא, ועוד המון חוקים חשובים".

אמינות לכל אורך הדרך

"ניהול המספרה מתבסס על ערכים של אמינות, איכות ,מקצועיות וחווית שרות יוצאת דופן כשבסופה מתקבלת תוצאה שמבחינתי חייבת להיות מושלמת. אני לא מתפשר על שום נתון ולכן אני מרגיש מהלקוחות את שביעות הרצון יום יום וזה סיפוק גדול עבורי. מבחינתי הלקוחות, נשים וגברים, הם מעל הכל, הכי חשובים. שיער לאישה הוא אלמנט מאוד חשוב, שנותן את הזוהר, את המסגרת לפנים, וזה מצריך מחשבה לפני שמתחילים לטפל בשיער. חשוב שאבין מה היא רוצה ואנחנו מנהלים שיח על מה שאני חושב ומה ההמלצה שלי עד שמתקבלת החלטה המתאימה".

פרפקציוניזם היא המילה שמתארת את אבי אביב יותר מהכל. הוא דורש מעצמו ומהצוות שלו המון ולכן מקבל מחמאות מכל עבר והלקוחות המרוצים. לא פעם אבי מצליח לשקם שיער שרוף שמגיע במצב קטסטרופלי והרצון להבריא את השיער ולגרום לאישה חיוך ואהבה עצמית הוא עצום, והוא שמובילך אותו במספרה. "אני לעולם לא אעשה גוונים לשיער שרוף שזקוק לשיקום כדי להרוויח כסף, זה לא יקרה אצלי" אומר אבי בהקשר לעיקרון שמנחה אותו בעבודתו, "לא פעם היו אצלי נשים שרצו שאבצע גוונים על החלקה יפנית ופשוט לא הסכמתי, כי השיער ייהרס. אני אומר להן שבעוד חצי שנה אחרי שהשיער יצמח מחדש יהיה אפשר לעשות גוונים לא לפני שהן עוברות שיקום כמובן".

מספרת אבי אביב בפסגת זאב (צילום: פרטי)

מספרת אבי אביב בפסגת זאב (צילום: פרטי)

"מלך ההחלקות" של ירושלים

במספרה מתמחים בכימיה לשיער – החלקות, צבע, גוונים ובליאז', ולא סתם אבי ידוע כ"מלך ההחלקות" של ירושלים. בנוסף מבצעים גם תסרוקות ערב לנשים, וכל התספורות הכי עדכניות לשנת 2021 לגברים ונשים, זאת בנוסף לשיקומי שיער שמתבצעים בחומרים המובילים והאיכותיים שקיימים בשוק. "אנחנו מבצעים גם תוספות שיער קבועות לנשים, לבעלות שיער דליל או לשיער קצר, התוספות מתבצעות בשיטה בלתי נראית לעין ובתחושה טבעית. בנוסף יש אפשרות לקוסמטיקאית במידת הצורך". וזה לא מסתיים כאן. כאחת המספרות המובילות בירושלים מתקיימים במספרת "אבי אביב" השתלמויות לספרים פעם בחודש, שם הם זוכים ללמוד מהידע הרב של אבי בנושאי החלקות אורגניות שזו המומחיות העיקרית ועל שימוש נכון במוצרים על פי מותגים שונים.

ויש פרט נוסף מעניין. אבי אביב פיתח מוצרים על שמו, הכוללים שמפו ומסיכות מחומרים טבעיים בלבד ללקוחות לאחר החלקה, זאת בשיתוף חברה מראשל"צ. המוצרים עצמם איכותיים שאושרו על ידי משרד הבריאות ומסתבר שהקהל התמכר להם. מדובר בתכשירים שמסייעים להזנת השיער ולהחייאתו, בתוספת קרטין וללא מלחים ומיועדים לשיער שעבר החלקה.

"אני מאוד אוהב ומכבד את הצוות שלי: אבי בן ישי שנמצא בתחום 20 שנה ובן לוי שמספר כבר מעל ל-7 שנים ולשניהם הרבה מאוד ניסיון, הם חלק בלתי נפרד מהמקום ומההצלחה שלנו. זו אווירה משפחתית, אך עם זאת גם מקצועית מאוד, אני דורש מהם הרבה, אצלי למשל הספרים המקצועיים הם גם חופפים. כמנהל אני שומר על סטנדרט גבוה כך שהמספרה מבריקה, נקייה ומסודרת, הלקוחות מקבלים יחס אישי ורגישות, תודעת שירות גבוהה היא קריטית וזה מה ששם את המספרה ברף מקצועי גבוה ביותר".

טלפון במספרה: 02-6543334
כתובת: משה דיין 154' ירושלים

לפייסבוק

לאינסטגרם


ליעד מיארה מעצב שיער

ליעד מיארה מספרה (צילום: פרטי)

ליעד מיארה מספרה (צילום: פרטי)

מעצב השיער ליעד מיארה רק בן 37, אך מאחוריו כבר יותר מעשרים שנות ניסיון בתחום, במהלכן הפך לאחד ממעצבי השיער המובילים בארץ. הוא החל את דרכו במספרה קטנה וצנועה בפסגת זאב, ועד מהרה צבר קהל לקוחות מסור ופתח את הסלון הנוכחי במרכז העיר. כיום, הלו"ז שלו צפוף במיוחד וכולל יומן עמוס בלקוחות מכל רחבי העולם. "אנחנו נמצאים בלב ליבה של ירושלים ולכן תיירים אצלנו זה דבר שבשגרה. אמנם כולם מגיעים ממדינות שונות בעולם אבל במספרה שלנו מדברים באותה השפה – אופנה ושיער. בין תסרוקת לתספורת אני דואג להשתלם באופן קבוע באקדמיות הגבוהות "Toni&Guy" ו "Vidal Sassoon" על מנת להתעדכן בכל מה שחדש", מספר ליעד.

בסלון של מיארה תמצאו צוות ספרים צעירים ומוכשרים אותם בחר בקפידה: "הם חלק בלתי נפרד ממני ומהמקום, בלי צוות חזק ויציב שמדבר באותה השפה אי אפשר להגיע להישגים. רועי אסרף, שהוא ללא ספק יד ימני – ספר מוכשר שנמצא איתי עוד מתחילת הדרך והיום אחראי על הרבה חיוכים של לקוחות מרוצות. בנוסף אליו, יש את עידן אסרף, הסטאר שלנו – ספר גברים שאין דברים כאלו ואני צופה לו עתיד מזהיר". יחד הם עובדים באווירה צעירה וחמימה אשר גורמת לכל לקוחה להרגיש בבית. "מלבד המקצועיות והרצון המתמיד ללמוד ולחדש אנו שמים דגש על שירות ברמה הגבוהה ביותר תוך מתן יחס אישי לכל לקוחה עם המון אהבה ותשוקה. יש בסלון אווירה מיוחדת עם וייב צעיר והרבה אכפתיות". מספר ליעד ומוסיף: "סוד ההצלחה טמון גם בעובדה שאנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש בשוק – צבעים מבית לוריאל ומוצרי הטיפוח וההזנה של קרסטס".

במספרה מעניקים את כלל השירותים בתחום השיער וכמובן מעודכנים בטרנדים החמים ביותר. ״היום לקוחה יודעת בדיוק מה היא רוצה ואנחנו כאן על מנת לעשות את זה נכון. כיום טרנד הבליאז' חזק איתנו – גוונים שמצוירים על השיער ביד חופשית תוך כדי התאמה למבנה וגוון הפנים: חמים או קרים? דבש או קרמל? היום יותר מתמיד נשים רוצות מראה קליל וחוזרות לגוונים טבעיים עם מראה של ים, לא משהו שישעבד אותן למספרה".

כמו כן, אוולין מיארה אשתו של ליעד ידועה בקסמים שהיא מחוללת בכל הנוגע לעולם הקוסמטיקה. היא מומחית לטיפולי פנים, ציפורניים ואיפור אך הביקוש הגדול ביותר הינו עבור טיפולי המיקרובליידינג.  "מדובר בשיטה חדשנית לעיצוב גבות במראה הטבעי ביותר  המדמה שיערה שיערה באמצעות מחטים דקיקים. אני בונה ללקוחה את צורת הגבות בשיטה ידנית תוך התאמה אישית למבנה הפנים כך שייראה טבעי תוך שימוש בפיגמנטים האיכותיים ביותר של פיברהאוס מהטובים ביותר בתחום ליצירת מראה טבעי".

כתובת: יפו 25, ירושלים

טלפון: 02-5855786

לפייסבוק: LIAD MYARA – Hair & beauty

לאינסטגרם ליעד: liad_myara

לאינסטגרם אוולין: Evelin_eyebrow_artist


ספר על הבר

ספר על הבר (צילומים: באדיבות יקיר כהן)

ספר על הבר (צילומים: באדיבות יקיר כהן)

עם הרבה כישרון, אמביציה וראש יצירתי, יקיר כהן, רק בן 28, וכבר אוחז במספרה בעלת קונספט ייחודי "ספר על הבר" במבשרת. עוד מילדות אהב יקיר את עולם הספרות ובהיותו בן 12 בלבד נהג לספר את נשות המשפחה והחברים. כשהיה תלמיד בבית הספר התיכון החל בלימודיו אצל מישל מרסייה ואצל אודי ודוד ובתום לימודיו אף הצטרף לצוות של מישל מרסיה.ספר על הבר, היא חשיבה מחוץ לקופסא, שילוב מנצח של צורך ובילוי ובעיקר התחשבות ביומה העמוס של האישה, להסתפר בשעות לא שגרתיות באווירת יציאה לבילוי. "כמעצב יצירתי שחושב תמיד מחוץ לקופסא חיפשתי מספרה עם קונספט. משהו לא רגיל ולא משעמם", מספר יקיר, "חקרתי את הנושא והבנתי שישנן נשים רבות שמעדיפות להגיע לתספורת, צבע או החלקה בשעות מאוחרות ולא דווקא בשעות היום. נשים עסוקות מאוד, קרייריסטיות, עורכות דין, יזמיות, פוליטיקאיות שמסיימות את העבודה רק בתשע בערב ולכן ידעתי שהסלון שאפתח ימתח את שעות הפעילות עד אחרי חצות הלילה. כך שלפעמים אנחנו נועלים את הדלת ב- 3 לפנות בוקר. אנחנו מתאימים את עצמנו ללקוחות לא להיפך".

"בהמשך לקונספט של פעילות לילית חשבתי על משהו שיתאים לשעות הלילה, וכך פתחנו בר אינטימי שמשרת את הלקוחות שלנו בירות ושתיה קלה. הקונספט יצר 'באזז' מטורף והמקום הפך להיות מקום עליה לרגל גם לכאלה שלא רצו להסתפר, פשוט לבוא וליהנות". היום המספרה היא שם דבר בכל הארץ, כמודל של יצירתיות ומקצועיות, הקהל שמגיע ברובו הם אנשים שרוצים עיצוב שיער טרנדי ויודעים שזה מקום לא רגיל, שאפשר גם להירגע בו ולהתפנק.

המספרה מתמחה בצביעת שיער ברמה הגבוהה ביותר, כל סוגי הגוונים (בליאז, אומברה) ובשיטות מתקדמות לשילוב צבע, וכן בהחלקות בלעדיות באזורנו. כמו כן מבצעים סידור ועיצוב זקנים, תספורות לגברים ולילדים. לטוטאל לוק מושלם פועל במספרה גם מכון קוסמטיקה מקצועי בניהול לירון ששון, להסרת שיער בלייזר ידית הקרח המתקדמת בעולם, זאת לצד טיפולי פנים, בניית ציפורניים, פדיקור מניקור, ועוד. "מעבר לכך כמובן, הערך המוסף שאנחנו נותנים שאין בשום מקום באזור – הבר הכיפי והאווירה הייחודית, ההקשבה לצרכי הלקוחות, השירות האישי המקצועי והטיפול האישי, כי אנחנו באמת אוהבים את הלקוחות שלנו ומעניקים להם את מלוא תשומת הלב".

מצפה הבירה 3, מבשרת ציון

טלפון: 077-2044704

לפייסבוק: ספר על הבר

לאינסטגרם: saparbar


אדם דניאל מספרה

אדם דניאל (צילומים: מיכאל טופיול)

"תנו לי את העיצובים הכי חדשנים והצבעים הכי מטורפים שיש אני מת על זה. אבל כשזה מגיע לעיצוב תספורות קלאסי כמו קארה לדוגמה אני נמס. לקוחה שיוצאת מהסלון עם תספורת קלאסית וגוונים עדינים נראית לי הרבה יותר ייחודי. מעצב שיער אמור להיות להתקדם עם החידושים אבל גם לדעת איך לשאוב השראה מהעבר. להתנהל עם כל מגוון הסגנונות, לדעת להציע ולהתאים ללקוחה את מה שהכי נראה טוב עליה לא משנה אם זה עדכני או רטרו." אומר מעצב השיער אדם דניאל.

לפני כשנה וחצי p,j את הסלון לעיצוב השיער בבית הנצי"ב ומקפיד לצאת להשתלמויות בחו"ל ובארץ מספר פעמים בשנה מה שמשאיר אותו עדכני מאוד בטרנדים הכי חמים בשוק. אדם מתמחה בהחלקות ובכימיה של צבעי השיער. הוא מרבה להעלות סרטונים ותמונות לדף הפייסבוק ולאינסטגרם שלו מהם ניתן להתרשם מעבודתו כספר ומעצב שיער וגם כיועץ בכל מה שקשור לצבעים גוונים, סוגי החלקות למיניהם ועוד.

הוא אוטוטו בן 30 וכבר בגיל 16 יצא ללימודים אצל שוקי זיקרי "השגעון לתספורות וצבעים התחיל כבר אצלי בגיל 16 יצאתי לשנת לימודים אצל המעצב שוקי זיקרי ולאחר מכן התחלתי לעבוד בסלון לעיצוב שיער. התחלתי מאפס. הייתי חופף במשך תקופה ורק בגיל 18 התחלתי ממש לספר. השנים האלו עשו לי רק טוב. למדתי את התחום מכל כיוון, הבנתי איך להתמקצע ומצד שני הבנתי מהו הפאן הפסיכולוגי שבלתת שירות ולהתנהל עם לקוחות. הסיפוק הכי גדול שלי זה באמת לעזור לנשים להיראות טוב זה חשוב לי וחשוב להן. כשיוצאת מכאן לקוחה מרוצה אני יודע שהיא תחזור ולא רק גם תביא את החברות שלה".

בתשובה לשאלה מהו סוד ההצלחה שלך, עונה אדם: "זה יותר סוד הקסם. בסלון מועסקים חוץ ממני עוד ארבעה מעצבים ויחד אנחנו כמו משפחה חמה ואוהבת. לקוחה לא באה לסלון היא באה הביתה. היא יודעת שאצלנו היא תקבל את השירות הכי מקצועי שיש, הייעוץ הכי טוב ואמין שיש והיחס הכי חם שיש. אני אומר את האמת מקפיד לייעץ גם לפי האופי של הלקוחה ולא רק המראה החיצוני".

מספרת אדם דניאל

כתובת: דרך חברון 101, בית הנציב, ירושלים

טלפון: 02-6722294

לפייסבוק אדם דניאל

לאינסטגרם אדם דניאל


מספרת אלעד

מספרת אלעד (צילום: שלומי כהן)

לאחר 12 שנות פעילות מספרת אלעד כבר הפכה למותג בשכונת מלחה. המספרה, הממוקמת במרכז היוקרתי של השכונה, מעוצבת באופן מזמין ומשרה אווירה נינוחה וביתית. את המספרה פתח אלעד נחום כשהיה בן 23 בלבד. היום הוא בן 35, נשוי + 4, ומעיד על עצמו כי מאז ומתמיד עוד בנעוריו, כשהיה בן 16 בלבד, הוא החזיק את המספריים ביד והחל לעבוד במספרות.
לאלעד ליין מוצרים על שמו לטיפוח ולשמירה על השיער, שאותם החל לשווק לפני כשנתיים וחצי. במהירות הם הפכו להצלחה גדולה. נשים רבות מגיעות במיוחד למספרה כדי לרכוש את המוצרים הרבים: המסכות לשיער, השמפו, הסרום, הקרם לתלתלים, הגלייז, מסכות הסלבר, הסיליקון ועוד מוצרים איכותיים – שבכל אחד מהם בחר אלעד בקפידה את המרקמים והריחות.
אלעד מעצב מוכשר ובעל ידי אומן, אשר יודע להתאים ללקוחה את התספורת, את הצבע ואת הגוון שמתאים בדיוק לה. עם הצוות המקצועי והאיכותי שאיתו כבר שמונה שנים, המספרה לא מפסיקה להתעדכן וללמוד, כדי להישאר תמיד עכשווית ולהביא לקהל הלקוחות הנאמן את "המילה האחרונה". בכל שנה יוצא הצוות ליעד אחר בעולם כדי להשתלם ולהתפתח בתחום, בהשתלמויות של חברת לוריאל – בניו יורק, בלונדון, בגרמניה ועוד.
במספרה ניתן לבצע, בעזרת הצוות המיומן, את כל סוגי ההחלקות הקיימות היום בשוק, וכן לרכוש תוספות שיער, לבצע תספורות אופנתיות, להוסיף צבעים וגוונים ועוד. אלעד מספר כי אנשי המספרה משתמשים בחומרים הטובים ביותר ובקרסטס, שזהו "המרצדס של מוצרי השיער".
כשאלעד נשאל מה לדעתו סוד ההצלחה של המקום, הוא עונה: "סוד ההצלחה הוא ההתמדה, הסבלנות הרבה והדאגה ללקוחות, כך שכל לקוח במספרה ירגיש שאנחנו כאן בשבילו. הכי חשוב זו האהבה למקצוע – כשאוהבים את מה שעושים, עושים זאת על הצד הטוב ביותר".

כתובת: האייל 16, מלחה, ירושלים
טלפון: 02-6483363

לפייסבוק: מספרת אלעד מלחה


רועי בן עמי מעצב שיער

רועי בן עמי עיצוב שיער (צילום: פרטי)

רועי בן עמי עיצוב שיער (צילום: פרטי)

"אני מאוד מחובר למקצוע שלי. אני מרגיש מסופק כשהלקוחות שלי יוצאות מהמספרה כשהן מרגישות טוב, נראות טוב ומאושרות", אומר רועי בן עמי, מעצב שיער בירושלים ששמו הולך לפניו לא מעט שנים, "חשוב לי להתמיד ולשמור על סטנדרט גבוה, לכן אני מקפיד לצאת להשתלמויות וללימודי טכניקות חדשות, לא מתפשר על איכות המוצרים, דואג לסביבת עבודה יפה ומפנקת ומשתדל תמיד להיות קשוב לצרכי הלקוחות ולצעוד קדימה".

רועי בן ה 38, צבר כבר עשרים ושתים שנה של ניסיון בתחום. הוא למד והתמקצע בלונדון, לשם הוא מקפיד להגיע לפחות פעם בשנה כדי להתעדכן בטרנדים הבינלאומיים העכשוויים, לצד השתתפות בקורסים והשתלמויות בארץ. את דרכו המקצועית החל אצל הספר אסף ויצמן אותו הוא מגדיר כאחד המנטורים שלו, שם עבד ולמד. לימים הצטרף לאביו חנן, ספר ותיק, מוכר ומוערך. "אפשר לומר שגדלתי במספרה", הוא אומר בחיוך, "עוד כילד נחשפתי למקצוע ונהגתי להביט בהנאה באבא מספר ומעצב תסרוקות לנשים הירושלמיות".

רועי בן עמי מתמחה בהתאמת עיצוב השיער לאופי הלקוחה, למבנה הפנים, לסוג השיער ולאורח החיים שלה, וזו הסיבה שתחת ידיו המקצועיות יוצאת כל לקוחה ולקוחה מאושרת". בנוסף הוא מעניק ייעוץ וטיפים להמשך הטיפול בשיער בבית ואיך בדיוק לסדר אותו כך שיתאים לחיי היום יום.

להשלמת המראה בסמוך למספרה ישנו קומפלקס של כל מה שאישה צריכה, מכון היופי "perssi" המציע טיפולים קוסמטיים מקצועיים, טיפולי פנים, פדיקור ומניקור ובו צוות המונה שמונה עובדות מקצועיות להפליא בניהולה של חני שירז שרף ימיני, שותפתו של רועי. מכון הקוסמטיקה והמספרה יחד מאגדים למעשה מתחם אחד המעניק לאישה טיפול מושלם ופתרונות בתחום היופי. למספרה ולמכון הקוסמטיקה מגיע תמהיל מגוון של לקוחות במגוון גילאים ובמגוון עיסוקים. ״אבא שלי עובד עד היום עם הלקוחות הוותיקות שלו משכונות רחביה והסביבה. מדובר בעסק שקיים למעלה מ-45 שנה. ואני מקבל כיום את הדור הצעיר יותר".

כשרועי נשאל מה הוא אוהב ביותר מתוך כלל הטיפולים במספרה, הוא לא מהסס ואומר שאוהב הכל ובעיקר גוונים והחלקות, יחד עם זאת הוא מוסיף ואומר כי "היום בעידן הטכנולוגיה, הקידמה והחשיפה הרבה, הלקוחות מצפות כי מעצב השיער שלהן ידע לבצע הכל: תסרוקות, תספורות, גוונים, החלקות, צבעים ועוד ולכן אני מתעדכן לעתים קרובות, לומד ומשתלם וגאה לומר שהיום אני מתמחה בכל תחום ותחום". הוא מוסיף: "אנחנו מרחיבים את העסק בקצב נכון. התחלנו במושבה הגרמנית ועברנו לרחוב אחד העם, שם צירפנו את החנות הצמודה למספרה כדי לפתוח את מכון הקוסמטיקה. אנחנו מתמידים לגדול ולצמוח בראש ובראשונה מבחינה מקצועית וכפועל יוצא מכך השאיפות לעתיד הן להפעיל מספרה עם כמות גדולה של ספרים, ומכון שייתן מרחב של שירותים גדול ומקצועי. לעולם לא אפסיק לחלום. היום שבו אפסיק לחלום יהיה היום בו העסק יפסיק לפעול".

התחושה במספרה של רועי בן עמי היא של חוויה שרותית ייחודית ועל כך גם גאוותו. הלקוחותהנאמנות מרגישות את תודעת השירות הגבוהה מאוד ואת תחושת החוויה הייחודית. לקוחה שמגיעה לרועי לא מקבלת רק סידור שיער, אלא הרבה מעבר לכך, היא באה גם כדי לשתות, לצחוק, ליהנות, לדבר, זאת חוויה שיוצרת תחושת מועדון חברים גדול מאוד, מגובש ומכיל. "אני מזמין את כולן להגיע כדי להרגיש את האווירה במספרה ובמכון הקוסמטיקה ולחוות בעצמן את השילוב של מקצועיות ושירות", מסכם רועי.

כתובת: אחד העם 12, ירושלים

טלפון: 052-4449944

לפייסבוק: רועי בן עמי

לאינסטגרם: roeebenami_hairdesigner


 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אבישי מסטי האלוף !!

    צריך לתת לו עמוד לבד !
    אין שירות יותר מושלם מזה! עם מחירים נורמלים ולא מוגזמים! יחס אישי מהמם וכמובן עבודה ברמה הטובה ביותר!
    ממליצה בחום !!!

  2. הספרית הכי טובה בירושלים היא דורית משעלי

    ספרית עם כשרון ועם סבלנות, בלי פלצנות של כל מיני מספרות. מי שמעוניין יכול לחפש אותה בפייסבוק (יש לה דף).

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר