פילאטוס מכשירים (צילום:יח"צ)
פילאטוס מכשירים (צילום:יח"צ)

רשת מועדוני הכושר הירושלמית 'מטי' מציגה: פילאטיס מכשירים

האימונים המבוקשים מוצעים למנויי הרשת בסניפי הרשת ברחבי העיר - באצטדיון טדי, בקניון הדר ובפסגת זאב

פורסם בתאריך: 28.4.18 12:42

אוהבים פילאטיס מכשירים? רשת מועדוני הכושר 'מטי' השיקה באחרונה סדרת אימונים ייחודיים של פילאטיס מכשירים – אימונים שהפכו מבוקשים ופופולאריים במיוחד בישראל וברחבי העולם כולו. לטובת אימונים אלו הכשירה רשת 'מטי' חדרי סטודיו ייחודיים ומושקעים, המאובזרים בציוד החדשני והמתקדם ביותר בתחום ופועלים על פי עקרונות הפילאטיס העולמיים. נוסף על כך, עברו מדריכי רשת 'מטי' הדרכה מקצועית רחבה לטובת פעילות זו.

אימון הפילאטיס, שהפך לשם עולמי במרוצת השנים, משלב בתוכו פרמטרים של דיוק, שליטה וריכוז. האימון, המאזן בין הגוף והנפש, מעניק שליטה מנטאלית על תנועת הגוף ומאפשר פיתוח של מודעות גופנית גבוהה, שיקום בפציעות ומניעת פציעות בעתיד.

בשנים האחרונות התווסף לאימון הפילאטיס הסטנדרטי אימון 'פילאטיס מכשירים', שהפך להצלחה חסרת תקדים. 'פילאטיס מכשירים' הוא אימון המבוסס על התנגדות של קפיצים, דבר המעניק לגוף תמיכה במקומות הרצויים, עם התנגדויות מותאמות ועבודה מגוונת על חלקי הגוף, תוך פעילות אנרגטית בקשת רחבה ועשירה של תרגילים שונים.

לאור הביקוש הרב בירושלים לאימוני אלו החליטה מטי אריאל, הבעלים של רשת מטי, להרים את הכפפה ולהשיק את סדרת האימונים הייחודית, שמוצעת בסניפי הרשת באצטדיון טדי, בקניון הדר ובפסגת זאב.

מרשת מטי נמסר כי "יתרונותיו של אימון פילאטיס מכשירים באים לידי ביטוי בכך שהאימונים נעשים בקבוצות קטנות, בניגוד לקבוצות הגדולות של שיעורי הפילאטיס הרגילים, דבר המאפשר מעקב אישי צמוד של מאמן מקצועי על כל מתאמן ולאורך כל האימון, לצד עבודה אינטנסיבית, נכונה ובטוחה. נוסף על כך, מדובר באימון דינאמי והעבודה עם המכשירים מותאמת באופן אישי לכל מתאמן ומתאמנת, בהתאם ליכולות האישיות, למצב הבריאותי, לגיל ולמטרות הפרסונליות שמציבים כל אחד ואחת לעצמם במהלך האימון. אימון פילאטיס מכשירים מפתח באופן משמעותי את סיבולת הלב-ריאה של המתאמנים וגורם להם לבצע עבודה דינאמית על חלקי הגוף, בזוויות ובטווחי תנועה משתנים, לטובת הארכת השרירים, חיטוב הגוף, שיפור היציבות ושחרור אנרגיות. כמו כן עוזר האימון לסובלים מבעיות גב, מפרקים, כיווצי שרירים ופציעות שונות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר