אופטיקל סנטר (צילום: פרטי)
אופטיקל סנטר (צילום: פרטי)

מביאים את השיק הצרפתי לישראל: אופטיקל סנטר

כל הטרנדים, כל הסגנונות, כל הצבעים וכל הסוגים – אין סיכוי שתיכנסו לכאן מבלי למצוא את מבוקשכם. היתרון העיקרי הוא המחיר הזול יחסית לצד טרנדים עולמיים. אופטיקל סנטר מביאה את צרפת לישראל

פורסם בתאריך: 12.9.18 15:31

מאז ומתמיד ידוע שהצרפתים הם לא רק בעלי שיק וסטייל ששולטים בטרנדים הנכונים, הם גם מובילים את תחום האופטיקה בעולם. משם יוצאת הבשורה. ולכן כשרשת "אופטיקל סנטר" נחתה בארץ לפני כשלוש שנים, מיד סומנה כדבר החם הבא בישראל, לשם כדאי לגשת לפני קניית משקפי שמש, משקפי ראייה ואפילו אבזרי שמיעה. הרשת מעניקה את כל הפתרונות הללו במקום אחד, בזמן קצר, ובאופן המקצועי ביותר, כמו שאמרנו – צרפת.

כשנכנסים לאחד משלושת הסניפים של "אופטיקל סנטר" בירושלים מרגישים שנכנסים לבית אופנה מסוגנן ברמה הוליוודית. לא מדובר בחנות למשקפיים. ממש לא. זה קונספט שלם של בית אופנה, עם חלל מעוצב וכל זוגות המשקפיים (שמש וראייה) מונחים על מדפים לבנים ומונגשים בגובה העיניים. העיקרון המוביל את הרשת הוא מותגי משקפיים אופנתיים בינלאומיים במחירים הכי טובים שתמצאו, ובנוסף בירכתי החנות ישנו חדר בדיקות מקצועי   לבדיקות ראייה ולבדיקות שמיעה, כולל מעבדה במקום.

 

נפגשנו עם בנימין קוסקס, מנכ"ל אופטיקל סנטר בישראל:

מה הייחודיות של אופטיקל סנטר?

"ידוע שצרפת מובילה את עולם האופטיקה בעולם כולו, הן בתחום המותגים כמו שאנל ודיור, או האופטיקה עצמה כמו בית אסילור שהמציאה את עדשות המולטיפוקל של ו'רילוקס', כך שלצרפת יש שם מאוד חזק בעולם האופטיקה ואנחנו הגענו משם.

בנוסף לכך, הרשת משלבת את שירותי הראייה והשמיעה גם יחד. אנחנו מבצעים בכל הסניפים בדיקות ראייה וגם בדיקות שמיעה. אנחנו לא מטפלים בעיניים או באזניים אלא בבנאדם עם נשמה, מתוך מטרה לשפר את התקשורת שלו, כך שלקוחות עם בעיות ראייה או בעיות שמיעה יכולים להגיע לכאן ולקבל את השירות. הרשת מציעה ללקוחותיה את אביזרי הראייה והשמיעה המתקדמים ביותר בתחום ומהטכנולוגיות החדישות ביותר, לפי הסטנדרט האירופאי בכלל והצרפתי בפרט, לשיפור הראייה והשמיעה. כל עובדי החברה, החל מאנשי המכירות ועד מנהלי הרשת הינם אנשי מקצוע- אופטומטריסטים, אופטיקאים ואודיולוגים מהשורה הראשונה".

בנימים קוסקס, מנכ"ל אופטיקל סנטר (צילום: פרטי)

בנימים קוסקס, מנכ"ל אופטיקל סנטר (צילום: פרטי)

 

החנות גדולה ומרשימה, הרבה מותגים בינלאומיים מוכרים. מה הכוח שלכם?

"אנחנו משלבים את הכוח של האופטיקה הצרפתית ברמה הגבוהה ביותר. זה בא לידי ביטוי במותגים המובילים בעולם שאנחנו מחזיקים בסניפים, כמו דיור, לוקאס או גוצ'י, ומצד שני המחירים זולים. המטרה להציג ללקוחותינו את המותגים היוקרתיים ביותר במחירים הזולים ביותר בשוק. כל שנה אנחנו מציעים את הקולקציות החדשות מהיבואן הרשמי 'לוקסאוטיקה אופטיקס' והכל ברמה מאוד גבוהה, חלקם בבלעדיות בארץ".

ומה לגבי משקפי ראייה? 

"בכל סניף אנחנו מחזיקים בחדרי אופטומטריה, גם אני אופטומטריסט במקצועי, כשהמטרה שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל הלקוחות. בכל שעות היום יש במקום אופטומטריסטים שיכולים לבצע בדיקה במקום, המתבצעת בציוד חדשני ומתקדם שמאפשר לתת את המרשם מיידית. לאחר מכן בוחרים מסגרת ואנחנו מרכיבים את העדשות במעבדה שבמקום, יש לנו מעבדה בכל סניף. הכל במקום אחד וביום אחד. יש עדשות במלאי ועם המכונות המקדמות בשוק האופטיקה אנחנו מסוגלים לחתוך ולספק את המסגרת תוך פחות משעה".

ובדיקות שמיעה?

"בכל הסניפים קיים חדר אודיולוגיה אטום ומיוחד לבדיקת השמיעה. זהו חדר אקוסטי שמאפשר לנו לבחון את רמת השמיעה של כל לקוח ובמידת הצורך להתאים את המכשירים במקום. אנחנו מצויידים בכל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר המאפשרות לתקן את רוב סוגי לקויי השמיעה".

כאופטומטריסט במקצועך, עבדת בעמותת משכן הראייה, שם ניהלת את המרפאה המתמחה בראייה ירודה. יש גם באופטיקל סנטר שירות כזה?

"כן בהחלט. אנחנו רוצים לעזור לאנשים לחיות באיכות חיים טובה. גם באופטיקל סנטר יש מחלקה מיוחדת של עזרי ראייה, שמיועדים לרוב לאוכלוסיות מבוגרות, או כאלה שסובלים מליקויי ראייה  חמורים, שנזקקים ליותר מתיקון סטנדרטי כמו משקפיים או עדשות מגע. במחלקה זו מגוון כלים שמאפשרים איכות חיים טובה יותר ללקויי הראייה. החל ממגדלת יד, דרך מגדלת שולחן שמאפשרת לפציינט להמשיך לקרוא ותוך כדי גם לכתוב, ועד לעזרים מתוחכמים יותר כמו מגדלות אלקטרוניות, מעין טלויזיה במעגל סגור שמאפשרת להגדיל או לשנות את הקונסטרסט של הטקסט, יש גם דאבל מגדלת עם תאורה פנימית שבה ניתן להגדיל שורה אחר שורה, כלומר לכל מטרה יש עזר ראייה. לפעמים יש צורך להמליץ ללקוח, מעבר למשקפיים, להצטייד בעזר כזה".

אופטיקל סנטר (צילום: פרטי)

אופטיקל סנטר (צילום: פרטי)

מי הקהל שלכם?

"הקהל שלנו הוא כל עם ישראל. הצרכן הישראלי אוהב את הדברים היפים והאיכותיים אבל גם אוהב להשוות ומחפש את העסקה המשתלמת ביותר. אני חושב שלאחר שרשת אופטיקל סנטר הגיעה לארץ אין לו יותר מדי מה לחפש, זה המקום. אנחנו מחזיקים תצוגה של מלאי רחב ביותר, איכות מעולה, מותגים מהשורה הראשונה בעולם, גם שירות מוקפד מאוד ואישי, והכל ממש קרוב. אנחנו מזמינים לבוא להתרשם וליהנות ממוצרים מעולים במחירים המשתלמים ביותר".

ומה בקרוב?

השבוע פתחנו את הסניף השביעי בארץ, בנתניה. חשוב להדגיש ש'אופטיקל סנטר' היא רשת האופטיקה השלישית בגודלה בצרפת, ויש לה היום למעלה מ-550 סניפים בעולם, בעיקר באירופה ובקנדה, וכבר שלוש שנים גם בישראל: שלוש חנויות בירושלים, אחת בבית שמש, אחת בחדרה, אחת בחיפה ועכשיו גם בנתניה. בכוונתינו להמשיך לגדול. החנויות מנוהלות ע"י זכיינים, זה אחד הכוחות שאנחנו נותנים כאן, אנחנו נותנים את הכלים לעובדים שלנו כך שהם יכולים לפתוח חנות כזכיין, אין בישראל רשת ארצית שנותנת אופציה כזו. הזכיינים שלנו יצאו כולם מתוך החנויות, כלומר למדו את המקצוע והכירו לעומק את הרשת. בד"כ תוך שנתיים-שלוש פונים אלינו לפתוח סניף משלהם".

אז מה נאחל?

"שנה טובה".


סניפי אופטיקל סנטר בירושלים:

  • רח' בן יהודה 2, ירושלים
  • רח' כנפי נשרים 7, ירושלים
  • רח' פייר קניג 33, ירושלים
  • עמותת משכן הראייה: החבצלת 21, ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר