האוניברסיטה העברית בהר הצופים (צילום: אורן בן-חקון)
האוניברסיטה העברית-קמפוס הר הצופים (צילום: אורן בן-חקון)

הקרן לירושלים: מלגות לסטודנטים בסך 635 אלף שקלים

הקרן ירושלים תעניק את המלגות ל־120 סטודנטים מבתי הספר הגבוהים לאמנות, לטכנולוגיה ולהנדסה

פורסם בתאריך: 25.5.17 09:24

מלגות בסך 635 אלף שקלים יחולקו השנה ל־120 סטודנטים בירושלים, על ידי הקרן לירושלים. המלגות יחולקו לסטודנטים מבתי הספר הגבוהים לאמנות, לטכנולוגיה ולהנדסה בעיר. טקס חלוקת המלגות יתקיים היום, חמישי, 25.5, במשכנות שאננים. בקרן לירושלים מציינים כי גם השנה נמנים על מקבלי המלגות סטודנטים חרדים הלומדים בבתי הספר הגבוהים לאמנות ולטכנולוגיה.

בקרן לירושלים מדגישים כי בתמורה למלגות, על הסטודנטים לתרום לקהילה בפרויקטים חברתיים ברחבי העיר ולפעול בהם לאורך כל השנה. כך, למשל, סטודנטים מבצלאל עובדים על יצירת אמנות משותפת עם צעירים בעלי צרכים מיוחדים; סטודנטים מהאקדמיה למוסיקה מפעילים בשכונת קרית מנחם מרכז מוסיקה לבני נוער; תלמידי האקדמיה למוסיקה מלמדים ילדים כבדי ראייה פיתוח קול ונגינה; וסטודנטים ממכללת עזריאלי להנדסה מתנדבים עם קשישים ניצולי שואה ומלמדים אותם יישומי מחשב.

השנה יזמה אחת הסטודנטיות החרדיות המקבלות את המלגה קורס אימון ושיווק לאמנים חרדים שהסתיים בתערוכה המוצגת כעת ב"מקלט לאמנות" בשכונת מקור ברוך בירושלים – גלריה המותאמת לקהל החרדי. סטודנטית נוספת הקימה ספריית גאדג'טים במרכז הצעירים בבית קנדה בשכונת מורשה אשר תיחנך בעוד כשבועיים.

המלגות מוענקות על ידי תורמים מכל רחבי העולם וביניהם משפחת וורמס מאנגליה, קרן ע"ש לואיס אדלשטיין מארה"ב, משפחת ריין משוויץ ומשפחת חשין מישראל. המלגות מחולקות לסטודנטים הן על פי מצב סוציו אקונומי והן על פי המלצת בתי הספר לסטודנטים מצטיינים ומעורבים חברתית.

 

***

המכללה להנדסה: תכנית לעידוד יזמות בקרב סטודנטים ערבים

תלפיות: תככית יזמות עסקית לצעירים בסיכון

מכון שכטר: מיזם לסובלנות בין זרמי היהדות

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר