כיתה בתיכון (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב / INGIMAGE )

יוזמה: שיעורים בבתי הספר בעיר בנושא מניעת תקיפות מיניות

סיעת ירושלמים פתחה בעצומה הקוראת להכניס למערכת החינוך בירושלים מערך הסברתי למניעת תקיפות מיניות

פורסם בתאריך: 13.11.17 16:39

בעקבות הפרסומים האחרונים על נשים מרחבי העולם וגם בארץ שהעידו כי הוטרדו מינית – ביום שלישי שעבר, נפתחה עצומה בפייסבוק, אשר קוראת להורים בירושלים לחתום למען הפעלת לחץ על משרד החינוך ועיריית ירושלים, כדי להכניס למערכת החינוך מערך הסברה בנושא מניעת תקיפות מיניות. הקמפיין הינו יוזמה משותפת של סיעת ירושלמים, וקבוצה של 14 הורים (אבא אחד ו־13 אימהות) מרחבי העיר – בית הכרם, נחלאות, רמת שרת, בקעה, ארנונה, המושבה הגרמנית, קטמון, רסקו, קרית מנחם ועוד.

 



 

בעצומה נכתב בין השאר: "ידוע כי למערכת החינוך יכולה להיות השפעה אדירה וחיובית במניעת תקיפות מיניות. עם התקציב המתאים והכלים הנכונים, אפשר להפוך את מוסדות החינוך למערכת הסברה עוצמתית בנושא".

פלר חסן נחום

פלר חסן נחום

 

"אנחנו כבר כמה שנים מנסים להשיג תקציבים לחינוך למיניות בריאה בכל מערכת החינוך בירושלים", אומרת יו"ר סיעת ירושלמים פלר חסן־נחום, "יש נכונות ממנח"י לעשות את זה, אבל זה לא קרה. כל העולם התעורר בעקבות קמפיין metoo#, עכשיו זה הזמן שעיריית ירושלים תרים את הכפפה".

 

הילה רונן־דבי, מבית הכרם, אמא לשלושה ילדים בגילאי בית ספר וגן, ממארגני העצומה, מציינת: "המודעות שלי התחילה כשהתנדבתי בעבר במרכזי הסיוע ושם נחשפתי לנתונים מזעזעים. חשבתי שמתבקש שתהיה תשומת לב של מערכת החינוךב עניין שוויון מגדרי ומוגנות. מערכת החינוך צריכה להיכנס לנושא הזה בצורה רצינית וגורפת ומערכתית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר