מלון כורש (צילום: שלומי כהן)
מלון כורש (צילום: שלומי כהן)

מלון כורש בירושלים: מלון בוטיק בבניין היסטורי במרכז העיר

הכירו את מלון כורש בירושלים, עם עיצוב המשמר את העבר המפואר של הבניין ברחבי המלון עצמו

פורסם בתאריך: 12.5.19 13:11

מלון הבוטיק החדש שנפתח לאחרונה במרכז העיר ירושלים, מלון כורש, נמצא בבעלות משפחתית וממוקם בבניין היסטורי וייחודי המיועד לשימור: בניין הדואר המרכזי ובית בזק, שנבנה בשנות ה-30 של המאה הקודמת על ידי הבריטים, ושימש מקום ההתכנסות עבורם. כבר בלובי של מלון כורש ניתן לחוש באווירת 'הישן מול החדש' ולפגוש את סיפור המקום. הלובי מציע שילוב בין עיצוב בריטי משנות ה-30-40, עם חפצים ישנים וצילומים של המבנה מאותה התקופה, מול עיצוב חדיש עם אזורי ישיבה רבים, חמים ומזמינים. גודל המלון והמתקנים בו מבטיחים חוויית שירות אישית ותשומת לב מיוחדת לכל אורח ואורח. עובדי המלון הוכשרו לשים דגש מיוחד לצורכי האורח, לתת שירות ויחס אישי ברמה הגבוהה ביותר ולהנעים את שהותו ככל האפשר.

מלון כורש (צילום: שלומי כהן)

מלון כורש (צילום: שלומי כהן)

במלון בר קוקטיילים יפהפה שנועד לשרת את אורחי המלון ולקוחות חיצוניים. בבר מוגשים קוקטיילים, בירות ומגוון יינות. במקום גם מסעדה בשרית מעולה ומנות צמחוניות, חדר ישיבות מעוצב ומאובזר ואולם אירועים וכנסים.

"אנחנו מקפידים מאוד על אווירת מלון בוטיק, ומעניקים ללקוח את השירות האישי עד לפרטים הקטנים ביותר", מספר נדב, בעל המקום. "השירות טוב ביותר וביתי מאוד. כל אורח מקבל מבר הקוקטיילים קוקטייל וקפה מהמכונה בחינם. הוא יכול לשבת ולהתרווח באחת מפינות הישיבה ולשתות קוקטייל, קפה או בירה. הקפדנו לשמר את העבר המפואר של הבניין ולשלב אותו ברחבי המלון, אם זה בטפטים על הקירות עם הסברים על המקום, אם בצילומים ובציורים מהעבר ואם במפתחות החדרים, שגם עליהם מופיעות תמונות ישנות מהתקופה ההיא. נוסף על כך, יש לנו במלון אולם אירועים מרשים, וקהל היעד מגוון – מזוגות ועד משפחות.
מהחודש, זה סוף הסמסטר הראשון לסטודנטים, אנחנו פותחים את אולם האירועים והכנסים עבורם, כדי שיוכלו לשבת בפינות הישיבה, ללמוד, להדפיס חומרים ללא עלות ולהזמין קפה במחיר סמלי. את השירות הזה נעשה פעמיים בשנה, בכל תקופת מבחנים".

מלון כורש (צילום: שלומי כהן)

במלון 22 חדרים מפנקים וחמש סוויטות מפוארות, ארבע מתוכן הם עצומות בגודלן: 100 מ"ר שטחן, והן מתפרסות על שתי קומות. הסוויטה מתאימה לאנשי עסקים המעוניינים לקיים פגישות אישיות בחדר המבואה הכוללת פינת ישיבה מאובזרת, שולחן אוכל, מטבח ומקרר, למשפחות עם ילדים או שני זוגות. סוויטה נוספת, אינטימית יותר, מסוגננת בעיצוב יוקרתי ומעודן .בחדרים  מיטות נוחות ומפנקות, טלוויזיה בכבלים ובלוויין, מוצרי אמבטיה טיפוח, כספת אלקטרונית אישית, אינטרנט אלחוטי, מקרר וחדרי מקלחת.

מלון כורש (צילום: שלומי כהן)

מלון כורש (צילום: שלומי כהן)

המלון ממוקם ליד כל מוקדי התיירות בעיר, מרחק הליכה מהעיר העתיקה, ממדרחוב בן יהודה, משדרת החנויות היוקרתית ממילא ובסמיכות לשפע האטרקציות המרהיבות שירושלים יכולה לספק, ממסעדות, מבתי קפה, ממועדונים ומבארים והכל במרחק הליכה המאפשרים לקבל טעימה מהאווירה התוססת ומחיי התרבות והלילה של העיר.. במידה ותחפצו לצאת לשאר חלקי העיר ולשם כך להיעזר בתחבורה ציבורית , המלון נמצא גם בסמוך לרכבת הקלה.

כתובת: רחוב כורש 3, ירושלים

טלפון: 02-6495555

טלפון מנהלת האירועים: 050-8828393

לאתר: מלון כורש

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר